-11🐍-

10.5K 514 493
                                    

wua mrb yazamadim ozur dilerim muah

Aşağı indiklerinde gözlerine inanamamışlardı. Lucius Malfoy ve Micheal Dupont tam karşılarında duruyordu.

Micheal:Sevgili misiniz?!

Draco Y/n'in elini tuttu ve yukarı kaldırdı.

Draco:Evet,sevgiliyiz.

Lucius:Utanmadan evet demeniz ayrı bir rezillik!

Y/n draconun elini daha sıkı tuttu ve havaya kaldırdı.

Y/N:Biliyor musunuz,sikik fikriniz kimsenin umrunda değil!

Draco ve y/n ikisini arkalarında bırakarak hızla aşağı inmişlerdi. Bitkibilim sınıfına gitmiş ve kıyafetlerini giymişlerdi.

Y/N:Koruyucu eldivenlerimi bulamadım. Odaya bakın geleceğim.

Y/N'in ağzından:
Bitkibilim sınıfından hızla çıkmış ve kızlar yatakhanesine ilerlemiştim. Hızla eldivenlerimi alıp aşağı iniyordum ki koridordan bir bağırma sesi geldi. Hemen o tarafa yöneldim ve duvara sıkışmış Ron'u ve onun boğazını tutan Draco'yu gördüm.

Y/N:Ne yapıyorsunuz?!

Ron:O BANA SALDIRDI!

Draco:Yalan söyleme aptal Weasley!

İkisini de kolundan tuttum ve iksir deposuna indim. Doğruluk iksiri olan şişeyi buldum ve ikisine de uzattım.

Y/N:İçin bakalım.

Ron ve Draco iksiri içmiş ve y/n de uzun bir nefes alarak soruyu sormuştu.

Y/N:Draco ona neden saldırdın?

Draco:Saldırmadım aksine kendisi itekledi. Ben de boynundan tuttum.

Y/N:Ron,bu doğru mu?

Ron:Evet...

Y/N:Neden yaptın?

Ron:Harry istedi,seni üzeceğini düşünüyor.

Boş şişeleri yere atmış ve büyük salona ilerlemeye başlamıştım. Artık sabrımı zorluyordu. Büyük salona geldiğimde hızla yakasından tuttum ve bodurum katının merdivenlerine indirdim.

Y/N:ARTIK BANA KARIŞMAYI BIRAK,5 YAŞIMDA DEĞİLİM!

Harry:Senin iyiliğin içi-

Y/N:BENİM İYİLİĞİM İÇİN DEĞİL! İLK KEZ MUTLU OLDUM DİYE Mİ KISKANDIN?!

Harry:SAÇMALIYORSUN! BİZ KARDEŞ GİBİYDİK! ONLAR YÜZÜNDEN DEĞİŞTİN VE ZORBA OLDUN!

O sırada yandan gelen sesle oraya dönmüştüm. ODraco elini saçlarına atmış merdivenlerden yanımıza geliyordu. Kolumu omzuma attı ve ben de elini tuttum.

Draco:Biz zorbayız Potter,peki ya sen? Blaise bizimle takılıyor diye onu diğerlerine rezil etmeye çalışman? Ya da yule ball'da o kızla partner olup sonra insanlara onu kötülemen?

Harry:Ke-

Draco:Ne o kes sesini mi diyeceksin? Doğruları kimse söylemiyor sanırım ha?

Draco dudağının kenarıyla sırıtmıştı. Elimden tutmuş ve ortak salon kapısına ilerlemeye başlamıştı.
O sırada Harry'nin çenesi yine rahat durmamıştı.

Harry:HER ŞEYİ ANLATIRIM!

arkadasim bizde aktif olamiyorum uzgunum muah

𝙞𝙣𝙘𝙞𝙨𝙞𝙤𝙣. || 𝘿𝙧𝙖𝙘𝙤 𝙈𝙖𝙡𝙛𝙤𝙮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin