inspired by the horror story the girl and the doll
✦
Size bir kız ve ona benzeyen bir oyuncak bebek hakkında bir hikaye anlatmak istiyorum. Ne düşündüğünüzü az çok tahmin edebiliyorum. Bu hikayeyi belki de daha önce duymuş olabilirsiniz. Küçük bir kız bir oyuncak bebek ister, biri onun için satın alır, sonra bebek aklını alır ve herkesi öldürür! Eh, ama yanılıyorsun işte. Bu farklı bir hikaye.
Bu olay, 2010'da 15 yaşımdayken oldu. Bir gün okuldan eve yürürken sokağımın sonundaki eve yeni bir ailenin taşındığını fark ettim. Genç evli bir çift ve yaklaşık 6 yaşında gibi görünen küçük bir kızları vardı.
Beyaz bir elbise, beyaz çoraplar ve siyah ayakkabılar giymişti. Saçları uzun ve siyahtı. Ayrıca kucağında bir oyuncak bebek tutuyordu. Bebeğin beyaz bir elbisesi ve uzun siyah saçları vardı. Aslında, kızın minyatür bir versiyonu gibi görünüyordu.
Her gün okuldan eve dönerken küçük kızı gördüm. Her zaman evinin dışında oturuyor, kucağında bebeği kucaklıyor ve yanımdan geçerken beni izliyordu. Bana bakışı ve gözlerindeki soğuk, karanlık bakışla ilgili beni gerçekten sinirlendiren bir şeyler vardı.
Geceleri uyuyamadım. Çok garip rüyalar beni rahatsız etti ve soğuk terler içinde uyanmıştım. Rüyaları sadece belli belirsiz hatırlayabildim, ama hepsi o kız ve kucağında ona benzeyen oyuncak bebeğe ait rüyalardı. Bu her gece devam etti ve bu yüzden uyuyamadığım zamanlar oluyordu. Uykusuzluk beni yorgun bırakıyordu.
Yan tarafta oturan 70'li yaşlarına yakın yaşlı bir kadın vardı ve çok meraklıydı. Herkes hakkında her şeyi bilen bu yaşlı kadınlardan
biriydi. Her zaman kulak misafiri oluyor ve başkalarının işine burnunu sokuyordu. Bir gün okula yürürken kolumdan tuttu ve sessizce bana söyleyecek bir şeyi olduğunu söyledi.Sokağın sonundaki eve taşınan aile hakkında konuşmak istedi. "Onlarla uğraşmak istemezsin," dedi bana. "İyi insanlar değiller. Her zaman hareket halinde olduklarını ve hiçbir yerde uzun süre kalmadıklarını duydum. Ve o kızları... Onun evlatlık olduğunu biliyor muydunuz? Kafasında da doğru değil. Onun şeytanın çocuğu olduğuna dair söylentiler duydum ve yanından hiç ayırmadığı bebeği, oyuncak bir bebek değil. İmajından yapılmış bir iblis."
Bu dediklerine karşın sadece gözlerimi devirip uzaklaştım, bunu çılgın bir yaşlı kadının boş dedikoduları olarak görmezden gelmiştim. Ama ne kadar aptaldım. Keşke o çılgın yaşlı kadının uyarılarını dinleseydim.
Birkaç gün sonra ön kapımız çalındı. Baktığımda genç bir kadın duruyordu. Şu oyuncak bebeğini yanından ayırmayan ve korkutucu bakışlarıyla beni izleyen küçük kızın annesiydi.
"Merhaba," dedi. "Ben senin yeni komşunum ve senden bir iyilik istiyorum."
"Elbette," diye cevapladım. "Ne yapmam gerekiyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
devil's kid ➸ bang chan + yeji ✔
Horror"Onun şeytanın çocuğu olduğuna dair söylentiler duydum ve yanından hiç ayırmadığı bebeği, oyuncak bir bebek değil. İmajından yapılmış bir iblis." ❀ ©fiorinily | 2020 ❀ wattpad'deki ilk yechan kitabıdır. ❀ girl and the doll'dan uyarlanıp çevrilmiştir...