NUR ASLAN:Selam ben Nur hikayenin baş kahramanıyım (yani yazar'ın yazdığına göre öyleyim) herneyse 3 Abimlerle yaşıyorum,Annem ve Babam 2 yıl önce vefat ettiler nedenini sormayın bende bilmiyorum bu konu hakkında abimler hiç birşey söylemiyor.Neyse boşverin onu vunu ben size kendimi tanıtıyım...
LGS mağduru bir öğrenci nasılsa bende öyleyim işte, dans etmeyi , müzik dinlemeye bayılırım durmadan odamda şarkı açıp dans ederim.
Karanlıktan ve Yanlız kalmaktan çok korkarım, böceklere karşı fobim var direk bayılıyırum,doğa üstü olaylara çok inanırım ( yazarda böyle şeylere çkk inanıyor jdkdkdkkd)...
ATEŞ ASLAN: ABİLERİM ARASINDA EN BÜYÜKLERİDİR HOLDİNG'İ BABAM VEFAT ETTİKTEN SONRA O DEVRALMIŞTIR. 27 YAŞINDA VE BENİ ÇOOOKK SEVER BURNUM KANASI KIYAMETLER'İ KOPARIR, Bİ O KADARDA KIZGIN VE SERTTİR BU HUYUNDAN ÇOK KORKUYORUM...
FİLM İZLEMEKTEN , BENİMLE TAKILMAKTAN, KİTAP OKUMAYA BAYILIR ELİNDEN DÜŞÜRMEZ.
BENİM SAÇIMIN TELİNE ZARAR GELEMSİNDEN ÇOK KORKAR.
BOX YAPMAYA BAYOLIR ZAMANINIM ÇOĞUNU BOX YAPARAK GEÇİRİR...ARES ASLAN: OYY ŞUNA BİR BAK ŞUNA BİR BAKKK(CİDDEN YAKIŞIKLA AMA ŞİMDİ) AYY YİYCEĞĞMM ! ÇOK BAKMAYIN KIZ GÖZLERİNİZİ OYARIM VALLA! BU DA BENİM CANIM ARES ABİM, 24 YAŞINDA VE ARES HASTANESİNİN CERRAHI BU DURUMDA BEN NE ZMAN SAKATLANSAM DİREK ARES ABİM DEVREYE GİRİYOR...
FİLM İZLEMEKTEN,BENİMLE BİRLİKTE YATMAKTAN VE SPOR İZLEMEKTEN ONU ALI KOYAMAYIZ...FIRTINA ASLAN: TAM BİR FIRTINA YAVV (AMA ÖYLE YANİ) HER NEYSE BU ABİMDE 20 YAŞINDA BENİ EN İYİ ANLAYAN ABİM SANIRIM YAŞ SINIRIMIZ FAZLA OLMADIĞI İÇİN BÖYLE.ÜNÜVERSİTE MİMARLIK BÖLÜMİMÜ OKUYOR 2.SINIF, DÖVÜŞ DERSLERİ ALIYOR VE BOX HAPMAYA BAYILIYOR, FİLM İZLEMEK, BOX YARIŞLARINA GİTME'YE BEYILIR EN ÇOKTA ATEŞ ABİMLE BOX YAPARLAR, RÜZGAR ADINDA BİR KIZDAM HOŞLANIYOR VE BENDEN DURMADAN AKIL ALMAYA ÇALIŞIYOR E TABİ BENDE NAH VERİRİM...(BANANE YA BENDNE BAŞKASINA SARILAMAZ HIH)
MELİKE SU KAHRAMAN: EN EN EN YAKIN ARKADAŞIM ONU ÇOOOKK SEVİYORUM NERDEYSE HER GÜN BERABERİZ OKULDA BENİ HEP KORUR BENDE ONU.
14 YAŞINDA VE YAN SINIFIMIZDAKİ MERT'DEN HOŞLANIYOR FAKAT BİR TÜRLÜ SÖYLEYEMİYOR...
DERSLERİ HARİKA BENİDE O ÇALIŞTIRIR AMA BİR TÜRLÜ ANLAMAM,ALIŞ VERİŞ YAPMAKYAN VE GEZÖEKTEN BAYILIR....RÜZGAR MERT:FIRTINA ABİMİN SEVGİLİSİ TATLI BİR KIZ AMA ABİMLE ÇIKMASAYDI SEVEBİLİRDİM BELKİ. 20 YAŞINDA VE FIRTINA ABİMLE AYNI OKULDALAR...
Tanıtım bittiii!!
Yenç bölümmü yazıcam şimdi
Atarım heralde...
UMARIM BEĞENİRSİNİZ
DESTEĞİNİZİ BEKLİYORUM...
SON...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 ABİ İLE BAŞIM BELADAA!!
RandomSELAAMMMMMM!! (BEN NUR 14 YAŞINDA 8.SINIF ÖĞRENCİSİYİM,HİÇ MYLE BAKMAYIN DERSLERİM TAM BİR BERBAT 😂 HER NEYSE 3 ABİM VAR VE ONLARI ÇOOOOKKKK SEVİYORUYMM E HALİYLEDE ONLARDA BENÇ SEVİYOR KSLDLDLLD ) HİKAYEDE KARAKTERİMİZİ TAM TAMINA TANITICAM BENCE...