Част 2

100 2 0
                                    

След малко Бела се прибра.

- Защо толкова закъсня?- попита Амелия.

- Ами намерих си нови приятели. - отговори Бела.

- Наистина? Толкова бързо? Това е страхотно! - каза Амелия.

- Да.

- Хайде да вечеряме. - каза Амелия.

 - Добре. - каза Бела.

След вечерята.

- Добре, аз ще си лягам, утре съм на училище. - каза Бела.

- Добре, лека нощ. - каза Амелия.

- Лека нощ.- отговори Бела.

На следващия ден

Бела стана и се приготви за училище. След 1 час беше пред училището и там я чакаха Арчи, Вероника, Бети и Джъгхед.

- Хей, здрасти Изабела. - каза Бети.

- Здравейте и може да ми казвате Бела накратко. - каза Бела.

- Добре, Бела да влизаме. - каза Вероника.

Арчи и Джъгхед тръгнаха за часа, а Бела, Вероника и Бети останаха да си поговорят още малко.

- И така Бела ти не ни каза от къде си? - попита Бети.

- От Чикаго. - отговори Бела.

- Разкажи ни за себе си. - каза Бела

- Ами живея с майка ми, баща ми е починал когато съм била на 2, единствено дете съм. Сега вие ми разкажете.

- Аз се преместих тук от Ню Йорк с майка ми, баща ми е в затвора. - каза Вероника.

- Съжалявам за баща ти. - каза Бела.

- Няма нищо. Така, ами ходя с Арчи и аз съм единствено дете.

- Оо, ходиш с Арчи! Супер!- каза Бела.

Мерси. - каза Вероника.

- Така, ами казвам се Елизабет, но всички ми казват Бети. Имам по-голяма сестра и живея с майка си и баща си. - каза Бети.

След малко отидоха при директора и той даде на Бела ключ с номер ''324" и каза, че това е шкафчето и и, че вътре са ѝ учебниците.

Бети и Вероника разведоха Бела из училището. Те бяха мажоретки и отидоха да тренират. Бела отиде да си потърси шкафчето. Дълго време го търсеше, но не можа да го намери затова реши да попита някой. Тогава видя едно момиче с дълга кафява коса и отиде при нея.

ХибридътWhere stories live. Discover now