7.2

6 0 0
                                    

Prenses ile olan karşılaşmasından sonra güçlükle evine dönebilmiş olan Seven sakince oturduğu yerden doğruldu. Kafası çok karışmıştı. Oraya gitmesinin tek sebebinin bu günkü avı tamamlamak olduğunu düşünmüştü, her zaman olduğu gibi. Çünkü Chax ailesinin yıllardır yapmakla görevli  olduğu şey buydu. Doğru zaman geldiğinde avı tamamlamak ya da olmaması gereken bir şeyi durdurmak ve ülkeyi başına gelebilecek olan tehlikelerden arındırmak.

Chax klanı özel bir güce sahipti. Bu güç sayesinde bazı zamanlarda kısa süreli de olsa geleceği görebiliyorlardı. Daha sonra gördükleri şey doğrultusunda ne yapmaları gerektiğine karar vererek bazı kötü olayları engelleyebiliyorlardı. Ama Seven bunu başaramamıştı. Nerede hata yaptığını bilmiyordu. Yaptığı ufak bir yanlış bile ciddi bir kaosa dönüşebilirdi ve belki de dönüşmüştü.

Rüyasında gecenin geç saatlerinde yaralar içinde kızıl saçlı bir kızın ormanın derinliklerine doğru koştuğunu görmüştü. Ve bunu lanetli olduğu için onu ortada kaldırması gerektiği yönünde yorumlamıştı. Başka bir yol aklına gelmiyordu. 

Gelen kapı tıklama sesiyle irkildi. Hala kendine gelemiyordu. Saçlarını kurdele ile tutturduktan sonra aynada kendine baktı. Boynunda hala ufak bir morluk vardı. Aldırış etmeden "Gir." dedi. İçeri giren yardımcısı selam verdikten sonra "Bay David sizi bekliyor. Kaleye gitmek için hazırlamanızı söyledi." Dedi.

Seven gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. "Birazdan hazırlanıp geleceğimi söyle ona." dedi.

---

Gözlerini açan Ophelia sakince doğruldu. Karşısında duran Sandy ve Heller ani bir hareketle ona yaklaştılar. Ikiside hala şoktan çıkamamıştı. 

Ophelia ellerine baktı en ufak bir yara izi yoktu. Sanki hiç bir şey olamamış ve normal bir uykudan yeni kalkmış gibiydi.

"Artık gitmeliyiz." Dedi Heller. Ophelia sesli bir kahkaha patlattı. " Gidelim. Nasıl olsa hiç bir şekilde engelleyemeyeceğim." Dedi.

Kısa bir hazırlık sürecinden sonra ilk defa saraydan çıkışını gerçekleştirdi-herkesin sandığı üzere- ve yolda Prens Ace ile karşılaştı.

Uzun boyluve mavi gözlü olan prens Ophelia'yı gördüğü anda dehşete kapılmıştı. Eliyle Ophelia'yı işaret ederek "Kızıl saç..." Diye mırıldandı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kanlı kızıl: opheliaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin