Zhan bornozu ile koltuğunda oturmuş cilt bakımı yapan arkadaşına gözlerini devirdi.
"Yeter Jiyang cildin ayna gibi parlıyor zaten."
Jiyang hiç rahatını bozmadan Zhan'ın anlamadığı bir ürünü yüzüne sürmeye devam etti.
"Gel sana da yapayım."
"Hayır benden uzak dur!"
Jiyang başını salladı
"Bu arada Yue nerede Zhan?"
"Odasında Yibo'nun posterleri ile aşk yaşıyor."
Jiyang kullandığı ürünleri özenle yanında olan küçük çantaya koydu ve yüzünü Zhan'a döndürdü.
"Yibo'nun adını söylerken bu kadar gerilme."
Zhan yüzünü garip bir şekile soktu ve Jiyang onun bu haline güldü.
"Gerilmiyorum!"
Yalandı Yibo ile ilgili her şey Zhan'ı garip duygulara sürüklüyordu.
"Hmm tabiki öyledir"
İçerden tiz bir çığlık duyuldu Jiyang ve Zhan göz göze geldi ve ikisi panikle Yue'nin odasına girdiler.
"Yue iyi misin?"
Zhan korkuyla yatağında oturmuş telefonuna garip garip bakan kardeşine sordu.
"Yue? Bizi korkutuyorsun!"
Yue sonunda kafasını telefonundan kaldırıp abilerine baktı.
"Jiyang ve Zhan ge! İnanamıyorum! Yibo hasta olduğu için bir süre ara vericekmiş! NE DEMEK ARA VERMEK AĞĞĞ BEN YİBOSUZ YAPAMAM!"
Genç kız yatakta debelenip, Yibo'nun fotoğrafının basılı olduğu yastığı kucakladı.
Jiyang yatağa yaklaşıp genç kızın sıkıca sarıldığı yastığı ondan aldı ve Yue'nin canını yakmayacak şekilde ona vurmaya başladı.
"Sen nasıl bir çocuk oldun böyle! Ödümüz patladı!"
Zhan da Jiyang'a katıldı. Kız kardeşinin Jiyang'a tekme atmaya çalışan ince bacaklarını sıkıca tutu.
"Vur vur biraz daha vur!"
"YAH NE BİÇİM ABİSİNİZ SİZ! ZHAN GE BACAĞIMI MI KOPARMAYA ÇALIŞIYORSUN? AL AL TANRI AŞKINA SENİN OLSUN. JİYANG GE SAÇIMI YOLDUN AAAAAAA"
Jiyang yastığı onun kafasına atıp dağılan saçlarını düzelti.
"Ne güzel bakım rutini yapmıştım. Güzel saçlarım dağıldı."
Zhan da kız kardeşinin bacağını bıraktı ve yatağın köşesine oturdu.
"Mahalle yanarken Jiyang saçını tararmış."
Yue abisinin söylediğine gülerken Jiyang arkadaşına ters ters baktı.
Zhan kız kardeşinin yaptığını unutmadan işaret parmağını ona salladı.
"Bak velet bir gün elimde kalacaksın! Yibo ile ilgili her şeyi odandan alırım biraz sakin ol."
Yue Jiyang'ın ona atığı yastığa sarıldı ve dolu gözlerini abisine çevirdi.
"Ama ge Yibo uzun süre olmayacak ve hastaymış. Ya çok ciddi bir durumu varsa? Kac yıldır Yibo'ya fanlık yapıyorum ama Yibo hiç böyle bir ara vermemişti.."
Zhan da bunun farkındaydı ve gerginlikle elinin altında olan çarşafı sıkıca tutu. Jiyang Zhan'ın beyazlayan yüzünü görünce iki kardeşi rahatlatmak için konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Ben Olamam
FanfictionUncontroblly Fond izlerken yazmaya başladım. Bazı kısımları benzeyecek bunun bilincinde olup okuyun lütfen.