Seviyorum

505 26 18
                                    

merhabaa:)

Ya telefondan sonra bilgisayardan yazınca acayip şekilde garip geldi yazamıyorum resmen !

Ama tabi si de sizler için binbir takla atıp  bu bölümü yayımladım. Seviliyorsunuz canlarr<3

Kafam allak bullak olmuştu. Ya ben tamam itiraf ediyorum kimsede hissetmediğim duyguları onlayken hissettim. Ama hadi sevgili olduk diyelim annem amcam üvey bile olsa buna göz yumar mıydı ki?

kızım bence siz amcanla toplanın yutdışına kaçın sonra da evlilik bebeler derken annengil bebeyi görünce affeder ve taa ttaaa mutlu sonn!!!

kaparmısın şu çeneni çok boş konuşuyorsun!!!

Amcam yani artık Alper  işimvar diyip evden çıktı ama ben yerimde dururmuyum?Tabiki de Hayır!

kafama şapkamı geçirdim gözüme de gözlük nihaha Alper eğer bir kıza gidiyosan o kızı ve kendini ölü say canısı...

Onu bir eve kadar takip ettim. Sonra çantamdaki dürbünü çıkarıp tüm pencerelere tek tek baktım.(ablanız dürbün filan almiş  kıız tedbirli cnm)

ahanda  Alper beyy..... ve sen kimsin little sürtüğkk???Oğlum  vasiyetini yaz ecelin geliyooo!!!!

yukarı çıkıp kapıyı çaldım. kız gayet relax bi şekilde kapıyın açınca kene misali uçup yapıştım. 'Bırak benii! kimsin senn  ahh bırakk!!'dedi çakma sarı kafa.

'Senin evine atmaya çalıştığın rüyalarının adamı Alper in sevgilisiyim.Kızım onu sana bırakır mıyım zannettin?'dedimve saçınıkökünden tutup başınıkoltuğa vudum. O sırada zanlı odaya giriş yaptı.

Ona seninle çıkışta görüşcez bakışı atıp kıza döndüm. tam kafa geçiricekken beni zanlı tuttu.

'bırak beni yaa şunun hadinni bildiriyiyim seni eve atmak o kadar kolay mı öğrensin sürtük!!'

' Sakin ol benim piskiyatristim!'dedi. ona sen beni mi yemeye çalışıyorsun manasında baktım.

haa piskiyatrisler iş yerinde bornozla mı geziyor??

'Senin piskiyatrisin evde tanga ile gezenlerden mi ha? Yeme bile doğruyu söyle daha iyi.!!'dedim. haklıyım. bana bakıp iç çekti sonra beni dışarı çıkarttı.

Beraber sahilin orlara geldik.bana baktı ' ee sevgilim biraz rahatladın mı?'dedi. Ona baktım sevgilim mi dedi o? ama şu var ki bunun olmasını ben de istiyordum.

Gülüp bir tane koluna patlatınca güldü.Kemdimi romantik filmlerdeki kızlar gibi h,issettim.

'Bana orda sevgilim diyip cadı gibi kızı dövmen çok vahşice ve ilgi çekiciydi.Demekki sen de beni sevgilin gibi görüyorsun hai itiraf et!'dedi ve dudak büzdü.

ya büzme o dudaklarına nefsime engel olamıyoruuummm pls

Elimle dudaklarını düzgün haline getirip gözlerine baktım. Bana güven ve aşk aşılıyorlardı.Umutla ve beklentiyle parlayan gözlerine baktım.

Kollarımı hızla boynuna doladım.Kulağına doğru eğildim.

'Seni tüm kalbimle seviyorum sevgilim.'dedim. Beni saran kollarını sıkılaştırdı.

Evet onu çok seviyordum.Ben onlayken kendimi özel hissediyordum.Benim kendimi özelmişim gibi hisettiriyor ve beni her seferinde çok sinirli olsam bile mutlu ediyordu.Şu iki hafta vazgeçilmezim olmuştu.Şaka gibiydi belki üvey amcanla aşk yaşamak ama öyleydi işte.

Ama o piskiyatris hala aklıma takılmışı.'Ama o piskiyatris meselesini unuttum zannetme sevgilim!'dedim.ofladı ve benden ayrılıp çenemi kavrayıp tam gözlerine bakmamı sağladı.

'Bana inan o gerçekten de piskiyatrisim ben senin üstüne gül koklamam civciv sen benim tek civcivimsin başka bir civciv bulamam ve sevemem ben kazığı sana bağladık güzellik!'diyince dudişini bu sefer ben öptüm. hakkettin bunu sefgilimm:)

tabi krontolü elimden alıp beni o yönlendirdi yine') ah şu erkekler ve elinde tutma hırsları yok mu?

Ondan ayrıldım ve acı bir şekide baktım.'Senden yaz dönüşü ayrılmak istemiyorum.'dedim. evet ayrılmak onsuz yapmak istemiyorum.

Kendinden emin baKtı 'BENDEN AYRILMIYCAKSIN SENİNLE GELİCEM CİVCİV'.....

MERHABAAA 

VALLA İNTERNET KAFEDE ADAMLARIN VE ERKEK BEBELERİN ARASINDAN SİZE YAZIYORUM. BANA BÜYÜK İHTİMALLE ÜÇ GÜN BOYUNCA ULAŞAMAZSINIZ. İNTERNET BİZİM EVDEKİ KAFAYI YEMİŞ AMA PAKET YAPTIRICAM İNŞ^^ 

O ZAMANA KADAR ÖPÜLDÜNÜZ...

ALAHA EMANET OLUN BİTANELERR:*

Yeğenim ¤Askıya Alıncak¤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin