Lan Wangji sevdiği kadı'nın ellerinden tutup gözlerinin içine aşkla baktı.
Sesi çok yumuşak ve sevecendi
-Korkma.. Şimdi tam burada evleneceğiz ve sonsuza kadar beraber olacağız sevgilim.
Kız ürkek bakışlarını sevdiği adamın sıkıca tuttuğu ellerine çevirdi.
- Hayır.. sen- sen yanımda olduğun için korkmuyorum.
Lan Wangji gülümsedi ve kiliseden çan sesleri yükseldi. Yüzünü haç heykeline dönüp saygıyla konuşmaya başladı.
- Şuan yanımda duran bu güzel kadın.. bu andan itibaren benim eşim olacak.
Beyazlar içinde olan kız sessizce ağlamaya başladı.
- İyi günde ve kötü günde hastalıkta ve sağlıkta, önümüze çıkacak her türlü zorluğa ve yüzleşmek zorunda kalacağımız tüm acılara rağmen..
Wangji yutkunup avucunda olan küçük eli daha çok sıktı.
- bu eli asla bırakmayacağım.
Yavaşça sağ yanında olan güzel gelinine döndü ve alından öptü.
Artık tanrı ve bütün herkes evliliklerine şahitti.
Wangji artık eşi olan kadının elinden tutup, kutsal alanı geçtikten sonra avluya gelmişlerdi.
Wangji, Yanındaki dünyalar güzeli kadını biraz rahatlatmak için genişçe gülümsedi.
- Artık eşinim
- Artık eşimsin..
Birbirlerinin gözlerine kaybolmuşken arkalarından başından beri kaçtıkları kişilerin sesleri duyuldu.
- Oooo hainimiz buradaymış!!
Wangji hemen sevdiği kadını arkasına aldı ve sesin sahibine döndü.
Sevgilisi küçük elleri ile hemen omuzlarına tutulmuştu.
- Patronun kadınını çalabileceğini nasıl düşünürsün, ha?? Hem de hiç korkmadan. Gerçekten taşaklı adamışsın Lan Wangji!!
Wangji çenesini gerip önündeki adama en soğuk bakışlarını gönderdi.
- En başından beri benim kadınımdı!!
Adam elindeki silah ile çenesini kaşıdı ve yüksek sesle konuşmaya başladı.
- Az önce ne dedin sen? Ağzından ne saçmalık dökülüyor senin!!! Kızı buraya gönder!!
Kız, Lan Wangji'nin arkasına daha çok sindi.
- Asla!! O benim eşim
Adam elindeki silahı ile Lan Wangji'yi hedef aldı.
- Ölmek istemiyorsan dediğimi yap!! Çok fazla sabrı olan biri değilim Lan Wangji..
Kız arkadan sessizce mırıldandı
- Wangji..
- Korkma ben buradayım.. seni asla bırakmam.
Adam yavaşça aralarındaki mesafeyi kısaltı ve başını yana eğerek lan Wangji'ye baktı.
- Seni uyardım!!
Silahıyla bir el ateş etti. Mermiyu tam kalbi'nin üzerine yemişti. Etrafa kanlar sıçramayı başladı, giydiği damatlık mahvolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Ben Olamam
FanfictionUncontroblly Fond izlerken yazmaya başladım. Bazı kısımları benzeyecek bunun bilincinde olup okuyun lütfen.