satu

35 7 5
                                    

Ryumin's pov

'michyeogane naneun michyeogane' alarmku sudah berbunyi menandakan waktunya untukku bangun dari tidurku. Hari ini ialah hari yang istimewa buatku. Hari ini aku akan berpindah di sekolah baruku bersama kawan baikku, Hyerin.

Aku pun mandi, dan bersiap sedia untuk ke sekolah. Aku menyarung pakaianku dan menandan rambutku.

" Ryuu-ssi , jom sarapan !! " kedengaran suara abangku, Jaehyun , memanggilku untuk sarapan.

" ye ye nak turun ni " aku turun kebawah dan duduk di meja makan bersama keluargaku.

Aku makan dengan berseleranya kerana ibuku menghidangkan bibimbap dan kimchi kegemaranku. Selesai sarapan, aku mengambil begku dan bersalam dengan ibuku. Selepas itu aku lantas masuk kedalam kereta bapaku dan bergerak ke sekolah.

" okay dh sampai "

" belajar rajin-rajin tau, jangan main main dalam kelas nanti " pesan bapaku.

" okay " kataku dan masuk ke dalam pagar sekolah tersebut.

Aku mencari kawanku , Hyerin yang berpindah masuk sama denganku.

" Ryuuumin !!! " kedengaran suara seseorang memanggil ku daripada belakang.

" eh Cherrishhh !!!! " aku menoleh dan ternampak seorang budak perempuan berlari kearah ku dan memberiku pelukan.

" kau datang awal dari aku eh " tanyaku.

" ye aku datang awal sebab excited nak jumpa kau "

" HAHAHA okaylah jom pergi jumpa guru kelas " kataku sambil menarik tangannya.

Yukhei's pov

" eh cikgu datang cikgu datang " kata Yeosang, budak talkative kelas 5-A.

" Bangun, Selamat Pagi, Cikgu. " kata Jungmin, ketua kelas 5-A dan kami pun berdiri serta mengucap selamat pagi kepada Cikgu Park.

Cikgu Park masuk dan aku ternampak dua orang pelajar perempuan masuk selepas Cikgu Park.

" pelajar baru ke tu ? " bisikku kepada Mark yang duduk disebelahku.

" ye la kot " jawab Mark.

" okay class, sila duduk "

" Harini kita ada dua orang pelajar baru yang berpindah ke sini daripada Busan "

" let introduce yourself " kata Cikgu Park kepada pelajar perempuan itu.

" Annyeonghaseyo nama saya Ryumin, harap kita boleh berkenalan dan membantu antara satu sama lain " kata budak perempuan yang berambut ikal itu memperkenalkan dirinya.

" Annyeonghaseyo nama saya Hyerin, nice to meet you " kata perempuan seorang itu lagi.

" Okay hi Ryumin dan Hyerin, saya harap kamu berdua dapat menyesuaikan diri di sekolah ini dengan baik "

" Kamu berdua boleh duduk di meja kosong dihadapan Yukhei dan Mark " kata Cikgu Park.

Dua orang budak perempuan itupun duduk di meja kosong dihadapan tempat duduk ku.

I want you only ↬ NCT LuMarkWhere stories live. Discover now