Namjoon: hmm.. Jadi lusa dah boleh buat pembedahannya, doktor??
Doktor: dah boleh.. Jadi jin perlu ditahan ke wad untuk persiapan pembedahan.. Lepas pembedahan, mungkin kamu boleh nampak semula tapi bukan secara keseluruhan, jadi banyakkan makan lobak merah dan makanan yang menyihatkan mata..
Jin: baik doktor..
Dok: mungkin kamu dah boleh ke wad sekarang..
Namjoon: baik, doktor.. Jom jin pegang tangan jin
Skip
Namjoon: awak nak makan x jin??
Jin: x pelah.. Saya dah kenyang..
Namjoon: hurm, ok..
Jin: saya.. X sangka saya akan dapat melihat keindahan suatu hari nanti.. Say rasa bersyukur sangat.. Kalau awak x de namjoon.. Saya x tau nak cakap apa.. Sungguh.. Saya berterima kasih dengan awak.. Awak banyak berjasa pada saya..
Namjoon: x pe.. Saya buat semua ni untuk awak, jin.. Sebab saya betul ii cintakan awak..
Jin: smile saya pun cintakan awak joon..
Rring rring~
Namjoon: huh? Siapa telefon ni?? Appa?? Kejap ya jin kiss forehead jin+keluar
Kat luar
Namjoon: appa?? Kenapa appa telefon namjoon ni?
Siapa appa? Ni aku lah.. Dari tadi aku telefon kau, kau x angkat apa pasal!?
Namjoon: kau nak apa, felix!? Sudah ii lah buli jin lagi.. Aku x nak kau dekati dia!!!
Felix: aku hanya nak melawat dia! Aku minta maaf pasal tu.. Memang aku salah.. Tapi dia dah maafkan aku!! Aku hanya nak jenguk dia saja!!
Namjoon: NONE OF YOUR BUSINESSEU!!! matikan panggilan
Felix: F**K!!
Di dalam wad jin
Jin: namjoon? Awak ok?
Namjoon: ok je..
Dan tiba ii..
Suga: hey hey min suga udah sampe..
Hobi: hai korang...
Jimin: eomma~ peluk jin
Tae: yungi~ peluk namjoon
Namjoon: eh korang buat apa kat sini..?
Suga: alahai saja ii nak lawat jin.. Salah ke??
Namjoon: hurm.. X salah..
Jimin: eomma~ anti eomma dah oleh engok minmin ke??
Jin: iya sayang.. Nanti eomma dah boleh nampak muka minmin.. Mesti comel kesayangan eomma ni.. pegang pipi jimin
Namjoon: yang kamu ni tiba ii peluk hyung ni pehal-
Tae: ihihi.. Saje dah lama x nampak muka hyung yang hodoh ni.. Ehek-
Namjoon: adik lahanurt betul-
Tae: ihihi saje je lah yung.. Angan lah amik ciyus cangat..
Namjoon: ada jugak yang kene K.O kat sini ni karang-
Tae: ahahahahahhaha!!
Jin: gig apalah awak ni..
Suga: baru kau tau camne perangai lahanurt adik kau ni..
Hobi: gig taehyung ii..
Appa.. Kene buat ke?? Perluke sampai macam ni!?
Appa ni mafia, suka hati appa lah nak bunuh siapa? Kamu fikir appa akan berikan sesuatu tanpa apa ii balasan? That's not my way, felix.. Appa dah lama nak bunuh dia... Mungkin lepas appa dah bunuh dia, kamu boleh ambik jin? Itu yang kamu nak kan?
Tapi ini bukan caranya!!
I'll do whatever happen.. Dan mungkin appa akan bertembung dengan RM, bukan namjoon.. Tapi RM sama lemah macam namjoon.. Siap sedia lusa, kita akan mulakan misi kita..
L-lusa!? Itu tarikh pembedahan jin!! Saya x nak dia sedih!!
Atau esok?
I-itu..
Jangan nak banyak cakap, kalau kau x nak jin sedih, esok pon boleh, lebih cepat lagi bagus.. Atau mahu lusa, untuk berikan dia masa lagi bersama jin??
B-baiklah, lusa..
Bagus, kamu patut berterima kasih pada appa kerana lewatkan sehari..
Maaf, jin.. Bukan niat aku untuk buat kau sedih..
TBC
Mungkin cerita ni akan habis cepat, mungkin lagi 2-3 bab pastu habis.. Dan mungkin SS 2?? Wait for it, ok??
💜
YOU ARE READING
BLIND+PLUS+OMEGA ¦¦COMPLETED¦¦ NAMJIN 🐨💜🐹
Conto"saya- saya kat mana?" "jangan risau.. awak akan ok.." "to-tolong.. jangan apa ii kan saya.. hiks.." "kenapa awak x macam orang lain?" "sebab saya cintakan awak.." top: 🐨 bottom: 🐹