Part 1

198 8 4
                                    

Nicolle:
Je 8h ráno a já musím vstávat.Tohle vstávání mě zabije.Dnes mě podle matky čeká výjmečný den,byla sem vybrána ke studiu do školy čar a kouzel v Bradavicích do třetího ročníku,kde pracuje má matka.
Ne že bych se netěšila,po tom věčném ukrývání před vy víte kým ,se konečně dočkám normálního studentského života.
Vstanu a jdu pomalu dolů.S matkou žijeme sami,otce bohužel neznám,protože ho zabili při bitvě s pánem zla..
,,Nicolle pospěš si,ať stihneme dojít na nástupiště včas,já tam musím být dříve to přeci víš.'',řekla matka a já se otráveně otočila směrem k mému pokoji kde jsem se nachystala,popadla kufr a šla za matkou,která už netrpělivě čekala u dveří.
Cesta na nástupiště díky přenášedlu byla rychlá.Jak já to přenášecí kouzlo nesnáším,vždy se mi udělá zle.
Rozhlédla jsem se po nástupišťi a všude byl chaos.Rodiče se loučili se svými dětmi,někteří i plakali,což mě přivedlo k tomu kde se opět nachází má matka.
Ano opět zmizela bez jakéhokoliv slova,nejspíš měla v plánu mě sem jen odvést a pak se přemístit do Bradavic.
Vzdychla jsem a vydala se ke dveřím vlaku,když v tom do mě někdo narazil a já spadla na zem.
,,Moc se omlouvám,nekoukal jsem se na cestu,''řekl neznámý kluk s brýlemi a podával mi pomocnou ruku abych vstala.
,,To nic já bych si také měla příště dát pozor,'' řekla jsem a následně se zvedla ze země.Kluk se na mě stále díval jak opařený,tak jsem mu luskla prsty před obličejem.
,,Promiň,zapomněl jsem se představit.Jsem Harry,Harry Potter,''řekl a nervózně se poškrábal na zátylku.
Co mu je? Dělá jakoby viděl ducha.
,,Těší mě Harry, já jsem Nicolle Mcgonagalová,'' řekla jsem a usmála se.
,,Teď když mě omluvíš Harry,nechci aby mi ujel vlak takže jdeš taky nebo tu zůstaneš?'',zeptala jsem se a Harry jen nervózně přikývl.
Vešli jsme do vlaku a našli volné kupé kam jsme se posadili.
O chvíli později si k nám přisedl kluk jménem Ron Wealey,který se ihned začal bavit s Harrym.Také se k nám přidala holka jménem Hermiona Grangerová.Jakmile jsme se seznámili,tak jsme si sedly.Všichni sme se po cestě poznávali a smáli se.
Bylo to něco jiného než sem kdy zažila.Cítila jsem se dobře....

Tak máme na světě první díl a já doufám,že se vám bude líbit😍
Popřípadě mi do komentářů napište co by jste očekávali od téhle knihy😂❤️

Láska k nepříteli?(Draco Malfoy)Kde žijí příběhy. Začni objevovat