Момичетата тръгнаха след тях. Те стигнаха някъде и момичетата се скриха зад една червена кола. Там имаше много хора. Имаше 10 души. Трима от тях знаят, че са Ерик, Уил и Маркъс.
ГЛЕДНА ТОЧКА НА ЕРИК
Чакахме вампирите да дойдат.
- Маркъс чуваш ли? - попита Уил.
- Какво? - попита Маркъс.
-Шум. - отговори Мая.
- Те идват! - каза Маркъс.
- Големите страшни вълци. Защо ни викате тук? - попита Деймън.
- Големият страшен вампир Деймън. Водиш си подкрепление? - каза Маркъс.
- А ти си водиш глутница в която има хора? Ще ни е много по-лесно да ви убием. - каза Деймън.
- Не знам. Имам ловци и върколаци. - каза Маркъс.
- И човек. - каза Стефан.
- Може да съм човек, но изобщо не съм безполезен. - каза Ерик.
- Така ли? - попита Стефан.
- Нека ти покажа мойте хора. Вампири, хибрид, вещица и върколак. - каза Деймън.
- Какво? Върколак е на ваша страна? - каза Уил.
- Да. Казахме ви да не докосвате Изабела. - каза Деймън.
Маркъс се трансформира и тръгна към тях. След него тръгнаха Уил, Фийби, Хари и Лиъм. Ерик и Мая подготвиха върбинката. Тогава Ерик видя три момичета да се крият зад една кола. Те също го видяха и избягаха.
ГЛЕДНА ТОЧКА НА БЕЛА
Бела не можеше да повярва какво чу. Вампири, върколаци, ловци, вещици. Чудеше защо да не я докосват. Дори и Елена и Стефан бяха там. И мъжа който тя видя онази вечер също. Момичетата спряха до едно дърво.
- Какво се случва? - попита Бети.
- Не знам, но веднага трябва да се обадиш на Арчи и да му кажеш къде сме.
Вероника звъни на Арчи.
- Идва. - каза Вероника.
След малко се чу шум. Хора тичаха към тях, но тогава дойде Арчи.
- Какво се случва тук? - попита Арчи.
- Ще ти обясним после сега карай някъде далеч от Ривърдейл. - каза Вероника.
- Бети, звънни на на Джъгхед и му кажи да дойде в Мистик Фолс. - каза Арчи.
- Добре. - каза Бети.