P.O.V BAKUGO
Chvíli jsem se nehýbal a snad ani nedýchal. A co teď? Mám mu jednu vrátit nebo...? Koukl jsem se na něj přes rameno a pozoroval ho jak sklopuje zrak a zavírá oči strachem. Totálně jsem nevěděl co mám dělat.
Povzdychl jsem si, skleničku odložil, otočil se na něj a taky ho obejmul. Teď byl zase zaskočenej on.
Zase jako by se mi v břiše rozlítavaly motýly. Je to hezkej pocit být s ním v blízkosti. Cítit jeho teplo.
,,Měli by jsme si jít lehnout. Zítra jdeme na dvě hodiny do školy." Řekl jsem.
,,Mhm... A máme si brát nějaké učení?" Zeptal se a dotáhl se.
,,Ne... budeme si povídat nebo někam půjdem." Odpověděl jsem mu a šel zpět do pokoje.
,,Aha..Ok" hlesl a šel za mnou.V pokoji jsem si lehl do postele a zavřel jsem oči. Deku udělal to stejný a po chvíli usl. Otočil jsem se čelem k němu a chvíli jsem ho pozoroval. Pak jsem usl taky.
Ráno jsem se probudil a vstal jsem. Probudil jsem Dekua a šli jsme se najíst. Potom jsme vyšli na autobus a po chvíli jsme dorazily do školy. V rouškách jsme došli ke třídě. Byl tam ten půlenec. Nahl jsem se k Dekuovi.
,,Pod si sednout ke mě." On přikývl a šel se mnou k mě lavici. A šli jsme si a já si vytáhl telefon. Začal jsem hrát nějakou hru a zeptal jsem se i Izuka. On přikývl a začal hrát se mnou. Ten půlenec k nám nepřišel a jenom nás pozoroval nenávistný pohledem. Po nějaké době přišla učitelka a šli jsme ven. Obešli jsme školu a pak jsem šly do nějakého fastfoodu.Zbývalo čtvrt hodiny do konve aby nás učitelka mohla poslat domů. Seděli jsme v Mcdonadu a každej z nás něco měl. Já a Deku jsme měli jenom pití. Půlenej měl kafe a ostatní si koupily vyloženě jídlo. Byl jsem na telefonu a projížděl jsem už. Deku pořád něco ťukal do telefonu a půlenej na něj furt civěl.
P.O.V MIDORIYA
Učitelka nás propustila a já rychle vybehl ven. Kacchan šel hned za mnou.
,,Oi, proč tak pelášíš?" Koukl na mě a já se zastavil a počkal jsem na něj.
,,Chci od něj co nejdřív." Řekl jsem a hlavou naznačil směr k Todorokimu kterej na nás koukal. Bakugo se na něj otočil. Najednou se Otroků rozešel proti nám a já snad dostal infarkt. Bakugo něco zavrčel, chytl mě za ruku a rozebehl se se mnou na zastávku. Zrovna tam byl autobus tak jsme do něj skočily. Todoroki ho nestihl doběhnout takže to bylo v poho.
,,Asi si uděláme výlet Deku" řekl a při tom se koukal na tabuli kde jsou zastávky. Koukl jsem se tam taky a všiml jsem si tě jede úplně někam jinam. Sice jel na naší zastávku ale hroznou oklikou. Povzdychl jsem si a rozhlédl jsem se po autobusu. Všiml jsem si dvou volnejch míst a řekl jsem do kacchana. On se na mě koukl a já tím směrem naznačil. Kývl a my jsme si tam sedli. Sedl jsem si k oknu a pozoroval jsem okolí venku. Cinkl mi telefon a já ho vytáhl. Usmál jsem se. Na IG jsem si našel kamaráda a celkem rád píše a vymýšlí příběhy a já tak nějak taky. Teď píšeme příběh o A/B/O, BoyxBoy a šikana + škola. Zprávu jsem mu lajknul a začal jsem si ji číst. Jde mu to o hodně líp než mě, ale když se rozepíšu tak mi to taky jde. Jednou jsem napsal tři zprávy najednou. Přečetl jsem si to a začal jsem psát já. (Neco takové píšu taky s Yahiko15, určitě se klikněte na její příběhy. Je tam jedem kterej takhle píšeme spolu)
,,Co tam furt píšeš?" Zeptal se mě Baku vedle mě a nafoukl mi do mobilu. Rychle jsem ho naklonil tak aby neviděl co tam je, protože momentálně tam píšeme 15+ scénku.
,,A-ale nic..." Řekl jsem a odvrátil jsem zrak. Moji nepozornost Baku využil a sebral mi mobil. Chytil mi jednou rukou moje ruce a začal si číst poslední dvě zprávy.
,,Tohle bych do tebe neřekl Deku" řekl a usmál se. Mobil mi vrátil a pustil mi ruce.
,,Píšete to někam nebo jenom takhle mezi sebou?" Zeptal se a koukl se na mě.
,,No já to píšu do wordu na počítači." Řekl jsem a koukl jsem se na telefon.
,,Už jsme takhle napsali tři knížky. Všechny mám napsaný ve wordu." Řekl jsem.
,,Necháš mě si je přečíst?" Zeptal se a já se sekl. On chce číst?!
,,No j-jo jasně, proč ne?" Řekl jsem.
,,Všechny knížky jsou 15+?" Zeptal se s takovým tím úšklebkem. Jen jsem přikývl a koukl jsem se do mobilu.Gomen, nějak mi nejde přemýšlet. Když píšu s Yahiko15 ty příběhy na střídačku tak mi to jde hrozně dobře a píšeme to rychle. Ale když píšu sama tak mi to moc nejde.
Jinak jak vám jde škola? Nam se střídá po týdnu distanční a normální výuka. Hrozný. Jeden týden můžu vstávat třeba v 10:30, 8:40 nebo v 7:50 a druhej tejden musím vstávat každý den v 7 hodin. Na zabití tohle fakt že jo...TerkAny❤
ČTEŠ
Bratrská Láska [BAKUDEKU]✔
AcakNormální svět bez quirků a hrdinů. Snad se bude líbit, neumím psát knížky srry Dokončeno <3