what dedin gülüm?

558 25 35
                                    


Yine bir yb canlar :)
Sizin için sürekli yazıyorum.
Vote ve yorumlar beni cidden mutlu eder.

Bu arada bol bol yorumda bulunan dostuma saygılar 19badangel05

Let s goo man :) :).:)

Amcam dan ayrıldıktan sonra banktan ayrılıcaktım ki beni tuttu.

Bi an bana öyle baktı ki .

Sarhoştum yanlışlıkla oldu. Lütfen gitme

Diycek zannettim. Ona kaşlarımı çatıp baktım.

-ben seni amcam gördüm. Sen ne yaptın. (Bi şarkı vardı o geldi aklıma lan)  anneme desem ne der biliyor musum?

Seni evlatlıktan reddeder sana diyim

Ya bi sus artık.

Doğrular acıdır güzelim.

Bana baktı sonra gözlerini sımsıkı kapatıp tekrar açınca koyulaşmıştı.

Şimdi de bir vampir vakası mı ohh noo!!

-bak dinle beni ben senin öz amcan değilim.

S**tir lan! Yemezler. Onu anca filmlerde yerler agaa!!

Güldüm.

- hah yemezler. Şimdi hiç şakalarını çekemem! Bırak beni pislik!.

-madem inanmıyorsun al.

Cebinden telefonunu çıkardı. Ve birini aradı. ve hoparlöre aldı.

-alo anne ben üveyim değil mi?

-ya oğluşum öyle olmuş olsan bile ben seni hep öz oğlum gibi sevdim.

Shit man !

-tamam anne görüşürüz.

Telefonu kapatıp bana baktı.

Göt oldum...

Ağzım yerlerdeyken bunu neden bilmiyor olduğuma ve bu kadar zamandan beri bir yabancı ile aynı evde kalmış olmanın şokunu yaşıyordum.

Pislik beni kucağına aldı, elimi tuttu. Oww o ellerimi dezenfekte etmeliyim acilen. Kim bilir ne yaptı o ellerle!( tamam kabul cidden mide bulandırıcı ve wow haramlık)

Annem buna nasıl izin verirdi ya?

Tekrar içinden sövüp ona baktım.

-bak dinle seni artık yeğen gibi göremiyorum. Eğer bunu ispatla dersen ,sen bana amca derken kalbime saplanan acı şekillense gösterirdim. ( bir wattsap konuşmasının farklı versiyonu:p)

Amcan edebiyatta yapıyomuş. Hadi iyisin iyi. Her gün şiir okur ninni söyler artık.

Sen hiç susmaz mısın?

Sen ölünce susarım datlım.

-ah hadi ama bana yalan söyleme bana beni sevmiyorsun sadece oyuncakmışım gibi davranıyorsun!

-seni oyuncağım gibi görsem seni her gün görünce öpmek ister ama sırf sen mutlu ol diye öpmezdim ben. Seni ilk gördüğümde kalbim kimsede atmadigi kadar hızlı atmazdı o zaman. Şimdi söyle sen benim oyuncağım mısın ha?

Sustum. Dedikleri kemiklerime kadar işliyordu.

Biraz daha yaklaşırsa bana da değcek ve aldancaz şu pislik üvey amcana lan!

- s..sana inanmıyorum uyduruyorsun!

Güldü.

-gerçekten uydurduğumu mu düşünüyorsun?

Evet desene kzm tutan mı var?

Var kalbim

Ya romantizm yapma bana pls s.s.s

Bana doğru yaklaştı ve elimi tuttup kalbine tuttu.

Kalbi göğsünü delicekmişçesine hızlı atıyordu.

Kızım kanma iki güzel sözüyle kibarlıklara geçici bunlar. Babanı düşün önceden annene her gün övgü çiçek çikolata şimdi azar. Adalet mi şimdi bu? Kadınlara her zaman davrandığınız gibi davranın ki doğru karar versinler değil mi kızlar???

Ya bütün bölümde en çok sen konuşuyorsun ya sus artık.  Ne susmaz motorun var mübarek.

Katkı sağlıyorum kötü mu oluyo?

Ya valla sus romantizmime s**tın yeminle!

Bana baktı.

-sen sevmesen bile bu kalp sadece seninleyken bu kadar delicesine atıcak ve benim onu hissetmemi sağlıyacak.

Kalbim heyecanla atıyordu. Ben sanırım ben de bu zamana kadar ondan hoşlanmış olabilirdim. Off bilmiyorum.

Ama öyle bit anlatıyor ki sevmesen bile âşık olasın geliyor şerefsize.

Gözlerim doldu mk.

Ona baktım. Çaresizce bakıyordu. Sanki bir öküz gitmiş yerine davşan gelmiş gibiydi.

Burukça gülümsedim ve ona sarıldım. Beni boğucak gibi sıkıyordu.

Sanki yıllardan sonra ilk defa sarılıyonuz ya. Sok şok yılın sarılması.

Orda yaklaşık on beş dakika filan sarılı kaldık. Sonra benden ayrıldı ve ellirimi tuttup bana baktım.

Burası sıcak mı oldu ne?

Alper ateşliyo kzm seni bak pişman olunca gelip bana afra tafra yapıp mızmızlanma hiç çekmem cnm.

-beni bırakma Neşe.

What dedin gülüm???

Ona öylece baktım sonra beni kucağına alınca çığlık attım.

-bırak yaaa !! Kız kaçırıyorlar yardım edinn!!!

Beni biryere götürüyor o kesin de nereye gittiğimiz meçhul.

Omzuna yol boyunca yumruk attım. Morarır inşallah. Hem de bilerek boynuz şeklini alıcak şekilde yumruk attım.

Nihahaha yaşasın kötülük ve kötüler:)

Beni yere indirdiğinde tam topuklayacakken tuttu ve sürüklemeye başladı.

Merhabalar yb ya bugün ya yarın olaylara bodoslama giriyorum.

En çok bu bölümde zorlandım romantik filan hiiiç işim değil ama umarım beğenirsiniz...

Yeğenim ¤Askıya Alıncak¤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin