נקודת מבט ג'אנגקוק:
"יאא ג'ון פאקינג ג'אנגקוק תעזוב את הילד שלי עכשיוו" הג'ין הזה היה חייב להפריע
"יש לך מזל שג'ין הגיע בייבי" "בטח מה שתגיד"
הוא אמר ויצא מהחדר אני פשוט מת על הילד הזה שהוא מנסה לשחק את עצמו קשוח זה ממש מושך"נו ג'אנגקוק בוא כבר" נאמג'ון צעק לי ואי יש לי כאב ראש למה הכל מטושטש נפלתי לרצפה ושמעתי קולות שצועקים לי "ג'אנגקוק!!" "ג'אנגקוק קום!!" זה הדבר היחיד ששמעתי לפני שראיתי שחור
התעוררתי בסלון איך הגעתי לכאן הייתי בחדר עכשיו , ניסיתי לקום ומישהו עצר אותי
"אי אי אי לאן אתה חושב שאתה הולך שלא תעז לזוז יש לך חום אתה צריך לשכב לנוח"
"מה זה טאהיונג איפה כולם?""אמרתי להם ללכת כי אתה לא מרגיש טוב , בוא נראה עם ירד לך החום תפתח את הפה "אויי 38 מעלות זה ממש לא טוב תנוח בנתיים אני יכין לך מרק" איזה חמוד הוא שהוא דואג לי רגע מה???
"או לאלאלאלא אתה ממש לא תתקרב למטבח הזה שמעת אותיי!!" "לא זכור לי שאני שואל אותך כל כך ואני לא ישרוף כלום על תדאג אני רואה ביוטיוב איך מכינים אז תשכב בשקט"
"אוקי אוקי תרגע"
5 דקות אחרי
"ג'אנגקוק אני צריך ללכת לקנות עדשים כי נגמר כמה דקות אני חוזר לא לקום מהמקום שלך מובןן?""אוקי אבל תחזור מהר אוקי" "מה קרה דואג לי?" ברור שאני דואג לך אידיוט "לא זה פשוט שאני רעב" "אוקי אוקי ביי"
נקודת מבט טאהיונג:
וואי איזה קורר בחוץ למה לא הבאתי ג'קט הלכתי לחנות קניתי מהר את מה שהייתי צריך וחזרתי הביתה וואי קר ליי
"תגיד לי אתה משוגע! אתה יודע איזה קור בחוץ למה אתה בלי ג'קט!!" "ג'אנגקוק זה בסד...." "לא על תגיד לי שזה בסדר כי זה לא היית יכול להתקרר"
"טוב ג'אנגקוק תחזור לנוח אני יכין לך את המרק אתה לא מרגיש טוב" "אני מרגיש טוב אבל" "לא אתה לא לשכב על הספא עכשיוו!"
"טוב טוב ובייבי תשתדל לא לשרוף שוב את המטבח" "אחד על תקרא לי בייבי ושתיים תחזור לישון לפני שאני יעיף לך מחבת לראש"
"אוקי תרגע"10 דקות אחרי
"אחחח פאק פאק פאק זה כואבב!" "מה קרההה??" "ג'אנגקוק מה אתה עושה פהה אמרתי לך לא לזוז מהמקום שלך תחזור לשם עכשיו אני כמעט מסיים להכין , אתה עדיין חלש אז על תעצבן אותי!!"
"או דאמ טאהיונג עצבני זה כל כך סקסי" "ג'אנגקוק לךך" "טוב בסדר אבל תמהר אני רעב"
סוף סוף סיימתי להכין את המרק "ג'אנגקוק המרק מוכ....אוו הוא נרדם הוא כל כך חמוד שהוא ישןן"
"תודה בייב" "מ-מה אתה ער?? יא נבלה על תעשה את זה שוב , עכשיו תשתה את כל המרק" "אוקי"
נקודת מבט ג'אנגקוק:
"טאהיונג סיימתי את המרק" למה הוא לא עונה לי סיבבתי את הראש לכיוון שלו וראיתי שהוא ישן איזה חמודדדד
הרמתי לו את הרגליים לספא והבאתי לו שמיכה
מה זה?? מה קרה לו ביד אהה זה למה הוא צעק שכואב לו , כמה פעמים אני צריך לומר לו לא להתקרב למטבח אבל אין עם עם מי לדבר הוא לא מקשיבאני לא מפחד על המטבח אני מפחד אליו אני דואג לו והוא רק פוצע את עצמו
הבאתי עזרה ראשונה וחבשתי לו את היד , הוא נראה קצת חיוור שמתי יד על המצח שלו "יאאאא אני לא מאמיןן!!"
"אההההה תגיד לי אתה משוגע למה אתה צורח ככההה" "בגלל שאתה רותח זה למה מה אמרתי לך על לשים ג'קט לפני שאתה יוצא!!"
"ג'אנגקוק אני בסדר באמת" "את זה עוד נראה תפתח את הפה" "אני אומר לך שאין לי חום"
"נראה כבר עכשיו , טאהיונגגגג!!!!! יש לך פאקינג 40 מעלותתתת!!!אתה משוגע אתה יכול למותת!!!!"
"מההה אוי לא אוי לא רק בבקשה על תגיד על זה לג'ין הוא ידאג יותר מידי והוא יהרוג אותי על זה שלא שמתי ג'קט"
"לא שואל אותך תסתום אין לך זכות בחירה"
שיחה
ג'ין: הלו כן ג'אנגקוק
אני: ג'יןןןןן בוא מהר לטאהיונג יש 40 פאקינג מעלותת!!!!😖
ג'ין: מההההההההההה!!!!!!!!😲😲 עכשיו אני בדרךךךך תשמור על הילד שלי עד שאני באאא!!!😳
.
.
.
.
.
💚טאהיונג מסכן שלי תרגיש טוב💚
YOU ARE READING
my partner Taekook
Romance{ הושלם } עונה 1- "טאהיונג חשבתי שאמרתי לך לא לזוז מהמקום שלך" "ואני חשבתי שאמרתי לך שאתה לא מחליט עלי" . . . . . הסיפור מכיל: - אלימות . - אונס . - טופ . - בוטום . - 🔞 . - שפה גסה . ~אז התחלתי עוד סיפור מקווה שתואהבו 💜🙏 התחיל: 6/9/2020 הסתיים:...