Sziasztok! Már igen régen találkoztunk! Őrület:) Van néhány dolog, amit még hozzá szeretnék tenni ehhez a fejezethez.
Először is, elképzelhető, hogy néha-néha frissíteni fogom ezt a könyvet, például hibákat fogok kijavítani vagy bővíteni a véleményemet, de új fejezetet nem tervezek hozzá adni.
Viszont, ha van valaki, aki szeretné tovább követni a fejlődésemet bullet journal terén, akkor azt bátran meg lehet tenni, ugyanis nemrég létrehoztam a saját instagram oldalamat, ami csakis a bullet journalről szól. A nevem mrhino_works, így lehet megtalálni, de a profilomon is ott a link:)
A harmadik dolog, ami miatt kikerült ez a fejezet, az az új könyvem. Korábban ez a fejezet csak erről szólt, de nem szerettem volna az előző két apró dologért még plussz egy fejezetet csinálni, így már ismerősek lehetnek nektek az alábbiak:
Már három fejezet plusz a karakterek rész fent van, nagyjából hetente hozom az újjakat.
Ez egy teljesen új és más történet, ami semmilyen módon nem kapcsolódik a Hajszához (előző könyvem), sem ehhez az útmutatóhoz. A könyv címe Porhintés.
A fülszöveget bemásoltam nektek:
Porhintés: hamis látszat keltése
Ismered a KÖR-t?
Igaz, ki nem ismeri őket. Húsz gimnazista csapata, akik minden tanév végét egy őrületes, privát bulival zárnak. Mindenki a KÖR tagjává akar válni, mert sose derül ki, miért is olyan felejthetetlen minden egyes parti. De ahhoz, hogy valaki a társasághoz tartozzon, kéthétnyi zavaros eseményt kell túlélnie, és ha rájön, ki mozgatja a szálakat, avagy kicsoda a játékmester, nyert ügye van. De biztosan megéri?
Madison Champman már két éve hallgatja a sztorikat a buliról, amikor kap egy lehetőséget, és elhatározza, belép a versenybe. Viszont a belépés, előbb utóbb egyet jelent azzal, hogy ki kell lépnie valami másból, amit még megbánhat...
Harper Davis az a szerencsés, aki már egy éve tagja a KÖR-nek, viszont amikor a fiú, akit kinézett magának, más lány iránt érdeklődik, muszáj tennie valamit. Elvakultan hisz abban, hogy csak egy út a célravezető, ami nem más, mint elbuktatni Madisont...
Ha érdekel, a profilomon megtalálható. Köszi, ha elolvastad! :)
Legyen szép napotok!
Réka
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hogyan vezess Bullet Journalt? /Befejezett/
DiversosTe is mindig elfelejted, hol a helyed? Mikor mit kell csinálni? Mit kell vásárolni? Mi a házi? Mikor kezdődik egy esemény? Hát...én is. Van megoldás! A Bullet Journal módszer nem mást jelent, mint hogy a saját testreszabható naptáradat készíted el...