Part 12

82 3 1
                                    

Ráno jsem se probudila a věděla že dnes se jde do prasinek.Vstala jsem a oblékla se.Trochu i nalicila abych nevypadala jak zombie.Posledni dny toho moc nenaspím.Pořád přemýšlím nad tím jaký je asi můj otec,a taky nad Dracem.Nevím zda půjde dnes taky ale uvidím.Šla jsem se do hlavního sálu nasnídat.Ze zmijozelu tam ještě nikdo nebyl.Byla tam jen Hermiona .
,,ahoj nicolle,přisedneš si?"zeptala se s úsměvem.
,,ráda",řekla jsem a sedla si naproti ní.
K snídani jsem si vzala palačinky.Miluju palačinky.
,,jdeš dnes do prasinek?"zeptala se hermiona a já přikývla.
,,můžeme jít spolu,zda chceš"řekla a usmála se.
,,jo klidně budu ráda"usmála jsem se.
Mezitím co jsme si s Hermionou povídali kam bychom mohli v prasinkách zajít,když v tom přišel harry celkem skleslý.
,,co se děje harry?"zeptala se herm a Harry jen mávl rukou.
,,nemuzu jit svami do prasinek.Nemám povolení"řekl a začal jíst.
,,harry určitě půjdeš jindy"řekla herm a harry najednou vyskočil ze židle.
,,ne ty to nechápeš strýc mi nic nepodepíše,tohle vše je nahovno.Kdyby tu byl Sirius tak by mi to napsat mohl!"zakřičel a já ztuhla.
Sirius? To je přeci můj otec.
,,sirius? To je..."
,,ano můj strýc"odpověděl harry než sem se stačila zeptat.
Panebože Harry je můj bratranec?
To není možné nemůže.
,,znáš ho?"zeptal se harry když se znovu posadil.
,,to je jedno,omluvte mě,promiň herm ale dnes do prasinek nepujdu "řekla sem a bleskurychle zmizela z hlavni sině.Hermiona a Harry na mě křičeli ale já je nevnímala a utíkala na kolej .....

Tak máme tu další díl co na něj říkate?🥰
Pokusím se večer vydat ještě jeden,doufám že se těšíte!!

Láska k nepříteli?(Draco Malfoy)Kde žijí příběhy. Začni objevovat