Hisoka Part:1

2K 90 72
                                    

Haftaya yapılacak olan deneme sınavı için okul sonrası kursa kalmıştın. Yorucu geçen kurs sonrası yorgun bir şekilde okuluna yakın olan evine doğru yürüyordun. Aklından deneme sınavının zor olacağı yönündeki dedikodular seni korkutuyor, aynı zamanda eve gidince ne yapacağını planlıyordun. "Önce bir duş alırım, sonra bir saat dinlenirim. Aldığım özetleri okur, biraz da test çözerim..." Dalgın bir şekilde yürüyorken gözüne bir ışık vurdu. Bu parıltıya refleks olarak döndün. Ağaçlık bölge ile başka bir okulun duvarının birleştiği yerde birisi oturuyor, direkt olarak gözlerine bakıyordu. Sırtını duvara vermiş, yerde oturuyordu.

O kadar korkuyorsun ki tepkilerin etkisiz hale geliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O kadar korkuyorsun ki tepkilerin etkisiz hale geliyor. Istemsizce

sakin ve rutin bir şekilde "sen kimsin?" diye soruyorsun." Beni zorlamazsan sana zarar verecek birisi

değilim" diye yanıtlıyor seni. Anlamsız kelimeler kekeleyip uzaklaşıyorsun ve kendini bunun

yorgunluğun verdiği etkiyle oluşan bir hayal olduğuna inandırmaya çalışıyorsun. Gidip bir duş ile

kendine geleceğini düşünürken arkandan gelen ses planını bölüyor. "nereye gidiyorsunuz küçük

hanım?" tekrar arkanı dönüp "ah- hayır sen gerçek değilsin" diyorsun. Parmakları arasında tuttuğu

kart mor ışıklar saçmaya başlıyor ve gözlerinin oraya kaymasına sebep oluyor. Bu sırada Hisoka ayağa

kalkıyor ve aranızda bir adım kalana kadar sana yaklaşıyor. "şu an yeterince gerçekçi mi?Bı adım uzaklaşiyor ve şunları söyledi "memnun oldum. Ben de hisoka. Sana başta benimle anlaşırsan sana zarar vermeyeceğimi söylemiştim." Olayı kavrayıp adını söylüyorsun "Rinie" " güzel... Ama sana adınla hitap etmeyeceğim." Bunlarin rüya olduğunu düşünüp sunu diyorsun "işinin benimle olduğunu düşünmüyorum. Eve gitmem gerekiyor" Tam arkanı dönüp gidecekken, duruyorsun istemsizce. Adım atamıyorsun, yalnızca duruyorsun. Yüzündeki o rahat ifadesi ile aynı zamanda rahat adımlarla senin önüne geliyor, yaklaşıyor ve kulağına "kukla" diyor. "Şu an benim kuklamsın" Ardından etraf kararıyor ve gözlerini kapatıyorsun. Ne kadar zaman geçtiğini bilmiyorsun ama gözlerini yeniden açtığında loş bir odasının. Odada sandalye ve yatay bir tahta var. Sen yatay tahtanın üstünde kalkıyorsun. Odanın diğer ucunda hisoka var. Sandalyede oturuyor. "Kuklam için doğru kişiyi burada bulmayı ummuyordum" Olanların farkına varıp paniklemeye başlıyorsun. Ayağa kalkıp kapıyı teklemiyorsun. Bağırıyor, sesleniyorsun. Hisoka sana dönüyor ve "bu biraz klasik olacak ama..kimse seni duyamaz"diyor. sen bağırmaya devam ediyorsun. Fakat aniden duruyorsun. Bir şey seni durduruyor. Hisokaya bakıyorsun "kimsin ve ne istiyorsun?" Gülüyor, "evet fazla meraklı bir kuklam var" ellerini hafifçe hareket ettiriyor. Elleri hareket ettikçe sen kalktığını yere yeniden oturuyorsun. "Ne?!!?" "Hayır.. Ben hala rüyadayım..." Bir iç çekip"Kanıt istiyorsun ha?" Elini kaldırıyor ve anında kolunda bir sızı hissediyorsun. Sonra kolunu çekiyorsun " NE YAPİYORSUN?" "Sakin ol.Sadece bu bir kanıt. Şimdi soru sorma sırası bende. Aslında pek soru sormam.Sadece söylerim. Birkaç basit kuralım var. Eğer buradan kaçabileceğini düşünüyorsan, yanıldın. Ama eğer benimle anlaşırsan hem senin başına bir şey gelmez, hem de ben istediğimi elde ederim. Ama eğer dediklerime uymazsan..."susuyor "....bence de uyacaksın" başka bir çare düşünmeyi sonraya bırakıp"ne istiyorsun?" Diyorsun. Ne karşılığında beni bırakırsın?""Ahh hiçbir şey hiçbir şey!" "Sadece söylediklerime bir süre kulak ver. Sonra ne beni hatırlayacaksın ne yaptıklarını. Ah, ilk kural, biraz eğlenceli ol. Bu tarz sıkıcı cümleler...ah.. bayıyor" bu tarz rahat davranması seni şaşırtıyor. Sen olanları hala kabullenemiyorsun. "Ne istediğini söyler misin" "hmm. Bir beden. Ve gördüğüm kadarıyla çevresi tarafından şüphe götürmeyen, güvenilir birisin. Gayet uygun bir kuklasın.""Hala soruma tam olarak cevap vermedin" "bir saniye bekle"dışarı çıkıyor ve kapıyı yeniden kapatıyor. Sadece bakıyorsun. Geri gelirken yanında bir kişi daha var. Saçı siyah bir tokayla toplu, yaşça senden daha küçük olduğu belli bir kız. Kız korkulu gözlerle etrafa bakarken yürüyor ve senin yanına oturuyor. "Kızlar gerçekten çok masum görünüyorlar, hahaha" kapinin ordan gözleri kapali şekilde kızı yürütüyor.Kız, Hisoka'nin ellerini indirmesiyle yanına düşüyor. kızın sağlık durumunu kontrol ediyorsun, Hisoka bunu görünce "merak etme, ben bı katil değilim" diyor. Sonra başını eğip sessizce sunu fısıldıyor "amaçlarımız çelişmediği sürece"

Hisoka Ve SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin