3

57 3 0
                                    

В къщата се разнесе приятна мелодия идваща от стаята на Wooyoung. Другите деца се втурнаха към неговата стая. Hongjoong и Seonghwa дойдоха също.

Леко открехнаха вратата и завариха малкия как свири на огромното пияно. Пръстите му се движеха по инструмента като по перце. За малко дете свиреше уникално. Никой не знаеше че може да свири. Дори и Seonghwa и Hongjoong не го знаеха, те само знаеха че една от мечтите му е да има пияно но нищо повече.

Котката седеше отгоре на пияното и спеше. Беше много красива сцена. Мелодията свърши и Woo се изправи. Когато видя семейство си на вратата.

- Woo свириш уникално- каза въодушевено San.

- Защо не ни каза че свириш на пиано.- попита Hwa гледайки удивено.

- Къде се научи?- попита Yeosang.

- Истинските ми родители свиреха и ме учеха от малък.......но след това.....те.....- не си довърши изречението и заплака. San веднага го прегърна.

- Wooyoungi не се разстройвай. Всеки от нас се бои да разкрие историята си.

- Да. Дори ние взаимно не си знаем историите си. Това не е важно. Когато сме готови тогава може би ще поговорим.

- Аз не се боя да разкажа моята история.- каза Jongho.- Когато бях на три родителите ми ме оставиха в сиропиталището. Те не ме искаха, повтаряха че не е трябвало да се раждам. Но сега искам да им покажа че са грешали.

- Моята е подобна.- казаха в синхрон всички без Woo.

- Woo ако не е проблем ще ни разкажеш ли твоята.- попита Mingi.

- Не е проблем.......аз живях нормален и щастлив живот. Родителите ми ме обичаха. Бях най-щастливото дете на света.....до онзи ден...... Бяхме в къщи и както обикновено с тати свирехме на пияното а мама пееше..... тогава в къщата влязоха хора облечени в черно и носеха пистолети. Насочиха ги към нас....тати също извади пистолети и единият го даде на мама....... почна се престрелка...... мама и тате почти ги убиха всички но един ме хвана..... после хванаха и родителите ми.....казаха че ще ме убият....но тогава застреляха мама пред очите ми- сълзи започнаха да капят от очите на Woo- тати го застреляха после.....мен ме пуснаха някъде в гората. Намериха ме друго семейство и ми смениха фамилията.....но аз избягах. И отидох доброволно в сиропиталището.

- Как ти бе първата фамилия?- попита Hongjoong.

- Jeon Wooyoung.

- A как се казваха родителите ти?- попита Hwa.

- Jeon Jungkook и Jeon lalisa.

- Ти....

-#- след 11 години -#-

Гл. Т. Hongjoong

Днес е денят в който смятам да вкарам децата си в бизнеса без едно, без Wooyoung. Той не трябва да разбира за това кой е убиецът на родителите му и с какво се занимаваме. Така ще е по добре.

- San, Mingi, Yunho, Jongho, Yeosang елате в хола.- извика ги Seonghwa.

- Деца имаме да ви кажем нещо.......

Ето я и трета глава. До утре.💖💖💖💖

Mafia familyWhere stories live. Discover now