Part 7

87 3 0
                                    

Doběhla jsem primo na nadvori kde jsem měla sraz s harrym.
,,tak tady tě mám,"řekl harry a zasmál se když viděl jak sem udýchaná.
,,promiň trochu mě zdržel draco,"řekla jsem nacož harry kývl hlavou.Rozešli jsme se směrě k louce a u toho si povídali.Harry byl moc milý.
,,ty a draco,mezi vámi něco je?"zeptal se a já ztuhla.
,,proč si to myslíš?,"zeptala jsem se nazpět.
,,no já jen jak nechtěl abych stebou mluvil a tak.,"řekl a sklopil hlavu.
Co mu mám jako říct? Že Dracovi hráblo? Sakra já fakt nevím.Mezi mnou a Dracem nic není.
,,mezi námi nic není,jen na mě dává pozor,když jsme se poprvé potkali tak jsme se docela sblížili,"řekla sem a doufala že to nebude dále rozebírat.
,,aha."odmlčel se.
,,A co tvá máma,neviděl jsem že by jste se nějak bavili."tak tohle zabolelo,vzpomínka jen na to jak byla v obličeji zklamaná když mě poslali do zmijozelu.S mámou sem si nikdy nebyla nijak blízká.Vždy byla pryč a já většinou se svým skřítkem Dobbym.Ikdyž to byl jen náš služebný skřítek tak pro mne byl rodina.
,,nebavíme se od doby co mě poslali do zmijozelu.Nikdy jsme nebyli si nějak blízké."řekla jsem a zadívala se do dálky nepříčetným pohledem.Samozřejmě že mě to bolelo,ale za ty roky jsem si nějak zvykla potlačovat své emoce.
,,to mě mrzí,"řekl harry a obejmul mě.
Bylo to fajn,hned jsem se cítila lépe.Blížilo se k večerce a my se vydali do hradu.Došli jsme k mé koleji jelikož Harry trval na tom,že mě doprovodí,bylo to od něj milé.
,,jsem rád za dnešek mic jsem si to užil.Kdyby jsi cokoliv potřebovala víš že jsem tu pro tebe,"řekl Harry a pevně mě obejmul.
,,já vím a moc děkuji,"řekla jsem v objetí.
Pak jsme se odtáhli a Harry se vydal na svou kolej.Já vešla do hlavní síně své koleje,nikdo už tam nebyl tak jsem pomalu šla do pokoje po cestě nahoru jsem potkala Draca.....

Taaak máme tu další část!chci se vám moc omluvit že včera díly nevyšly🥺celý den jsem prospala z důvodu nemoci:(
Snad se vám to bude líbit!!Chystám pro vás dnes ještě jeden díl!❤️

Láska k nepříteli?(Draco Malfoy)Kde žijí příběhy. Začni objevovat