Kuşların neşeyle öten sesleri, renkli ve bir o kadar da eğlenceli mahalleye şenlik katıyordu. Sokaklarda dolaşan ve karınlarını doyurmaya çalışan kediler ise bu ilkbahar gününde, tam tepede kendini belli eden güneşe yenik düşmekteydi. Güneş tüm ihtişamı ve sıcaklığıyla ilkbaharı çoktan karşılamıştı bile. Gökyüzü masmaviydi. Bulutlar bir pamuk şeker kadar tatlı ve yumuşak gözüküyordu. Epeydir yağmur yağmayan bu şirin mahalleye, yakın zamanlarda bir yağmurun yağması olası bir durumdu. Eh, biliyorsunuz, yaz yağmurları oldukça meşhurdur.Gel gelelim bizim adını, sokaklardaki nefis kokulu çiçeklerden alan "Buket" mahallesine. Efendime söyleyeyim, bu mahalle bir başkadır. İnsanları pek bir sıcakkanlı ve içtendir. Komşuluk ilişkileri de baya bir sıkıdır. Balkondan balkona konuşmaları, fal bakmaları ve evde pişen yemeklerden birbirlerine götürmeleri meşhurdur. Haliyle dedikoduları da...
Hanımlarımız pek bir güzeldir. Beyefendiler iş, güç derdinde olduklarından dolayı fazla etrafta gözükmezler. Çocuklarımız bildiğiniz üzere her çocuk gibi yaramaz ve şımarıktır. Bakmayın ama öyle. Sonuçta çocuklar daha dimi bunlar? Zamanı gelince eminim güzel birer insan olacaklardır.
Sene 2009. Nisan ayının sonlarını gösteriyor. Mis gibi manolya, melisa ve gül kokuları etrafı sarmış. Arılar, durmadan çalışıyorlar. Tabi işleri arasında, bizim sokakta seksek ve top oynayan çocukları sokmakta var. Eve, akşam vücutlarında kırmızı beneklerle dönerlerse, şaşırmayın derim yani.
Nerede kalmıştık?
Heh, şu bizim kız Birce'de.
Tanıştırayım mı sizi bizim kızla?
Valla, tanırsanız, çok seversiniz. Benden söylemesi.
Kabul ettiniz değil mi?
Öyleyse tanıştırıyorum.
Birce, Buket mahallesinin, tıpkı hayallerimiz gibi toz pembeye boyandığı bir apartmanında yaşıyor. Kızımız, pembenin en güzel tonlarına sahip olan bu evin rengi kadar, hem hassas hem de fazlasıyla hayalperest. Aynı zamanda, tatlı mı tatlı, mini mini bir kızdır kendisi. Fakat şu an sene 2009 olduğundan dolayı, henüz yedi yaşında.
Bakalım bu yedi senelik hayatına neleri sığdırmış? Onu bekleyen bu koskoca ömrün, yedi senelik kısmında neler yapmış?
Eğer dediklerimden herhangi birini merak ediyorsanız -ki bence merak ediyorsunuzdur- okumaya devam edin:)
Erkeklerle Arkadaş Olunmaz, kısacası EAO, ilk bölümüyle sizleri bekliyor!
.
#♡#♡#♡#♡#♡#♡#
.
Selam!
Nabersiniz? Ne yapıyorsunuz? Nasılsınız? İyi misiniz?
Giriş güzel olmuş mu?
Aklımda soracak o kadar çok soru var ki... Bunlar aklıma gelenlerin sadece birkaçı. Şimdilik bu kadarını soruyorum.
Gitmeden önce, karakterlerin isimlerini beraber karar verdiğimiz ve bazı bölümleri konuşarak ondan fikir aldığım birine teşekkür etmek istiyorum. Yeis_Alkyone
Çok teşekkür ederim Nas ❤ Bana zaman ayırıp, kitabımı daha iyi bir hale getirmeme yardım ettiğin için teşekkürler :")
Bir de sizlere teşekkür etmek istiyorum. Beni bu kitabımda da yalnız bırakmadığınız için hepinize çok minnettarım. Sizleri çok seviyorum, sevgili okurlar <33
Kendinize iyi bakın, hep mutlu kalın:)
Sonraki bölümde görüşmek üzere. (Gerçi bi' sonraki bölüm, bu bölümün hemen ardından veya biraz sonra yayımlanacak ama neyse qjrbqjenkwkq)
Sevgilerle yazarınız Aya'dan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkeklerle Arkadaş Olunmaz
HumorBenim adım "Kural Yıkıcı". Bu da suç ortağım Ufuk Karanel. . Sevgilim bir bad boy değil. Ben de ezik bir kızın teki değilim. Çikolatalı süt sevmem. Arkadaş grubum da yok. Ve her şeyden önemlisi, "Ben aşık olduktan sonra bağlanmadım. İlk önce bağla...