Sabah gün ışığıyla gözlerimi açtım dememi beklemeyin çünkü benim 3 adet evet evet 2 değil 3 adet öküz,odun,kalas,ogolu abimler var(Şşşş sakın ha böyle dediğimi abimlere söylemeyin onlar bmyle dememe kızıyordaaa😞 aramızdaaa)
Baş ucumda böğüren Fırtuna abimle gözlerimi araladım ve perdeden vuran güneşle geri yumdum.F:Kalksana nuur okula geç kalıcaksıınnn!
Neee okulmuu! Ya ne alaka ya biz daha din 15 tatile girmemişmiydik yaaa! Çıvdıvıcam abiiğğğ!
Me(ben demeye çalıştım):YAAĞĞ !ABİİİĞĞĞ! NE ALAKA YA OKULL? BİZ DAHA DÜN KARNE ALMAMIŞMIYDIIKK!?
F:AAA DOĞRU YA BENİM KAFAM KARIŞTI HEPTEN.
ooff abiii! Kendisi iniversiteye gittiği için bazen böyle kafası karışa biliyor.
Yorganımı başıma kadar çekerek ve abime popomu dönerek uyumaya devan edcektimki abimin kulağımın dibinde bağırmasıyla sıçradımF: (KULAĞIMA YAKLAŞARAK ) NUURRR! YA ŞİMDİ KALKARSIINN YADA ATEŞ ABİMİİ ÇAĞIRIRIMMM!!
Aha hassas yerimden vurdu beni😭
Dün saat 6'a kadar lebtopumdan(doğrumu yazdım laa?)
Strancer Things izledim(ELEVEN HAYRANI YAZARCIĞINIZ) Abim eğer o saate kadar uyumadığımı öğrenirse vay halime dnmdldl.Me:Tamam canım abim benim fırtınam benim kalktım ne gerek var şimdi ateş abime aaaa.
Biraz yalakalıktan zarar gelemez mskdkdlkdkdk neyse abim odadan çıktıktan sonra bende yorganımı ayağımla sağa sola attıktan sonra sonunda kalka bilmiştim.Dolabımın karşısına geçip 1 saat öylece bakıştık...
Ayyğğğhh yeter!çıkma teklifi etcem artık dolaba jdkdkkd
İç ses: Dolapta nur gelsede bana çık a teklifi etse diyordu.
Haaahhh bende bu şajimet nerde diyorum ya hoşgeldin ve güle güle.
İç ses: Amaam bende çok meraklıydım sanki sana hem zaten seninle uğraşamam benim çok önemli işlerim var.
Ne işlerim var hayırdır?
İç ses: Sağaneeeğ!
Kaybol iç ses ise!Evet iç sesimle küçük bir tartışmadan sonra üstüme bihayet ne giycemi bulmuştum...
Evet 1 saat düşünmeme rağmen eşorfman giydim gerçekten çok gizel miq. Müq.
Her neyse çok uzatmaya gerek yok, aynanın karşısına geçip saçımı tarayıp hafif düjleştirip arkamı dönüp gidecektimkiiii gözümün altlarının hafif morardıklarını gördümm ooff ben şimdi napıcam bana akıl verin laaannn?! Niye kapatmuyosun makyajla? Dersinzi şimdi ama saolsun Ares abim makyaj cildime zarar veriyomuşmuş giye hepsini aldııı😭 Ağlıycamm bebekleriiimm gitti yaram büyükk hatırlatmayıın yağğ! Neyse artık cezamız neyse çekicez. Ha bu arada helvam çikolatalı olsun banada gönderirsini haa...Odamdan çıkıp tıngır mıngır mergivenlerden indim veee son basamaaakkk eveeett eevvveettt veeee buuumm havalandımm noluyo laaann! Uçuyommu yoksa yoh artııhhhkkk abooee uçuyom yalaaa jsjdkdkkd kafamı sağa çevirmemle Ares abimle burun buruna geldim tüm hayallerim suya düştü yaağ ben uçmuyomuşumki abim beni kucağıma almışş! Off yağğ
Me: Abii yaağğ ben bebekmiyim indir beni. hemen!
Sanki neneğiz ya 14 yaşındayım ben 14 (ooonnn dööörrttt) tamam biraz küçük olabilirim ama kucağa alınacak yaşı geçtiimm!!(Ateş=A)
A:Evet benim Bebeğimsin varmı?Yaağğ canım abim beniimmm😞 Yumuşamak yok nuurr! kendine gell ama ben bunu yerimkiiiiğğğğ
Me: Var canım halla halla!
Abim bu çemkirememe kızdı sanırım çün kaşları çatıldıı ayy tırstım şann çok korkunç duruyor napsam napsammm "Duygu sömürüsü?" ı-ı abim yemez. "Trip?" ı-ıı daha fazla kızar abim tripten hiç hoşlanmaz.
Buldum! Elimi yavaşca abimin kaşlarına götürdüm ve parmaklarımla düzeltmeye çalıştım abim'in komiğine gitmiş olcakki kahlaha attı.Hay ağzını öpeyim ya gül şöyle...Me: iyi bari aldın kucağına ben acıktım masaya kadar taşıı
Üşemdim şidmi de (hadi hadi söyleyin sizde üşenmişşinizdir)
Abim kafasını boynuma gömüp öpücük bıraktıktan sonra yemek odasına gittil ve o muazzam sofrayla karşılaşınca abimin kucağından atlamaya çakıştım ama abimin göğüsüne kapammam bir oldu, boşuyo yavv bikere daha denedim olmadıı
A: Hayırdırrr
Me: E kahvaltı edicemmmm
A: Benim kucağıma oturcaksın bücürrrr.
Neeğğ nedennn ?? Iha 2 yaşındamıyım benn!
Abim beni kucağındna indirmeden masaya değil tabikide sandalyeye otırdu ve hafif sandalyenin köşesinden tutaram masaya yaklaştırdı(ağnadığız siz)Me: ya abii saçmalama ya 2 yaşındamıyım beenn?
Yanlız şimdi fark ettim abim gözlerimi fark etmemiş demekki o kadar çok belli olmuyorr...
Ar(Ares)
Ar:Bana bak bakıyımAha sıçtııkkk kesim sıçtııkk inat değil iyim bakmıycamm kskdkkd kafamı ateş abimin göğüsüne yasladım...
(Ha bu arada yanımızda ARES abim Karşımızda da Fırtına abim oturuyor)
Ee tabi ares abimde çenemden hafir tuttı ve yüzümü kaldırdıAr:Gözünin altı niye morarmış senin?
Ateş abime göz ucubdna baktığımda kaşlarını çatma üzereydii ağğğ yardım ediinn ne yalan uydurcam şimdi aaha buldum!
Me: şey abicim şey oldu hoca ödev vermişti onu şey yaptım biraz şey sürdü ondan şey olmuştur yoksa 6'a kadar dizi izlemedim kesinlikle öyle nişey yapmadım...
İç ses: yediler bak, aayyhh salkasın sen vir bok'u becersen şaşarım zaten.
Hadi be ordan inandılar işte.
İç ses: kızım kaç kaç!
Tabi canım evde tur atarım şimdi yav inanmışlardır beeğğA(ateş):Hağğ tamam o zaman afferim benim kardeşimde...
Bak dedim demi sana inanmışlar.
Ben zager gülümsemesi yaparken kafama ateş abimin vurmasıyla irkildim...A(ateş) (anşayom ya ar ares a ateş):Saşak kardeşim benim yalanda söyleye bilsen bari.Bana bak eğer bir daha 6'a kadar Leptobtan dizi izlersen o leptobu aşlırım duydunmu benii!
Sonralara doğrı sesi yükselmişti kaşları dahada çatılmıştı bende o tırsaklığın verdiği durumla kafa salladım...
Tam çatalı aldım çikolata kavonozuna sokucaktımkiiii kiii kiiii
Tamam beğğ uzatmak yok! Kavanoz havalamdı ve taaaa masanın öbür ucuna uçtu dur bi dk uçmadı kavanozlae uçmazkiii! Tabikide Ares abiimm!!Ama bende nur isem o kavonozu alırım!Hafifi dudağımı buzere gözlerimi doldurarak(koşay kolay ağlarım bu arada)Me: A-ama b-ben...
Ar:Hiç öyle bakıp duygu sömürüsü yapma fıstık sabah sabah çikolata yenmezz!
O zaman niye masaya koyuyolarki sankiii hıhhh!
Me: O zamam niye masaya koyuyorsunuz kii?
Fırtına abim hemen atladıı
F: Bundan sonra koymayız fıstık ok?
Bok! Tabikide böyle diyemedim çünkü bir taraflarım yemedi...
Her neyse kahvaltı fastı bitince abimeşr salona geçip TV izlemeye oturdular bende sofrayı toplamak için hizmetlilere yardım ettim.Sofrayı topladıktan sonra abimlerin yanına gitmek için koridora doğru yol aldım ve salona vardım fırtıma abimin yanına oturduum oda beni belimden tutarak kendine yaklaştırdı tam kafamı abimin göğüsüne yaslıycaktım zil çaldı taö zaönınd açaldı yaa! Neyse kapı açılıp kapanma sesi geldi ve ayak sesleri salonun kapısına baktığımda.................................................EVETT SİZCE KİM GELDİ?
HİKAYEMİN İLK BÖLÜMÜNİ NASIL BULDUNUZ?
ZAMANIM OLSAYDI DAHA FAZLA YAZICAKTIM AMA YOKTU.
DESTEKKERİNZ İÇİN ŞİMDİDEN TELEKKÜRLER...
YORUM YAPAMDAN GİTMEYİN BÖLĞM HAKKINDA BAN ABİLGİ VERİN HEPİNİZİN BİLGİSİNE İHTİYACM VAR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 ABİ İLE BAŞIM BELADAA!!
RandomSELAAMMMMMM!! (BEN NUR 14 YAŞINDA 8.SINIF ÖĞRENCİSİYİM,HİÇ MYLE BAKMAYIN DERSLERİM TAM BİR BERBAT 😂 HER NEYSE 3 ABİM VAR VE ONLARI ÇOOOOKKKK SEVİYORUYMM E HALİYLEDE ONLARDA BENÇ SEVİYOR KSLDLDLLD ) HİKAYEDE KARAKTERİMİZİ TAM TAMINA TANITICAM BENCE...