Jin dan namjoon sedang mengulang kaji pelajaran mereka dan membuat kelas online..
Sir. Choi: baik semua dah faham??
Jin: faham sir..
Namjoon: dah sir..
Hobi: dah sir.. Bereess
All: sudah, sir..
Sir. Choi: kalau macam tu kita tamatkan pdpc online kita pada hari ini ya?? Terima kasih kerana datang kelas online ye.. Jumpa minggu depan... Annyeong~
All: annyeong sir..
Namjoon: fuh.. Kelas online dah habis.. Main pubg ah-- hobi!! Dah sedia ke belum??
Hobi: sentiasa bersedia joon!!
Namjoon: ok!! Cepatlah aku aku dalam kapal terbang ni kau kat mana??
Hobi: jauh siak kau!! Nanti kalau kau nampak pempuan pakai scarf warna merah tu aku tau!!
Namjoon: ye ye aku turun dulu..
Hobi: ok aku tengah turun ni..
Jin: namjoon?? Hobi?? Awak x ulang kaji ke??
Hobi: jangan risau pkpb kan lama lagi sampai tahun depan.. Nanti nanti jelah buat..
Namjoon: haah jin.. Jangan risau laah!
Jin: hurmm.. Suka hati kamu lah..
Namjoon: HAH!!! KAT SINI HOPE!!! TOLONG AKU!!!
Hobi: KEJAPLAH PELURU AKU DAH NAK HABIS NI!!!
You died
Namjoon: alahai... Aku kene tunggu lah..
Jin: saya nak pergi kedai sekejap namjoon.. Teman saya, jom?
Namjoon: aish!! Nantilah.. Awak suruh suga hyung je teman-- saya tengah tunggu hidup balik ni.. Lambat tul la..
Jin hanya menunduk mendengarkan jawapan namjoon.. Dia mengambil tongkatnya dan pergi ke luar..
Jin: saya pergi dulu--
Namjoon: ye ye pergilah--
Retak.. Hati jin retak seribu mendengarkan namjoon menghalaunya.. Jin terus keluar dan pergi ke pintu keluar..
Jimin: eung?? Eomma?? Nak gi ane??
Jin: eomma nak pegi kedai beli barang.. Nanti eomma beli dumpling..
Tae: DUMPLING!?!? NAK!!!
Jin: yeye.. Nanti eomma belikan untuk korang ye?? Eomma pergi dulu..
Tae&jimin: bubye~
Skip
Jin berada di kedai untuk membeli barang masakan dan x lupa juga membeli dumpling untuk jimin dan taehyung..
Oit!? Jin? Heeyy.. Dah lama x jumpa kan jin??
Jin terkejut apabila mendengar suara memanggilnya.. Dan suara itu milik felix..
Jin: fe-felix!?
Felix: heh kau ingat aku lagi?? X sangka pulak aku.. Dahlah pi sikit aku nak ambik sayur ni..
YOU ARE READING
BLIND+PLUS+OMEGA ¦¦COMPLETED¦¦ NAMJIN 🐨💜🐹
Short Story"saya- saya kat mana?" "jangan risau.. awak akan ok.." "to-tolong.. jangan apa ii kan saya.. hiks.." "kenapa awak x macam orang lain?" "sebab saya cintakan awak.." top: 🐨 bottom: 🐹