*Jungkook szemszöge*
Nagyon szeles és hideg volt az idő mikor kinyitottam autóm ajtaját, hogy kiszálljak és bemenjek jó öreg munkahelyemre. Szétnéztem a hely bejárata körül, milyen alakok is szaladgálnak erre és elmosolyodtam a kis taknyosokon akik próbáltak átjutni a biztonsági őrökön minden féle kitalált dumával. Mikor a közelbe értem csak bólintottam a bejárást és kijárást ellenőrző két torony magas férfinek majd már mentem is volna be ha az egyik kis mitugrász' nem szól utánam.
-Hé te, te hogy mehetsz be ide ilyen egyszerűen és ilyen fiatalon? Ráadásul minden szó és pénz nélkül? Mr. Jeon kifogja rúgni ezeket a málhás szamarakat ha megtudja, hogy beengedtek -utalt itt a biztonsági őrökre, és arcán már látszódott a terve tervezgetésének minden lépése.Én csak elmosolyodva lépkedtem vissza hozzájuk, hajamba túrtam majd leguggoltam eléjük. Miután egy kis csend után végig mértem mindegyiket, csak lehúztam maszkom.
-Mr. Jeon akkor lenne csak ideges ha ilyen nem ide való kisgyerekek keverednének be oda -mutattam a hely bejárata felé, oda sem tekintve- mint ti A kisfiú csak nagyra nyílt szemekkel pislogott rám, majd hirtelen hajamra tette kezét amit megtapogatott.
-Nem hiszem el..-elmosolyodott majd csak meghajolt egy kicsit.-ha nagyobb leszek vissza jövök és segíteni fogom a munkásságát uram!Én csak elmosolyodva bólogattam.
-Várni fogom!-mosolyogtam tovább és maszkom visszatéve helyére, pillantottam órámra ami szerint már késésben voltam.Beléptem a helyre, minden ugyan olyan volt mint mindig. A találkozópartnerem kezdtem keresni, szinte semmi sikerrel ezért csak mentem és járkáltam a tömegben fel-alá , néhol meg is állított pár ismerős egy kézfogásra és pár mondatra.
Ez után egy félig részeg ember botlott belém és azt állította ő akar velem beszélni valami fontos dologról. Miután nagy nehezen meggyőztem, hogy ilyen állapotban inkább menjen haza aludni, úgy döntöttem meglátogatom a mosdót mert húgyhólyagom már nagyon ki akart durranni. Az ajtót kivágva indultam is meg segítséget nyújtó wc fülke felé ám egy apró de látszólag legálisan itt lévő fiúcska megállított ebben. Dühösen kezdett nekem hadarni valamit.
-Majdnem orrba vágtál te..-itt elakadt mondanivalójában és eltátotta száját mikor is felnézett rám.Igazán szórakoztató látványt nyújtott. Vagy két fejjel alacsonyabb volt. Ajkai teltek voltak és fénylett, az arca is más szint vett fel és egyre pirosabb lett minden eltöltött perc után amiben engem mért fel. Combjain feszült a szűkös nadrág, egy fekete ing volt rajta ami csak még vonzóbbá tette éjfekete, kicsit nyirkos haját ami szemébe hullott. A platformos bakancsáról nem is beszélve, hát elragadó egy teremtés. Ezeket csak lenyugtázva mosolyodtam el féloldalasan reakciója miatt is, majd mikor még ezek után sem fejezte be valószínűleg rosszindulatú mondatát, megszólaltam én.
-Én mi?- mosolyogtam tovább a fiúcska szemeit nézve kissé felhúzva szemöldököm. Ezek után egy pár másodpercig ugyancsak nem jött válasz de látszott rajta, hogy töri a fejét. Már kezdtem azt hinni teljesen leállt az agya. Ezek után észhez tért és összezárva ajkait nyelt egy nagyot.
-Ah hagyjuk-nyögött ki ennyit, ennyi bámészkodás után és megrázta fejét lehajtva kissé azt. Ezek után pedig azonnal az ajtó kilincse után nyúlt
-Nem vesztegetem ilyen..-itt csak keze után nyúlva kaptam el azt és vissza rántottam, szúrósan szemébe nézve.
-Ki se merd mondani- Suttogtam neki kicsit sem kedvesen. Esküszöm nem akartam megijeszteni ezt a csodát de utálom ha semmibe vesznek, főleg úgy, hogy el is felejtik ki vagyok. Ez most elég nagyképűen hatott de szeretem a tiszteletet. Szegényen látszott, hogy azt sem tudta, hogy zavarban legyen vagy tartson tőlem.
CZYTASZ
Véres Játszma - jikook
FanfictionJungkook egy kettős életet élő, kifinomultságáról ismert jóképű kaszinó tulajdonos. Ám de amit nem sokan tudnak róla, hogy egy maffia vezére, ez a maffia a Bleeding eye. Jimin egy helyes kis kávézóban dolgozó, huszas évei elején járó fiatalember, m...