enam

12 3 0
                                    

Setelah selesai minum petang bersama-sama, mereka pun memulakan pelajaran mereka. Sepanjang masa itu, Hyerin mendapati bahawa Mark asyik memandangnya. Dia pun tersipu-sipu malu apabila mereka bertentang mata.

Selepas setengah jam belajar, mereka memilih untuk berehat seketika. Ryuu pun mengambil telefon nya dan mengambil gambar mereka.

" weh baru aku perasan yang baju Ryuu dengan Lucas sama lah " kata Haechan , si bising itu.

" sama warna , sama brand lak tu " jawab Jungwoo lagi.

" Lucas ? siapa Lucas ? " tanya Ryuu.

" Lucas tu lelaki ni la " kata Jungwoo sqmbil menunjuk menepuk bahu Yukhei.

" Owhh "

" Yer, kau boleh panggil aku Lucas "

" okay "

" hey hey dont change the topic "

" i'm curious , why you guys wearing the same hoodie " tanya Mark.

" duh maybe kebetulan je kot " kata Lucas.

" are you guys planning something " tanya Mark sambil mengangkat sebelah keningnya.

" no laa , aku takde chat dia lagi selain dalam group tu "

" kau nape, nak pelempang eh ? " kata Ryuu bergurau dengan mereka.

" uuuuuuuuu ilek arr bro " kata Cherrish.

" eh kau nak penyepak jugak ? " tanya Ryuu sambil mengangkat sebelah tangannya

Mereka pun ketawa dan menyambung pelajaran mereka.

                                                                 

Selepas habis study group, tiba masanya untuk mereka pulang ke rumah masing-masing.

" Okaylah kami nak balik dulu " kata Lucas dan Haechan.

" Oh okay, korang balik pakai apa ? " tanya Hyerin.

" Kereta " kata Jungwoo.

" Owh okay hati-hatu drive tu " kata Ryuu sambil memberi senyuman kepada Lucas dan Lucas pun tersipu malu.

" Bye , Cherrish. Jaga diri, pape chat tau. " kata Mark kepada Cherrish sambil wink kearahnya.

" LOVEBIRD PIWIIIT " jerit Jungwoo dan kami pun ketawa.

" mengada je kau eh siap kau pasni Jungwoo !! " kata Cherrish sambil menunjuk tangan penumbuk kepada Jungwoo.

" bwuekkkk " kata Jungwoo.

" hoi dah masuk cepat " kata Lucas yang telah berada di dalam kereta mereka itu.

" okay lah byeeeeeeee " jerit Cherrish.

" byeeeee " kata mereka dan kereta itu pun berlalu pergi.

( author notes )
enjoy reading i hope you like it and jangan lupa vote okaay.(◕ᴗ◕✿)
i try my best to publish everyday okie.
stay safe saranghaee♡

I want you only ↬ NCT LuMarkWhere stories live. Discover now