1. F e j e z e t

243 24 1
                                    


*Jimin szemszöge*

A munkavállalás a legszörnyűbb dolog amit valaha átélhet az ember. De most komolyan, szörnyű! Önéletrajzokat adsz be ide-oda , mikor meghallgatásra mész adod a jópofit csak, hogy már ne keljen elmenned a 67.helyre is és felvegyenek végre. Na igen így csinálják az unalmas emberek. Nem hitted, hogy én így csinálom ugye? Ugye nem? Én, Park Jimin nem ennek a híve vagyok, közel sem.

Mint aranyos, kedves és fiatal fiú besétálok oda aminek a kinézete tetszik és a munka is elvégezhető számomra és előveszem sármom majd ártatlan nézésem és hopp, a karmaim közt van az állás.

Ez ma sem volt máshogy. Hetek óta egy letisztult kávézót kerestem ahol nyugi van és pincérkedhetek. Pár nappal ez előtt a postás bedobott egy újságot amiben szerepelt ez az állás hirdetés. Még aznap elmentem oda kávézni. A pultosok aranyosak voltak, a kinézete letisztult és még a süti is finom volt így másnap visszamentem és jelentkeztem az állásra. Nem is kell mondanom , hogy minden hezitálás nélkül felvettek, ugye?

A főnököm azt mondta vigyázzak a munkatársaimmal mert úgy hiszi azok a lányok nem azért mosolyognak folyton rám, hogy legyen egy jó napom. Mosolyogva megköszöntem a tanácsát és miután aláírtam a szerződést, kezet fogtam újdonsült főnökömmel és haza indultam. Útközben beugrottam a lakásomtól nem messze található kisboltba, hogy ha haza megyek ne megint valami szemetet egyek hanem fejleszthessem szakács képességeim és neki álljak kotyvasztani. Időközben az eső is elkezdett esni így mire haza értem, teljesen eláztam.

A szomszéd lány, mint minden délután, most is az erkélyén tevékenykedett amit én tisztán láthattam hálószoba ablakomból. Most azt gondolhatjátok, mennyire jó nekem mert milyen kilátásom van egy szexi szomszédlányra. Igen az, viszont cseppet sem érdekel hisz ízig—vérig meleg vagyok, mint a kandalló, komolyan. Nem tagadom hisz minek, ami tény az tény basszus. Aki meg nem tud így elfogadni azt csak sajnálni tudom. Az összes fontos és lényeges ember így ismert már meg és senkinek nincs semmi kifogása ellene, ennyi a lényeg.

Pár órája csak fetrengek az ágyamban halk kedvenc zenémet hallgatva, miközben várom az este hét órát. Hat órakor az időre tekintek és nem birok tovább várni. Felálltam és a szekrényemhez lépkedtem, közben hajamba vezettem ujjaim tükörbe nézve egy pillanatra.

Ma úgy döntöttem a rossz fiú kinézethez van kedvem így hát egy fekete skinny, szaggatott farmert és egy fekete bővebb inget emeltem ki a szekrényemből aminek derekát betűrtem, majd egy szegecses övvel díszítettem. Ez mind ment az éjfekete hajamhoz és, hogy még ellenállhatatlanabb legyek még a szemem is kihúztam. Az ölni tudó tekintés csak áldás lehet, nem de? Ezek után fegyverem a csípőmön logó tokjába tettem és tükörbe nézve mosolyodtam el sejtelmesen, hajamat utoljára megigazítva.

Pár perccel később már a kocsimban ültem és munkahelyem felé tartottam ami a város kieső és már rég elhagyatott területén helyezkedett el. Most biztos azt kérdezed hova megyek dolgozni este hétkor egy fegyverrel az oldalamon ha csak holnap kezdek egy kávézóban. Nos igen, nem említettem de egy maffia tagja vagyok. Igen tudom tudom egy elég erős információt hagytam ki de eszembe sem jutott, hogy szólnom kéne.

Ezen maffia egy elég pótolhatatlan embere vagyok. Mivel vannak más ilyen szervezetek is és a többségének a vezetője férfi így hát jön Jimin, a szívébe lopja magát majd mindent megszerez tőle és tönkre teszi még mielőtt lépni tudna és leesne neki ki vagyok. Hát nem káprázatos? Nem egy és nem tíz akciónk volt nekem köszönhetően sikeres, főleg úgy, hogy a késekkel is úgy bánok mint mások a kisgyerekekkel.

Miközben az agyam kattogását hallgattam az úton, gyorsabban oda értem a 28 emeletes félelmetes magasságú épülethez ahová az utam vezetett. Kiszálltam, felvettem maszkom és hajamba túrva húztam elő belépő kártyám majd léptem oda a biztonsági gorillákhoz. Azok csak kivették ezt, az ő kezükben alig látható, kártyát az én gyűrűkkel borított ujjaim közül és félre álltak az ajtóból utat engedve nekem. Én csak bólintottam egyet és pimaszul elmosolyodva léptem át a sötét épület küszöbén aminek ajtaja felett a ,,dirty cartridge" felírat függeszkedett.



-------------------------------------------------------------------------

\\ Hát sziasztok , az első rész is elkészült és a további részek is rohamosan várhatóak! NAgyon remélem, hogy elnyerte tetszésetek és a kérdésem a következő. Jungkook vagy Jimin karaktere jön be eddig nektek jobban? 

Puszilok mindenkit <3 //

Véres Játszma - jikookWhere stories live. Discover now