Hey!?
Sen!?
Evet, evet...
Sana diyorum!
Bu kitabı okumaya nasıl cüret edersin? Aman Allah'ım bu çok cesurca bir davranış .d
Madem açtın, o zaman ben de birkaç şey yazayım bari. Değil mi?:)
Peki, ne okumak istersin?
Komedi mi?
-
"Hocam?" dedim elimi kaldırarak. Bu derste bir konuyu çok merak etmiştim."Efendim?" dedi bana karşılık olarak Kimyacı.
Arkasını dönmüş ve elindeki tebeşiri, tahtadaki boşluğa bırakmıştı. Ağarmış saçlarını karıştırdı ve gözleriyle beni buldu.
"Amonyak ile tuz ruhunu karıştırırsak ne olur?" dedim ciddiyetle. Bu kadar ciddi olmama ben bile şaşırmıştım.
Kaşlarımı çatıp, cevap bekleyen bir tavır takındım. Hoca yüz ifademi gördü. Biraz söylediklerimde ciddi olup olmadığımı düşündü sanki. Çünkü yüzünde öyle bir ifade vardı. Ardından şöyle dedi,
"Çok kötü şeyler olur evladım."
"Mesela... ne gibi şeyler?" dedim. Artık ciddi durmakta güçlük çekiyordum.
Ellerini birleştirdi. Dikkatle ne yapacağını izliyorduk. Sonra hızla birleştirdiği ellerini geri çekti.
"BUM!!" dedi. Tüm sınıf korkmuş bir şekilde yerinde sıçrarken sözlerini sonlandırdı.
"Havaya uçarız."
-Tarihsel bir şeyler mi?
-
Üzerimde olan kabarık elbiseyi ellerimle çekiştirdim. Aynada kendimi inceliyordum. Herhangi bir eksiğim var mıydı acaba?Son kez üzerimdekileri kontrol ettim. Zümrüt ve elmaslarla süslenmiş tacım, yeşil renkte olan küpelerim ve boynumda gerdanlığım vardı. Üzerimde ise daha çok altın renklerin hakim olduğu, tam sultanlara yaraşır bir kıyafet vardı.
Biraz sonra bir hizmetçi kapıyı açarak içeriye girdi. Odamın ortasına doğru yürüdü.
"Sultanım, hazır mısınız? Padişahımız sizi bekliyor." dedi.
_Yoksa fantastik mi?
Elimde tuttuğum ateş bombasını ona doğru fırlattım. Biraz sarsılsa da yere düşmedi. Doğrularak bana doğru bakmaya başladı. Keskin bakışlarındaki soğukluk bedenimi ürpertse de geri çekilmedim.
"Asla beni yenemezsin!" diyerek bağırdım. Bir yandan da sinsice sırıtıyordum.
Sırada ateş büyüsü vardı. Ellerimi birleştirip geriye çekerek bir alev topu oluşturdum ve oluşturduğum alev topunu ona doğru gönderdim. Son anda buz kalkanı yaparak oluşan ateş topumu söndürdüğünde ona tuhaf bakışlar atıyordum. O kadar güçlü bir ateş topunu nasıl söndürebilmişti?
Gözlerini bana çevirerek sırıtmaya başladı. Bu sırada yüz kasları gergin ve tavırları oyunbazdı.
"Göreceğiz bakalım..." dedi. Buz kalkanı yapmak için eğildiği için yerinden doğrulurdu ve
"Kim kimi yenecek!" diyerek bağırdı.
-
Aşk mı arıyorsunuz?
Maalesef bu kitapta aşk beklemeyin.
•Ana konumuz mizah gençler. Eğer romantik bir şeyler izlemek istiyorsanız Aşk-ı Memnu'yu açabilirsiniz. Eğer romantik bir şeyler okumak istiyorsanız da diğer kitabım olan Şemsiye'ye bakabilirsiniz. Sonra gelip bana "Neden bu kadar uzatıyorlar?", "Ne zaman öpüşecekler?", "Bir türlü sevgili olamadılar bunlarda.", "Daha çok başrolle, kız arasında sahne istiyoruz.", "Neden aşk sahneleri bu kadar az?" demeyin.
Uyarımı şimdiden yapayım dedim:)
•Başka bir konuya daha değinmek istiyorum. Kitabım için +18 diyemeyiz ama kitapta cinsiyetle alakalı sahneler var. Yani cinsiyet derken şeyden bahsetmek istedim aslında. Eş cinseller, transeksüeller, kadın-erkek farkları falan. Bazende mizah sahnelerinde cinsellik üzerine veya yine kadınsı, erkeksi şeylerden bahsedebilirim. Argo kelimeler ve küfürler de olabilir ama tabiki de bu bahsettiğim konularda aşırıya kaçmayacağım. Sadece ufaktan değinebilirim. Rahatsız olacaklar varsa bu konuda da uyarımı yapayım dedim:)
•Bir de kitabımda sanatçılardan, müzik gruplarından, filmlerden, şarkılardan, müziklerden bahsedeceğim ve bu daha çok Güney Kore ağırlıklı olacak. Çünkü ana karakterimizi Day6 hayranı olarak tasarladım. Bazen kitapta Day6'in şarkılarına da yer vereceğim. Başka gruplardan da bahsedeceğim. Bu konuda da rahatsız olanlar varsa üçüncü uyarımı yapıyorum:)
•Karakter fotoğrafları koymaktan pek yana değilim açıkçası. Sizin aklınızdaki görüntüyü bozmak istemiyorum. Öte yandan karakterler için doğru kişileri bulmakta oldukça zor. Tam kafamda tasarladığım gibi olmuyorlar. Bu yüzden benden karakter fotoğrafları istemeyin.
•Başlamadan önce son bir konu hakkında daha konuşacağım. "Ben Lgbt'yi destekliyorum" diyemem ama Lgbt üyesi olanlara ve destekleyenlere karşı da saygı duyuyorum. Bunu söylememin nedeni aslında bazı insanların onlara karşı gösterdiği tavır. Sanki hastalıklı birer varlıkmış veya bulaşıcı bir organizmaymış gibi davranıyorlar. Onlar da senin, benim gibi insanlar işte. Sadece tek farkları tercihleri ki bunlara da bir zahmet karışmayın, dalga geçmeyin veya eleştirmeyin. Çünkü onların da bir hisleri ne bileyim duyguları var. Kalpleri çelikten değil işte anlayın artık. Kırılıp, sinirlenip, üzülebiliyorlar. Bu konuya zaten kitabımda da değineceğim ama şimdiden söyleyeyim dedim.
Bu sırada "onlar" deyip durdum. Dışlamak için değil de sadece konuyu anlatmak için demek istedim.
Genel olarak demek istediklerimi anlattığıma göre, o zaman artık kitaba başlayabiliriz.
Geriye kalanlar ses versin bakalım. Buraya başlama tarihinizi yazın:)
Hazırsak,
3
2
1
Ve uçuş moduna geçiyoruz.
Sizleri yepyeni ve farklı bir dünyaya götürüyorum. Çok farklı, değişik bir kızın hikayesini okuyacaksanız ve onun rengarenk, capcanlı dünyasında yeniden hayat bulacaksınız.
Kemerlerimizi sıkı bağlıyoruz. "ERKEKLERLE ARKADAŞ OLUNMAZ" tüm enerjisi ve coşkusuyla geliyor!
Bu yaz ilginç ve sıradışı olaylar sizleri bekliyor! Yoklama alıyoruz. Herkes buradaysa başlıyoruz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkeklerle Arkadaş Olunmaz
HumorBenim adım "Kural Yıkıcı". Bu da suç ortağım Ufuk Karanel. . Sevgilim bir bad boy değil. Ben de ezik bir kızın teki değilim. Çikolatalı süt sevmem. Arkadaş grubum da yok. Ve her şeyden önemlisi, "Ben aşık olduktan sonra bağlanmadım. İlk önce bağla...