4

690 54 16
                                    

Jungkook; seni çizmek istiyorum

Chaeyoung; bunu ilk ben teklif etmiştim ağustosta, eylüle kadar bitirip doğum günün için hediye edecektim ama o kadar yoğundun ki, olmadı :'(

Jungkook; sen çok mu boştun sanki o zamanlar?

Jungkook; ki, şu anda da boş değilsin ama ben yine de istiyorum.

Chaeyoung; nereden geldi bu çizim hevesi

Chaeyoung; son albümünüze kendi çizimlerinizi eklediğinizi duydum, yanlışlıkla benim resmimi eklersin, sonra da 'roskook real' diye haber manşetlerini izleriz artık.

Jungkook; bir kere roskook değil, rosékook o.

Chaeyoung; çok büyük aydınlanma yaşadım, sağ ol.

Jungkook; benim de zamanım yok ama işte görüyorsun vakit buldum birazcık.

Chaeyoung; o bulduğun vakti uyumak için harcasan?

Chaeyoung; hani insansın ya golden maknae Jeon Jungkook olmadığın zamanlarda.

Chaeyoung; uyumanı istiyorum

Jungkook; benim beynimi dinlendirmeye ihtiyacım olsaydı uyurdum, emin ol

Jungkook; fakat ruhumun dinlenmesini ve huzurlu vakit geçirmesini istiyorum.

Jungkook; bunun için de fırçamı elime almam gerekiyor ve senin de karşımda olman gerekiyor tabii.

Jungkook; tam beş yıldır bunu yapıyoruz zaten, Chaeyoung, şimdi neden bahane bulmaya çalışıyorsun?

Jungkook; istemiyor musun?

Chaeyoung; Jungkook, iyi değilsin hem de hiç.

Chaeyoung; son konuşmamızda gözlerindeki yorgunluk ve çökmüşlük bıçak olup kalbime saplandı, biliyor musun?

Chaeyoung; tabii ki, istiyorum

Chaeyoung; beş yıllık aksiyonumu nasıl unutabilirim ki?

Chaeyoung; yurttan kızların yardımıyla kaçışımı, her gece yurda dönerken kalbimin atışlarını...

Chaeyoung; bir de senin her defasında yaşadığın saf heyecanın var.

Chaeyoung; ben yüzünde o heyecanı gölgeleyen başka bir ifadeyi görmemek adına şu an istemiyorum.

Jungkook; ben hep her şeyi ya yarın olmazsa diye o gün doya doya yaşayan insandım, şimdi de öyleyim.

Jungkook; ertelemek istemiyorum, ki zaten tarih bile vermedim daha

Jungkook; 30 aralıkta, geceyarısına son 1 saat kalırken.

Jungkook; gelmezsen de sorun değil.

Chaeyoung; inatçı keçi

Chaeyoung; ne olacak

Chaeyoung; o zaman sen de bana şunun sözünü ver,

Chaeyoung; bulduğun her boş vakitte bana yazmak yerine uyuyacaksın

Chaeyoung; anlaştık mı?

Jungkook; hiç anlamıyorsun değil mi?

Chaeyoung; neyi?

Jungkook; sana yazarken tüm yorgunluğumun uçup gittiğini, huzur dolduğumu, gerçekten gülümsediğimi..

Jungkook; anlama zaten, beni anlamanı istemiyorum.

Jungkook; anlarsan iki kişinin acısını birden çekerek tükenirim.

•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🥀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🥀

Balter [ rosékook ] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin