O discutie pandita...

45 2 0
                                    

A doua zi m.am dus in camera fratelui meu. Ceea ce am vazut nu voi uita toata viata.

Avea hainele pe el dar erau rupte si el era plin de zgarieturi.

M.am dus la el si l.am intrebat:

-Ce ai patit?

-Nu vreau sa vorbesc despre asta.

-Haide te pot ajuta!

-Amalia iesi afara...iesi!! Acum!!

Il lasaseram in pace...plangeam...nu stiam ce se intamplasera cu fratele meu.Niciodata nu a tipat la mine...

M.am dus in beci ca sa vad daca nu cumva fratele meu descoperisera tunelul ala blestemat.

Dar de ce iti e frica de aia nu scapi...tunelul era descoperit si acele schelete parca ar fi vrut sa iasa din tunel...ori cineva a asezat scheletele in acel fel...

-Amalia...nu te du acolo!!

- Daniel....ce s.a intamplat?

-Haide apuca de dulapul asta.

Cu mare efort l.am pus peste tunel astfel incat sa nu iasa si sa nu intre nimic.

Apoi ne.am dus in sufrageri si am inceput sa discutam..

-Daniel, spune.mi ce sa intamplat?

- Aseara...m.am dus in beci..cand am auzit glasul tau...venea de undeva de subt pamant..am inceput sa dau cutiile la o parte si am coborat. Am mers, am mers si dintr.o data mi.a aparut o fiara in fata. Incepeam sa ametesc..ma insfacasera...si apoi...nu stiu..doar atat imi amintesc..

- Aia nu eram eu..

- Acuma stiu...

- Mie...aseara mi sa intamplat ceva care nu are nici un sens..

- Ce?

- Daniel..tu aseara umblai pe hol cumva?

- Nu...ce ora era?

- Era trecut de 10.

-Atunci eram in beci..

-Pe la 10 am inceput sa aud zgomote ciudate. Cineva mergea si usa care era inchisa incepura sa se deschida..si dintr.o data s.a inchis cu o forta de nedescris..

- Nu trebuia sa ne mutam aici...dar nu mai avem bani ca sa ne mutam in alta parte. Nimeni nu ar vrea sa cumpere locuinta asta!

- Numai noi...

- La dracu! De asta era asa de ieftina. Trebuie sa ne mutam de aici!

-Neaparat...

Discutam despre cum sa adunam bani fara sa stim ca, casa are urechi..si ochi...

Dintr.o data suna cineva la usa...

Cand o deschid vad o fata foarte frumoasa...ne.a intrebat daca poate sa stea la noi in chirie ca ne va plati si multe altele...cum noi vroiam sa strangem bani pentru o noua casa am acceptat pe loc.

The storyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum