HARRY...?

35 8 3
                                    

Harry yeşil ışıkla beraber  bedeni bir kaç metre ileri fırlatıldı. Artık yerde her yeri yara bere ve kan içinde  bir Harry yatıyordu. Haraketsizdi. Göz altındaki koyu halkalar gecenin karanlığına rağmen belli oluyordu.

Voldemort pis pis sırıtarak Harry'e ve diğerlerine bir bakış attı ve diğer ölüm yiyenleri ile beraber cisimlendi.

Hermione ve Ron inanamayarak yerde yatan en yakın dostuna bakıyorlardı. O sırada Hermione'nin ağzından titrek bir haykırış çıktı.

Herm: H-HAAAYIIIIIIIR HAAAAYIIIIR

Ron ise dökülen gözaşlarına tepkisizdi. Büyük bir korkuyla Harry'den gözlerini ayırmıyordu.

Dumbledore yerde haykırarak ağlayan Hermione'yi dikkate almayarak Harry'e doğru koştu.

D: Harry...?

Cevap yoktu. Hiçbir zaman cevap gelmeyecekti. Gözyaşlarının ak sakallarına akmasına  izin veren Dumbledore sessizce oturdu.

Hermione kendini toparlamaya çalışarak ayağa kalkarken Ron ona hafifçe destek verdi. İkisi beraber Harry'nin yanına doğru yürürken Ron hala inanamıyordu.

Hermione yavaşça Harry'nin saçlarını okşarken gözyaşları Harry'nin yüzüne doğru döküldü.

Herm: Harry... Harry ne olur kalk... Ne olur bırakma bizi Harry.... HARRY AH...

Ron'un gözüne Harry'nin birkaç metre ötesinde duran Cedric çarptı. Hızlıca ona doğru ilerleyerek yakasına yapıştı.

R: Nasıl izin verdin? NASIL İZİN VERDİN? NASIL? Nasıl... Nasıl...

Cedric'in gözlerinden yaşlar dökülürken Ron'un yakasına yapışmasına izin verdi. Çünkü her şey onun suçuydu. En azından o öyle düşünüyordu.

Ron biraz çırpındı, biraz haykırdı, inanmak istemiyordu. En yakın arkadaşının gözleri önünde öldüğüne inanmak istemiyordu. En sonunda Cedric'in yakasını bıraktı. Hiçbir işe yaramayacaktı. Hızla Harry'nin yanına koştu.

R: Harry... Lütfen aç gözlerini.. Özür dilerim ismini kupaya senin attığını düşündüğüm için.. Çok özür dilerim. Yarışmana izin verdiğim için.. Harry ne olur aç gözlerini HARRY AÇ GÖZLERİNİ. AÇ GÖZLERİNİ APTAL HERİF! AÇ.. AÇ.. Aç aç...

Herm: Ron... Ron.. O gitti...

O bir daha hiç gelmeyecek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 16, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VOLDEMORT'UN ANAHTARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin