Girlfriend.

2.3K 53 32
                                    

Güneş kendini gösterdiğinde Taehyung çoktan uyanmış yeni başladığı işine gitmek için hazırlanmış kapının önünde ayakkabılarını ayağına geçirmeye çalışıyordu.

Mahallesindeki dedikoducu kadınların yüzünden en sonunda bir işe başlaması gerektiğini düşünüp bir işe girmeyi sonunda başarmıştı.

Ayakkabılarını acele ile giydiği zamanda telefonu çaldı. Bir eliyle telefonu açıp konuşmaya çalışıyor diğer eliyle de kapıyı kilitlemeye çalışıyordu.

"Ah tamam gecikmeyeceğimden emin olabilirsiniz bay Park"

Telefonun ardındaki yaşlı adam başladığı işin sahibiydi. Çabuk olması gerektiğini söyleyip duruyordu. Telefonu kapattığında adama saydırıyordu.

Mahallenin sokaklarında hızlı adımlarla yürürken, sokağa yeni adım atmış kadınların sesine aldırmadan kulaklığını takıp bir an önce iş yerine varmayı hedeflemişti.

Kısa zamanda otobüs durağına vardı. Bir kız önünden geçerek otobüse ilk binen oldu. Kıza ters bakışlar atarak yanından geçti. Kız da ona soğuk bakışlar atarak cevap vermişti. Yol boyunca kızın dolgun dudaklarına, düzgün beline ve ince ellerine dikkatini vermişti.

Kendine gelmek için kafasını sağa sola salladı. Otobüs iş yerinin tam önünde durduğu için derin bir oh çekerek indi. Kız ile aynı hizada yürüyordu. Birlikte aynı yere girdiler. İlk önce sadece bakıyor olsa da sonra kızın bay Park'a "İşte geç kalmadan geldim efendim" demesini işitti.

Bu kız ile aynı işte çalışacaktı.

Taehyung, bay Park'ın verdiği iş kıyafetleriyle çalışan odasına girdi. Kapıyı çalmadan girdiği için kızın çıplak bedeni ile gözleri fal taşı gibi açıldı. Hemen kapıyı kapatarak tuvalete koştu. Sırıtıyor ve görüntüyü aklından çıkaramadan giyinmeye çalışıyordu.

Giyinme işi bittiğinde kapıyı açıp çıkmak için adım attı. Kızın da aynı anda kapıdan çıktığını gördü. Normalde giydiği eşyaları kızın çıktığı odaya bırakmak için odaya girdi. Eşyalarını bırakıp yeni işine başlamak için dükkanın ortasında durdu.

Bay Park ikisinde görevler vermişti. İkisininde gün sonunda her şeyi tam olarak yapmaları gerekiyordu. Akşama kadar Taehyung ve kız birbirlerini görmezden gelerek günü bitirmişlerdi.

Odaya koyduğu eşyalarını almak için odaya gittiğinde kız bu sefer çoktan giyinmişti. Kız odadan çıkarken ayağını kapıya koyup kızın çıkmasını engelledi.

"Bu arada tanışmadık. Ben Kim Taehyung"

"Bende Song Jieun"

Kız ayağına basıp kapıyı açtığında hızlı adımlarla dükkandan çıktı. Taehyung da giyinip, bay Park'a selam verip çıktı.

Yol sonunda yalnız başına yürüyen kızı gördüğünde yanına gitmek için hazırlandı.

"Tek başına mı gidiyorsun?"

"Evet"

"Fazla kabasın"

"Olabilir"

"Ah cidden çok sinir bozucusun"

Taehyung sinir olmuş bir şekilde kızın önüne geçip yürümeye devam etti. Arada omzunun üzerinden kıza kaçamak bakışlar atıyor önüne döndüğünde ise gülümsemesine engel olamıyordu.

Kız karşıya geçmek için yola doğru yöneldi. Son kez Taehyung'a baktı.

"Hey Taehyung! Tanıştığımıza sevindim, iyi geceler"

Taehyung kıza döndüğünde sadece el salladı ve sevimsizce gülümsedi.

*1 gün önce*

"Bak Taehyung, artık bir kız arkadaş bul ya da bizimle takılma anladın mı?"

Taehyung'un takıldığı arkadaş grubunun en acımasız kişisi Taehyung'a bunu söylemişti.

"Zaten bir sevgilim var onu size göstereceğim"

...

"Hey Jieun!"

Kız karşıya geçecekken arkasından bir ses işiterek o yöne döndü. Şaşkın gözlerle ona bakarken Taehyung ona doğru geliyordu.

"Bi sürelik kız arkadaşım olur musun?"

Kısa bir bölümdü. Ayrıca diğer hikayeminde artık yeni bölümünü yayınlamayı düşünüyorum biraz geciktim T.T ~

Long Live [Kim Taehyung Fanfic]Where stories live. Discover now