6

389 30 2
                                    

Namjoon berada di taman yang mempunyai pelbagai jenis bunga.. Dan namjoon terlihat kerusi rehat dan duduk di situ.. Dan kerusi yang diduduki namjoon berada di bawah pokok bunga sakura..

(mesti korang bosan dengar pokok bunga sakura je kan?? :'( sorry cecangat :") ok back to the story)

Namjoon berasa sungguh tenang berada di pohon tersebut.. Sungguh nyaman dan tenang.. Angin sepoi sepoi bahasa sentiasa di udara menyebabkan ranting kayu bergerak mengikut arah angin dan bunga sakura mula gugur..

Namjoon: haaa... Lega sikit.. Fuuh.. Tenang betul kat sini.. Suka betul aku.. Oh? Bunga sakura gugur??

Namjoon melihat bunga sakura jatuh berguguran dan terbang ke udara.. Dan pada masa yang sama.. Dia ternampak sosok tubuh manusia yang amat dikenali..

Jin: namjoon?? Awak kat mana??

Sungguh.. Jin kelihatan sungguh menawan dengan bunga sakura beterbangan di hadapannya.. Sungguh.. Cantik..

Namjoon: kenapa kau ni cantik sangat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Namjoon: kenapa kau ni cantik sangat..?

Jin: nam-namjoon?? Awak ke tu??

Namjoon: aah-- ye.. Saya ni..

Jin: kenapa awak marah dengan hobi?? Dan kenapa awak marah dengan apa yang saya cakap??

Namjoon: ah- tu.. Cuma.. Eea.. Aku x suka kau dengan dia.. Dan aku x nak kau.. Cakap 'awak' atau 'saya' dengan orang lain.. Aku benci..

Jin: tapi.. Saya lebih suka macam tu namjoon.. Saya jarang panggil orang dengan 'kau'..

Namjoon: tch- lupakan je lah apa aku cakap-- dah duduk-

Namjoon menarik tangan jin dan menyuruh jin duduk di sebelahnya..

Namjoon: tangan kau ni lembut juga ye??

Jin: n-nae!?

Namjoon: ah-- tch- lupakan lah..

Namjoon masih meletakkan tangannya di tapak tangan jin..

Jin: hmm.. Bunga sakura tengah gugur ke??

Namjoon: ye.. Cantik betul..

Jin: kalaulah saya boleh tengok, tentu cantik sangat..

Namjoon: huh.. Kau lagi cantik dari bunga sakura yang gugur ni.. Cubalah cermin diri sikit- muka kau tu lebih cantik daripada hensem.. Patutlah kau omega sebab muka kau lebih kepada cantik..

Jin: unngghh.. Te-terima kasih.. Pertama kali saya dengar orang puji pasal saya.. Dan awak sangat berbeza dengan orang lain.. Kenapa awak x macam orang lain?? Selalu hina, benci dan buli saya.. Tapi awak jaga saya..

Namjoon: sebab aku CINTA kan kau..

Jin: ma-maaf!? Apa--

Muka jin mula memerah seperti tomato dan tunduk kebawah..

Namjoon: maaflah.. Saya tau awak x ada perasaan kepada saya.. Mungkin awak anggap saya sebagai kawan sahaja..

Jin menggenggam tangan namjoon dengan erat.. Namjoon memandang jin..

Namjoon: j-jin??

Jin: mungkin.. Saya patut buka hati saya untuk orang lain.. Dan awaklah orangnya namjoon..

Namjoon: be-betulkah???

Jin: *lil laugh* ya betul.. KYAAAH!!!

Namjoon menggendong jin dan jin menjerit kerana terkejut apa yang dilakukan oleh namjoon

Namjoon: kim seok jiiiiin!!! Coahaeyooo!!!

Jin: namjoon.. Saya malulah...

Jin meletakkan mukanya di bahu namjoon..

Namjoon: ehehe.. Jomlah pegi wad semula..

Jin: turunkan lah saya..

Namjoon: nanak~ jom pergiiiii!!!!

Jin: KYAAAA!!! Namjoon!! Turunkanlaaah!!!! Hyaaaa!!!!!




























































































































































TBC
























































온하린💜💜💜💜💜💜💜💜

















BLIND+PLUS+OMEGA ¦¦COMPLETED¦¦ NAMJIN 🐨💜🐹Where stories live. Discover now