Şimdi napıyoruz?Güzel soru
İçses:YOO BİRŞEY SORAN OLMADI.
Yav iç ses ironi yapıyom yav bir git
İç ses:İRONİ YAPMAYI BİLİYONMU Kİ SEN?
Seni bir ironi yapsrım iç ses!Yav bas git beni okurcuklarımla başbaşa bırak!
İç ses:İyi beğğ giyom!Okurcuklarda sana çok meraklı sanki.
Yav bi gitNeyse iç sesimle boş yaptıktan sonra konumuza gerş dönelim.
Abimlerle birlikte yemek masasına oturduk, e tabi ben yürüyemediğim için fırtına abim beni kucağına alıp oturtmuştu. Yemek yedikten sorya soyduğumu anaşyıp arkama yaslandım ve elimi karnıma götürüp
"ooff amma yedim be."
Abimler bu söylediğim gülüp fırtın abaim söze atladı hemen
"Obur olcan başımıza."
Ateş abim lafa atladı hemen sazan gibi iç ses:Bunu ateş abinin yüzünede söylesene.
Göt korkusu var yapamam.
"Aman allah korusun bu onur olursa biz bunu kucaiımızdada taşıyamayız."
Dukdatlarımı hafif büzdüm kaşlarımı hafif çattım ve kollarımı göğüsüöde bağladım "Ne yani ben obur olduğumda siz beni sevmiycekmisiz?"
Ares abim yanımda oturduğu için yüzüme eğilip çenemi öptü
"Biz seni her halinle severiz meleğim." yav he he! Diyesim vardıda gene göt korkusu neyse.
Gözlerimi devirdim ve yav heje bakışı attım,ne ladar diyemesemde bakışlar atabiliyorudum canım.
F:"Göz devirme kız bize aaa abiniz biz senin."
Me:"Aaa gerçektenmi ay bilmiyodum vallamı?Bak bu bilgi işime çok yarıycak."
A:"Bak birde daşga geçiyo bizimle."
Ar:"Kaşınıyo kaşınıyo."
Me:"Sen bana bitlimi demek istiyosun abi!?"
İç ses:Yoh amk.Abart
Lammdur azvık oyun oynuycam canım sıkıldı
İç ses:hhaaa şöyle desene,dur mısır alıp geliyom.
Hay buda gerizekaşı çıktı.Ar:"Nur saçmaladın bitli demiyorum abicim "gel beni gıdıkla" manasında diyorum" (şuan yazdıiım şeyi bende anlamadım boşverin)
Me:"Yok ben anladım sen bana pasaklı diyosun." bunu sçylerken gözlerimi doldurdum ve dudakalrımı büzdüm
A:"Nur duygu sömürüsü yapma abinin çyle demedipini biliyorsun."
Aman sende hemen atla hıh
Me:"Off sizinlede sakalaşılmıyo."
F:"Abiyle sakalalılmaz." oofff
Me:AMAANN BUNE YA!ABİYLE SAKALAŞILMAZ,ABİY'E VURULMAZ,ABİYLE BÖYLE KONUŞULMAZ,ABİYLE ŞU YAPILMAZ BU OLMAZ!BIHTIHBSA BIHTIH,Bİ SALIN DA!"
iç ses:Hayde biraaahh!bunun içine ne kaçtı lan!
Salak içimde sen varsın ya mal.
İç ses:ha doğru e ozaman benim içime kim kaçtı?
Hay ben senim!Har piskopat bu ya
İç ses:teveccüğnüz efm.Ar:"GÖRMEYELİ DİLİNMİ UZAMIŞ SENİN?KESEİRM O DİLİ!"
ME:"Kıyamazsınkiiiiiiii"
Ar:Görirsün kıyamazmıyım kıyarmıyım."
Me:"Aman beğğ."
A:"Bak hala."
Me:"Oofff tamam sustum."
Allah kahretsin tuvalettim geldi ben şimdi bu bacakla nasıl gidicem?Abimlerdnede yardım isteyemem utanurım ben ya.Bacağımı sallamaya başladım (Hani olur insnaın tubaletş geldiğinde tutarken cağını aşşağ yukarı sallar ha işte o )
Ar:"Tuvalettinmi geldi?"
Nerden bildi lan bu?
Ar:"Bacağını sallıylsun ordan bildim."
Aha lan noluyo?İç sesimimi okudu o dağdamim iç ses:Yok kız kimse beni okumadı.
Hay salak!
Me:"Yoo ne alaka canım."
Ares abim orturduğu sandalyeden kaldı yanıma geldi ve beni tek hamlede muvağına aldı.
Ve yukarı merdivenlere yöneldi
Me:"Ya abi imdri beni tuvaketim falan yok benim."
Ar:"Bizden utanma nur lütfen birtanem."
Me:"Oldu o zaman şimdi indir beni."
Ar:"Altınamı yapıcan?"
Me:"Oofff"
Ben böyle söylenirken lavobonun çnine gelmiştik abim kolumu takıpın koluna dayadı ve açmaya çalıltı başardıda,afferim benim abime.
Me:"Tamam bundan sonrasını ben hallederim."
Ar:Tamam , birşey olursa kapının önündeyi."
Diyip çıltı bende işimi zar zor hallettim (Ayrıntıya girmeleyim şimdi)
Me:"Abi bitti gel."
Kapı açıldı ares abim beni geri kucağını aldı ve aşşağya indi salona girdi,salonda birtek fırtına abim vardı.Ares abim beni fırtına abimin yanina oturttu.
Ar:"Ben hastaneye gidiyorum,Fırtına Nur sana amanet."
Diyip salondan çıktı
Me:"Filmizleyelimmi nolurrr."
Fırtına abim oneyleyıp bir fil seçtik ve abim filmi açtı ve mutfağa gidip aburcubur getirdi cips,kola,çikolata cart curt işte...
Ooff bu ne biçim film yaa!Sıkıldım!Hep dövüş hep dövüş
Me:"Yaa abi düzgin bir şey seöeydin ya bu nebiçim film ya vurdulu kırdılı!"
F:"Ne güzel film işte nur izle."
Me:"Ayyhh daraldım!İzlemiycem,ya filmi değiştirirsin yada seni Ateş abime söylerim."
F:"Sen benimi tehtid ediyoesun yoksa yanlışmı duydum?"
Me:"Yoo gayet iyi duymuşsun,eğer film'i değiştirip benim istediğim filmi açmazsan seni abime söylerim."
F:"Çok öarak ettim ne diyceksin abime?"
Me:"Bana sapıl sapık filmler seyrettirdiğini söylerim."
F:"Yoh am- Saçmalama."
Me:"Yoo saçmalamıyom."
F:"Sence abimler buna inanırmı?"
Me:"Sence inanırmı?"
F:"Sen gerçektende cadısın."
Me:"Tatlı cadı diğcektin heralde?"SOOONN BU BÖLĞMDE BÖYLE OLSUN...
MERAK ETMEYİN ARTIK OKUULARI AÇILCAL FLN FİLAN GÜZEK OLCAK YANİ 👌
ÖPÜLDÜNÜÜZZ
YAZIM YANLIŞLARIM İÇİNNKISIRA BAKAMYIN....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 ABİ İLE BAŞIM BELADAA!!
CasualeSELAAMMMMMM!! (BEN NUR 14 YAŞINDA 8.SINIF ÖĞRENCİSİYİM,HİÇ MYLE BAKMAYIN DERSLERİM TAM BİR BERBAT 😂 HER NEYSE 3 ABİM VAR VE ONLARI ÇOOOOKKKK SEVİYORUYMM E HALİYLEDE ONLARDA BENÇ SEVİYOR KSLDLDLLD ) HİKAYEDE KARAKTERİMİZİ TAM TAMINA TANITICAM BENCE...