"O gece sabaha kadar konuştuk. Meğer hayatımın en huzurlu gecesiydi, bilmiyordum." ──James POTTER.პ
Marlene Mckinnon, önüne gelen sarı saçlarını geriye attı ve sesinde ki kıskançlığı bastırmadan konuştu "Narcissa ne zamandan beri balo kraliçesi olarak anılıyor?" Kızıl olan gayet bir sakin bir sesle cevapladı "Lucius Malfoy ile ayrıldığından beri."
"Hayır," diye bir ses yükseldi Dorcas'tan "Marlene'in iki aydır Godric's Hallow da olmamasından kaynaklı!" Marlene yüzünü buruşturdu, huzursuz bir şekilde konuşmaya devam etti "Gerçekten iki ay sadece iki ay yoktum ve olanlara bak."
Sirius kafasını coğrafya ders kitabından kalırdı, Marlene'in söylenmelerini dikkate almadan Lily'e döndü "Narcissa, Lucius ile barışmamış mıydı?" Lily zümrüt yeşili gözlerini kıstı "Emin değilim, sürekli ayrılıp barışıyorlar."
Alice elindeki büyük kutuları bırakarak konuşmaya katıldı "Kesin ayrıldılar, Lucius'u Sharon ile gördüm. Bu arada Marlene istediğin parti malzemelerini getirdim." Ardından siyah saçlarını kulaklarının arkasına kıstırmaya çalıştı.
Sarışın kız tüm huysuzluğunu bir kenara bırakıp kutuların yanına gitti, yüzündeki büyük sırıtış ile tekrardan konuşmaya dahil oldu "Dönüşüme özel partide hepiniz davetlisiniz!" Remus'un ses tonu bu hevesinin yanında oldukça sakin çıkmıştı, hatta umursamaz bile diyebiliriz ki sorduğu soru tüm herkesin ilgini çekmişti "Melinda'nın içkilerinden olacak mı? Yoksa beni unut Marlene."
"Ayarlamaya çalışırım ama sende projem var diyip partinin yarısından kaçmayacaksın Rem." Remus sırıtarak "Hayhay" dedi, aldığı cevaptan gayet memnundu çünkü sarışın kız bir kez ayarlayacağım derse onu kesinlikle yapardı.
Ve sabahtan beri Lily'nin kucağında yarı uyuklar şekilde duran gözlüklü oğlan ilk defa konuştu "Özel parti diyorsun umarım az kişi oluruz." Marlene duyduğu şeye karşı gözlerini kocaman açtı arkadaş grubu dışında kimi çağıracağını henüz belirlememişti. Aklına gelen isimleri söylemeye başladığında Dorcas söylenen isimleri çok not almıştı bile ama onu umursamadan konuşmaya devam etti.
"Donovan Cliff'i kesinlikle çağırmalıyım. Amaris'i de çağırmam gerek yoksa beni saçlarımdan tutup-" Lily Evans insanların lafını kesmekten nefret ederdi ama on dakikadır sarışın kızı nasıl susturup konuşmaya dalacağını bilemediği için bu sefer, "Marls biliyorum heyecanlısın ama ben gelemeye bilirim." diyerek kesmek zorunda kalmıştı.
Marlene yüksek bir hayır ya nidâsı yükselirken Alice sırıttı "Gelmeme sebebi kesinlikle arkadaş çevresi. Bu aptal sarışının olduğu yere bende kimseyi göndermezdim. "
Sarışın olan kaşlarını çattı, sesine büyük bir dramatiklik kattı, elini kalbinin üstüne koyup mavi gözlü kıza yaklaştı "Kalbimi Kırıyorsun Alice..." dedi. Alice onun bu haline karşı sadece göz devirmekle yetindi. Alice ile Marlene her zaman böyle olmuşlardı,birbirlerine laflar atar olayları dramatize eder ardından kavga ederlerdi ve eğer bir benzetme yapmamız gerekirse Marlene Mckinonn kesinlikle Sirius Black'in kopyasıydı, tam bir drama kraliçesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐍𝐄𝐑𝐕𝐎𝐔𝐒 ✗ jegulus.
Hayran Kurgu˚ ༘ ❏ 𝐍𝐄𝐑𝐕𝐎𝐔𝐒 。⁀➴┊Maybe I shouldn't try to be perfect. ❪James Potter birini sevme felaketine uğradı mı esir oluyordu. Ve onun sevgisine sahip olmak düşün...