SÖNÜK BİR MUM

21 11 0
                                    

"Ahmet vallahi de billahi de o adamı tanımıyorum!"  "Demek sen onu tanımıyorsun? O SENİ NASIL TANIYOR O ZAMAN?!"  Yüzüme yediğim yumrukla zaten acıyan canım, daha  da fazla acımaya başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ahmet vallahi de billahi de o adamı tanımıyorum!" "Demek sen onu tanımıyorsun? O SENİ NASIL TANIYOR O ZAMAN?!" Yüzüme yediğim yumrukla zaten acıyan canım, daha da fazla acımaya başlamıştı. "Ahmet, hayatım üzerine yemin ederim ki benim bir suçum yok!" diye şansımı tekrar denedim. Biliyordum, bana inanmayacaktı. Her zamanki gibi. Dizlerimin artık beni taşıyamayacağını hissettiğimde yere çöktüm. Sefil haldeydim. "Ahmet... Yalvarırım bana inan!" Sesim, yediğim dayaklardan dolayı cılız çıkmıştı. "Sana mi inanayım gözlerime mi Yelda?" "Biz sadece konuşuyorduk!" Yüzüme atılan tokatla, başım yana çevrilirken, bitmek bilmeyen göz yaşlarım elime damladı. "BİR DE UTANMADAN SÖYLÜYOR YA! ANLAT BAKALIM, 'SEVGİLİN'LE KONUŞTUĞUNU!"

 Beyaz görünen bir siyahla hiç karşılaştınız mi? Ben karşılaştım. Hem de beyazına kandım, aşık oldum, evlendim. Ama görünen o ki, bütün beyaz görünümlü siyahların, gerçek yüzlerini ancak birlikte yaşayarak görebilirmişsiniz. İnsanlar değişmez derler, doğru mu? Bence tamamen palavra. Herkesi farklı şeyler değiştirir. Kimini aşk, kimini acı, kimini ayrılık... Beni de dayak değiştirdi. Önceden; hayatı kısa gördüğümden her anı doyasıya yaşarken, şimdi ölümü dört gözle bekleyen bir cesetten farksızım. 

Bu, bir aşk hikayesi. Bu, sönük bir mumun hikayesi. Bu, Yelda Bülbül'ün hikayesi.(Kitabın yazarından.)

Arkadaşlar bu kitap da benim kitabım gibi kadına şiddet ile ilgili farkındalık yaratmak için yazılmış.Çünkü biliyorsunuz ki her geçen gün kadına şiddet,cinayetler artıyor...

Benim kitabımda ki gibi kadına şiddet ile ilgili bir farkındalık yaratmak için yazılmış,tabii ki benim kitabımdan çok daha farklı şeyler var.Mesela;aşk...

Bir kadın ne kadar şiddet görürse görsün ondan kopamıyorsa...

Ne kadar kendine zarar gelse de,gururu incinse de kalbine söz geçiremiyorsa...

Peki sonra bu kadın kalbine söz geçirebilecek mi?

Ya da bu adam aşkına karşılık verip açtığı yaraları sarabilecek mi?

Gibi gibi soruların cevaplarını ve eğer hem farkındalık yaratmayı amaçlayan hem de aşk konulu kitapları seviyorsanız bir şans vermelisiniz;)

KİTAP TANITIMLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin