Misafirlerden biri:"Nenden nur'dan saklıyorsunuzki?Gizemi sevmiyormusun yakında düğününüz de var." Ne diyo lan buuu! Ağzına sıçarım laaann!Ar:"Kes sesini mert!" Demek adı mertmiş olum ben nie bu zamana kadar bunların ismine dikkat etmedim... Bunumu düşünüyorum yani şimdi! (Ciddiğ ol esma ciddiğ ol)
Me:"G-gizrm kim?"
Ar:"Biri değil bebeğim ha sen yukarı çık ders çalış."
(Yav 2 kişi tammamı misafirler 1 i mert diğeri berk aayy anlatamaıdm uuff)
Berk:"Abi ne die saklıyosunuzki?Onu anlamadım."
Ar:"KES SESİNİ!"
A:Hadi bebeğim odana çık sen"
1 dk o-onalr y-yani ares abim benden sevgilisinimi sakloyormuş?Üstelik evlenmeyi bile düşünüyormlarmış! İlk başta şaka fln sanmıştım ama bu şey sanrım ciddi!NASIL OLUR YAAA!ME:"SEN BENDEN EVLENECEĞİN KIZIMI SAKLIYORSUN!NEDEN?"
AR:"Hayır birtanem yok öylemirşey."
Mert:"ya olum kızı ne die kandırıyosunuz?"
Doğru beni kandırıyolar!AMA NEDEN!
BU BU HAKSIZLIK!BENDE ONLARIN KARDEŞİYİM NEDEN BANADA SÖYLEMEDİLER?!
ME:"NEDEN SÖYLEMEDİNİZ!MADEM BİRİYLE EVLENİCEKSİN NEDEN SÖYLEMEDİN HA!?"
Sesim çok yülsek çıkmıştı ve çok sinirlenmiştim!Bunu nasıl yaparlar!A:"Nur öyle birşey yok odana çık!"
Ateş abimin söylediğiyle öfkem arttı inkar edip duruyorlar! Artık sinirlerimi kontrol edemez oldum ve masa örtüsünü tutup çektim benim çekemmle masadaki herşey yerle bir oldu herkez ayağa kalktı ne yaptığımı bilmiyordum...
Koşarak odama çıktım ve kağıyı hızlıca ve sertçe kapatıp kilitledim yatağın yanına çöküp ayaklarımı kendime çekip hıçkırarak ağlammaya başladım...Ares abim benden sevdiği kızı evleneceği kişiyi saklamıştı ve bana hiçbirşey söylememişti,bu hiç adil değildi.Ben onların ksrdeşiyim ve bana söz bermişlerdi benden hiçbirşey saklamıycaklardu bende onlara söz vermiştim ama sözünü tutmayan taraf onlar oldu!NEDENN?!
Gözlerimden yaşlar firar ediyordu,hıgcırıklarım ağzımdan kaçıyor , nefesim hıgcırıklarıma akrışıyordu ve sinir krizi geçirmeye başladım....~ ARES'İN AĞZINDAN ~
Ah be bebeğim,Allah beni kahretsin!En başındna söylemeliydim bebeğime!
Nur odasına çıkınca önce mert ve beri yumruklamaya başladım demek buraya bunun için geldiler kardeşimi bana karşı kullanmak için!
:Götürün şunları!
Die bağırdım korumalara,bizde direk yukarıya çıktık nur'un odasının kapısının önüne geldiğimizde kağıyı açmaya çalıştım fakat kilitliydi...
A:Bebepim aç kapıyı konuşalım hadi.
Ses yoktu git gide korkmaya başladım ya sinir krizi geöirip kendine za-HAYIR HAYIR!Bmyle birşey yapmaz demi?Eğer öyle birşey yaomış olursa kendimi asla asla affetmem!
:Bebeğim aç kapıyı lütfeb hadi bak korkutuyorsun bizi...
Yine ses yoktu
F:Kapıyı kıralım abi?.
:Hayır korkabilir...
F:Şuan sinir krizi geçiriyo olabilir kıralım şu kapıyı!
A:Durun bi yedek anahtarı olması lazım!
Abim hizmetlilere seslenip yedek anahtarı getirmesini söyledi hizmetlilerdem biri gelip başını eğdi ve
H:Üzgünüm Ateş bey yedek anahtarlar kayboldu...
Ne demek kayboldu lan!ANAHTAR BU MASIL KAYBEDEBİLİRLER!Bu iş bitsin sizi geberticem!
:Ne demsk kayboldu lan!Kaybol derham kaybooll!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 ABİ İLE BAŞIM BELADAA!!
RandomSELAAMMMMMM!! (BEN NUR 14 YAŞINDA 8.SINIF ÖĞRENCİSİYİM,HİÇ MYLE BAKMAYIN DERSLERİM TAM BİR BERBAT 😂 HER NEYSE 3 ABİM VAR VE ONLARI ÇOOOOKKKK SEVİYORUYMM E HALİYLEDE ONLARDA BENÇ SEVİYOR KSLDLDLLD ) HİKAYEDE KARAKTERİMİZİ TAM TAMINA TANITICAM BENCE...