(A=Ateş. Ar=Ares. F=Fırtına)
Abimin kulağıma fısılmasıyla gözlerimi ağır ağır açtım "CENNET BAHCEM UYAN HADİ FISTIĞIM."
Yatakta yan tarafa abime doğru döndüğümde abimle burun buruna geldik (Böyle diyince aklıma kötü kötü şeyler geldi yazarınız fesat ben size diyim) "Sabah oldu fındık hadii!"
"Hıı sabahmı oldu olmamıştır daha ya." abim kahkaha atmaya başladı o sırada bende oykuma yeniden dalmaya bailadımki "Yoo gayette sabah olmuş kalk hadii kahvaltı yapmamız lazım sonra belki küçük bir süprizim olabilir sana."
Ne dedi o Süprizmi dedi?Anında yorganı ayağımla ittirip hızlıca yataktan kalkmaya çalıştım ve spnunda başardım koşarak merdivenlerden inmeye başladım "NURR!YAVAŞŞ! DÜŞÜCEKSİİNNN!" arkadan abimin sesini duysamda takmayıp merivenleri 3'er 3'er atlayarak iniyodum taki yere yapışana kadar hıh çok güzel süper ya süper bir sakatlı çıkmasa şaşarım zaten. "Aaahhhh!" Ağzımdan fırlayan inlemeyle doğrulamaya çalıştım ama ayağıma giren acıyla yeniden inşedimm "Aaahhhh!" Merdivenlerden abimlerin ayak sesleri geliyodı hepside endişeli gözlerleydi ama ben şuan ayağımın derdindeydim sanırım kırıldııı hayır yaa olamazz!!A:"Nur! Ben sana ne dedim ha! Koşma demedimki al işte!"
Ar:"İyimisim!"
Me:Süperim ya!Yerde pek rahatmış hiç zahmet etmeyin ben böyle iyiyim!
Ya kaldırsanıza ayağmı kırdımmmm sanırım!
Ben böyke çemkirince Ares abim beni kucağına alıp salona doşğru ilerledi beni kucağından indirmeden otudu.
F:Kızım sen delimisin?! Ne diye merdivenlerden koşarak iniyorsun hayır koşuyordun niye atlaya atlaya iniyosun? Acelen ne ya?!!" Abooww one biçim bağırmaydı sesi o kadar sertti ki çok korktum bee direk kafamı Ares abimin omuzuna kapattım hem ayağımın verdiği acıyla hemde abimin bana sert sesiyle bağırmasının verdiği duygusallıkla hıçkırarak ağladım.
Ar:Fırtına birdaha sakın Nur'a sesini yükseltmee!
A:Birtanem tamam geçti, bir yerin acıyomu?
Ayak bileğimi göstererek
Me:Sanırım ayağımı burktum."
Ares abim pijamamı sıyırıp bileğime bakıyordu
Ar:Fazla birşey yok birtanem geçer merak etme şimdi krem sürüp sarasır olur biter tamammı?Ağlama nur'um.
Aslında fırtına abim haklı ne diye koşarımki derdim ne sanki?,bütün suç bende.
Me:Öz-*hıg*-ür di-*hıg*-ler-im
(Hıg'lar ağlarken hılcırıkşarım arasında söylemiştim onu belirtmek için anamayanalar için.Ağnayanlar ağnamayanlara anlatsın ağnamayanlar kendini atsın.)
A:Özür dilemene gerek yok birtanem senin suçun değil nerden bilebilirdinki düşüceğini.
F:Ben özür dilerim bebeğim sana istemeden bağırdım.
(Yazar:Boğarım seni!)Ares abim beni Ateş abimin kucağına bırakıp bileğim için merhem ve sarmak içinde bez fln almaya gitti...
A:Çok acıyomu?
Kafamı sallamakla yetindim cevap veremiycek kadar çok acıyordu çünkü
A:Geçicek Cennet bahcem birazdan merhem sürüp sarcaz sonra hiç bişey kalmıycak.
1-2 dk sonra ares abim geldi önümde diz çöküp bileğime bakmaya başladı daha sonra merhem sürüp sardı.
Ar:Çok birşey yok birtanem geçer birazdan merak etme.
Sonra bir anda aklıma abimin sürprizi aklıma geldi acaba neydi sorsammıki?
Me:Ateş abi sürpriz'im var demiştin neydi?
A:Kahvaltıdan sonra lunaparka götürcektim seni ama sanırım bu halde gidemeyiz.
Yaaa hayıırrr oofff keşke koşmasaydım yaaa!
Me:Ama yaaaa oofff
Ar:üzülme fıstığım bileğin iğleşsin söz gideriz tammammı?
Me:Sözmü?
F:Söz, hep birlikle gideriz bu sefer tamammı?
Me:Tamam.
Bir anda karnım gurulduyunca abimler gülmeye başladı ya napıyım acıktım
Me:Gülmeyin beeğğ!SOOONNN
ÇOK ÜZGÜNÜM UZUN ZAMANDIR BÖLÜM GELMEMİŞTİ YAZAMADIM İŞTE ÜŞENGEÇLİK BAŞA BELASİZE ÇOK TEŞEKKİR EDERİN 60 OKUYUM OLMUL 1 HAFTADA,BENİM İÇİN BU BİLE YERLİ 60 OLUYUMUDA İÇTENLİKLE ÖPÜYORUM (İÇ SES:KORONA VAR LAN KORONA!) AL ALLAHIN BALESİDA GELDİ...
NEYSE GÖRÜŞÜRÜZ BABAY...
🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 ABİ İLE BAŞIM BELADAA!!
De TodoSELAAMMMMMM!! (BEN NUR 14 YAŞINDA 8.SINIF ÖĞRENCİSİYİM,HİÇ MYLE BAKMAYIN DERSLERİM TAM BİR BERBAT 😂 HER NEYSE 3 ABİM VAR VE ONLARI ÇOOOOKKKK SEVİYORUYMM E HALİYLEDE ONLARDA BENÇ SEVİYOR KSLDLDLLD ) HİKAYEDE KARAKTERİMİZİ TAM TAMINA TANITICAM BENCE...