5

402 26 1
                                    

Namjoon berjalan kearah sekolah sakura cherry blossom (main bedal aje..😓) dan memasuki kearah kelasnya.. Tiba ii seseorang menyendong bahunya dengan kuat tetapi belum cukup untuk menjatuhkan tubuh namjoon.. Iaitu felix dan gengnya..

Namjoon: apa yang kau nak felix..

Felix: x de pape... Mana jin?

Namjoon: apahal kau nak sibuk..!?

Felix: tch-- aku dengar kau bawak dia pergi hospital jadi aku rancang nak melawat dia.. Well as friend~ am i wrong??

Namjoon: dan aku dengar kau yang suruh jihyo buli jin dengan teruk.. So are you his friend.. NO.. And i'll never tell you, f**king felix..

Felix: tch-- kau ni memang nak kene lah..

Ding dong.. Ding dong..

Felix: tch-- kacau daun betul la-- jumpa kau nanti kim f**king namjoon--

Namjoon: tch-

_________________________________________

Hobi: wei namjoon.. Jin ok x sekarang??

Namjoon: dah.. Dia cedera sikit je jangan risau..

Hobi: hmm.. Aku nak jenguk dialah namjoon.. X salah kan???

Namjoon: boleh je.. Lepas balik sekolah ikut aku..

Hobi: baik bos!! Eh mr. Choi dah masuk-- aku pergi tempat duduk aku dulu..

Dan pembelajaran di kelas 4-C berjalan seperti biasa dan semua murid fokus mendengarkan  mr. Choi menerangkan pembelajaran sains tetapi namjoon tidak fokus dan hanya memikirkan jawapan yang ditanya oleh jin semalam..







Flashback








Jin: e-eh??

Namjoon: saya tanya awak adakah awak ni omega..?

Jin: pa-pasal tu.. Boleh x.. Bukan hari ni.. Saya perlukan masa untuk beritahu awak.. Cuma bukan hari ni.. Boleh..?

Namjoon: baiklah..








End flashback










Namjoon!!!!

Namjoon: aah--!? Nae mr. Choi??

Mr. Choi: kamu dengar atau tidak pembelajaran saya ini!?!?

Namjoon: maaf mr. Choi..

Mr. Choi: dengarkan dengan teliti!! Saya akan buat kuiz nanti!!

___________skip lepas sekolah__________

(maaf outhor terpaksa pendekkan)

Namjoon bergerak dengan pantas supaya felix tidak sedar kehadirannya dan pergi ke hospital bersama hobi..

Namjoon: saya datang ni..

Tae: yunggiii!!

Hobi: uwaa~ ini adik kau ke joon?? Comelnyaaa~

Jimin: eung??

Hobi: eeeh?? Siapa ni?? Hai~ i'm your hope your my hope i'm j-hope~ call me hobi hyung~

Tae:

Tae:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BLIND+PLUS+OMEGA ¦¦COMPLETED¦¦ NAMJIN 🐨💜🐹Where stories live. Discover now