Merhaba ben melis . Liseye yeni basladim okulum evime cok yakin. aslinda bu bazen avantaj bazen -cogu zaman- dezavantaj. Herneyse oldu bir kere . O gun okulun ilk gunuydu . Ben boyle yeni ortamlara girerken cok gerilirim . Sinifa girdigimde pek fazla kisi yoktu bende her zamanki gibi cam kenarinin en arkasindaki siraya gectim - en arka siralari severim , en arkadan herseyi gorebiliyosunuz- . Benim disimda sadece 5-6 kiz falan vardi onlarinda yarisi distan bakilirsa inek- benim tamtersimdiler-sonra sinifa gecen seneden arkadasim hale girdi gercekten cok sasirmistim . Yaz tatilinden ber gorusmemistik - o da benim gibi arka sira taraftaydi - hemen yanima gelip oturdu baya konustuk benim ona onunda bana anlaticagi baya sey varmis sonra kapidan iceri uzun boylu atletik yapili iki tane cocuk girdi . Gercekten yakisikliydilar ama ben suan onlari tanimiyordum . Sonra yan tarafimizda oturan iki kiz kalkip yanimiza geldiler . - elif ve duru-elifin saclar uzundu bel hizasindaydi ve hafif dalgaliydi durunun saclari kisa kulaklarinin altinda bitiyordu onunkuler ise dumduzdu bende bir an keske benimde saclarim bu kadar duz olsa diye aklimdan gecirdin . Benim saclarim kurutulmadigi zaman kendinden geciyordu. Herneyse devam edelim. Kizlar hic birsey soylemeden onumuzdeku siraya oturdular . Isimlerimizi soyleyip tanistik . Ama ben duruya gicik olmustum nedenini bilmiyorum ama oyle olmustu iste . Sonra az once kapidan giren iki yakisikli cocuk gelip kendilerini tanittilar- arda ve can - tabi sona bizde ismimizi soyledik . arda cok yakun davraniyirdu bize sanki daha once tanisiyomusuz gibi . Arda bir sene sinifta kalmis -ayni okulda devam ediyor-.aradan iki gun gectikten sonra sinifa yeni bir kiz geldi adi cerenmis kiza ilk gordugum anda kanim kaynadi haleden bile daha yakinmisiz gibi hissediyordum . Bir iki hafta tanisma fasli - biz cok cabuk alismistik hatta biraz fazlamiydi sanki -olarak gecti zaten. Biz bu arada ardayala sakalasip gulusuyorduk . Sanki ardada beni ona ceken birsey vardi bu boyle devam etti 2 hafta sinra sinifa ilk dersin yarilarinda bir cocuk girdi . ....Deniz.... sinifa girdigi anda gozleriyle icimi delip gecmisti sanki. Gercekten cok dikkatli bakislari vardi . Beni normalde bir kalabalikta gorseniz baskalarindan ayirt edemezsiniz ama bu cocuk, deniz beni o kalabaligin arasndan cekip cikarmisti, o kadar insanin arasndan gozlerini bana dikmisti. Cocuk bizim yanimizdaki en arka siraya oturdu . Gozlerinin hala ustumde oldugunu fark edebiliyordum . Kafami her cevirdigimde cocukla gozgoze geliyorduk ve bakislarini kacirma zahmetine bile girmiyordi. Tenefus zili calinca yerimden kalkip cocugun yanina gittim " hosgeldin " dedim ,cocuk karsilik olarak sadece disleri gorunmeyecek sekilde gulumsedi . Derste bizim kizlar.denize laf atmaya basladila ama cevap verme zahmetine bile girmeden gozlerini benden ayirmiyordu . Birkacgun sonra denizde artik bizimle oturuyor sakalasiyor yemek yiyordu , ama hala gozlerini bana sabitlemis sanki icimi gorur gibi bakiyordu . Bir kac kere deniz bana a " al iste asil asik olnucak kiz " seklinde yakisturmalarda bulundu . Ilk baslarda hosuma gitmiyordu . Ama sonra sonra gercekten hosuma gitmeye baslamisti . Birkac hafta sonra daha da yakinlasmistik . Artik denizle yan yana oturuyorduk . Ama deniz acayip bir.cocuktu bazen oldukca sert olabiliyor bazen ise onunla istediginiz gibi sakalasabiliyordunuz- tabiki sadece ben - digerleri bu yakinlasmayi cok erken yorumladilar.