P r o l ó g u s

373 28 1
                                    

*Jungkook szemszöge*

Gondolkoztatok már azon milyen mikor kettős életet él valaki? Én sem, mert nem kell. Én ezt        élem át nap mint nap, hogy titkolózom és mocskos dolgokban vagyok benne és illegális dolgokhoz adom a nevem míg e közben álcának használt életemben van egy kaszinóm a város központjában. Sok pénzt keresek belőle és hírnevet, abból viszont többet mint szabadna. Minden fontos ember ismer és tudja a nevem. Sőt, az egész város, egész Szöul tudja ki vagyok. Egy jóképű, magas, fess és kifinomult fiatal ember vagyok akinek apja után és saját vállalkozása után, hatalmas vagyona van. Ez életem vicce, de komolyan. Egy karján szétvarrt pasast, piercingekkel a fülében, és egy kaszinóval a hátán kifinomultnak lehet nevezni? Ne nevettessetek.

Ha tudnák mi folyik a hátuk mögött ezt még ők is meggondolnák.

Igen, van egy maffia amiben benne vagyok, pontosabban én vagyok a vezére. Apám megtanította, hogyan kell bánni a pénzzel és az emberekkel. Senkiben és semmiben nem szabad bíznom mert jól porul járhatok! Mint vezér, értek a fegyverekhez és azok készítéséhez, sőt.. ezek csempészetéhez is, megvannak a kapcsolataim higyj nekem!

Ah..a csapatom többi bálványos tagjai, hol is kezdhetném?

Min Yoongi .. Ő a mi mindent látónk, akárhová sec-perc alatt bejut és megbabrál, kinyit,átír, megszerez bármit. Ő a gépeink mestere, általában a bázison csücsülve segíti bevetéseinket avagy akcióink ami az én szép kis fejemből kipattan. Édes nem?

Kim Taehyung .. Oh igen, ő a jobb kezem. Mesterlövész . Bármit és főleg bárkit bárhonnan eltalál és kinyír. Világhírű eredményei miatt a föld rengeteg területén dolgozott már kisebb-nagyobb ügyekben és emberekkel. Gyerekkori barátom, nem csoda, hogy egy sorsa jutottunk. Csak azért vagyok én a vezető mert hát..valjuk be én vagyok a jóképűbb.

És végül, de nem utolsó sorban itt van Jung Hoseok.. Hidegvérű gyilkos. Ő a kattant és elmezavaros a bandában. Elsőre ijesztő lehet a gondolat de nem, minket nem bánt. Soha nem bántana, olyat akit szeret csak ha erős indokot adnak rá neki. Ő nem épp a fegyverek és más eszközök híve. Legjobban a saját puszta kezével szeret ölni. Barátságos nem? Egyébként végtelenül kedves és nagylelkű ember csak kicsit psziho de így szeretjük.

Rengeteg emberünk van még a cégnél és külsős, beépített emberünk is megszámlalhatatlan mennyiségben előfordul a világon elszórva. A világ egyik legnagyobb maffiája vagyunk a ,,maffialistán" ... ugye mekkora ökörség? szerintem is.

A nevem Jeon Jeongguk és mi vagyunk a Bleeding eye.

Véres Játszma - jikookOnde histórias criam vida. Descubra agora