Privesc pe geam ,picaturi grele lovesc asfaltul cu putere,pe strada,trece un "card de pasari cabtatoare".
Mi-ar placea sa le invit la un vals in bataia vantului,sa le vad plangand cu lacrimi de sange ,dar "inchisoarea" e inchisa...inca sunt prins si nu pot pleca.
"Ce faci acolo?" se aude o voce ,apoi imi trec privirea de la geam spre sursa zgomotului,era profesoara de chimie ,careia ii raspund politicos ca priveam ploaia.
Profesoara pleaca ,iar eu raman din nou singur ,numai eu si gandurile mele,asa e mai bine.
Euu sunt Black, am 16 ani si sunt clasa a9-a ,sunt o persoana singurateca ,copii de varsta mea nu prea ma plac. Pot spune ca ma considera ciudat...oricum nu am nevoie de ei.
Oameni stiu doar sa critice ,indiferent daca e bine sau rau ceea ce faci.
Singurul lucru pe care il mai am si ma face fericit,este muzica.
La sccurt timp dupa ora de chimie ,cam vre-o doua ore,"inchisoarea" se redeschide si ne permite sa plecam.
Dupa ce mi-am impachetat lucrurile ,am pornit cu pasi domoli spre locul de "tortura".
In casti rasuna Dead Bite de la Hollywood Undead ,priveam fetele palide ce-mi implorau sa le omor,cel putin asa percepeam eu,zambetele lor tampe,disperate dupa atentie.
Nu peste mult timp ajung si eu la locul de "tortura",unde desigur ca "jupanul" ma intampina beat ,adresandu-mi o intrebare la fel de stupida ca propria lui persoana. Cica "al dracu copil de curva ,unde ai fost pana acum?" ,evident ca era beat manga . I-am raspuns dezinteresat si total neipresionat de statura in care l-am descoperit,era ceva normal si frecvent la noi. Cum spuneam ,i-am spus ca am fost la scoala,ca deobicei.
Si deabia acum incepe infernul,iar m-a batut ,fiecare lovitura a curelei pe spatele meu gol,rasuna in capul meu ca un ecou,urechiile imi tiuiau ,iar corpul meu plangea cu lacrimi de sange.
E vina mamei ,putea sa ma ia cu ea,dar nu a facut-o ,a plecat s-a salvat doar pe ea si pe mine m-a lasat cu nenorocitul asta. Pentru asta o urasc ,in fine dupa ce betivul ala s-a calmat si a adormit am plecat la mine in camera ,corpul meu plangea cu siroaie de sange .
Desigur ca aveam teme de facut dar cu tote durerile alea ,doar m-am asezat usor in pat si am adormit,vpiam sa mor dar era mai bine in momentul asta sa dorm.
Aveam prea multe ganduri sumbre in minte ,aveam nevoie de putina odihna.
Oricum maine era weekend asa ca nenorocitul ala nu era acasa ,se duce la baruri sa bea si sa se futa ,asa ca tot weekendul o sa fie numai al meu.
CITEȘTI
Ucigas la 16 ani
Teen FictionPovestea unui băiat chinuit de o viațà tristă fară sens. Cu ajutorul instinctelor și al unui viitor prieten ,reușește să evadeze din ceea ce el numea o "viață fară sens" care se va transforma doar într-o perioadă urâtă. Enjoy!