Здравейте сладури. Аз съм Seonghwa ,но може да ми казвате мамо. Това е баща ви Hongjoong ,но го наричайте татко. Ние сме новото ви семейство,а това е новият ви дом.- каза показвайки големият имот.- А вие кои сте?
- Аз съм Yunho и съм най-големият от тях.- представи се Yunho.
- Аз съм Yeosang.- каза срамежливо и набързо Yeosang.
- Аз съм San- каза подскачайки детето.
- Аз съм Mingi- детето бе като предишното- много енергично.
- А-аз...W-wooyoung...мое.....и-име- каза срамежливото момче и се скри зад останалите. Това предизвика лек смях от страна на родителите.
- Спокойно не се плаши. Няма да те нараним.- каза Hongjoong като клекна до Wooyoung.
- Ти приличаш на миньон- каза Woo докато се смееш.
- Така ли?!!
- Да!- продължи да се смее.
- А ти ми приличаш на бонбон.- каза като го вдигна във въздуха и го завъртя, а детето се заливаше от смях.- Видя ли няма от какво да се страхуваш бонбон.- щипна го по бузките.
- А аз съм Jongho и съм най-малкият.
- Така деца стаите са много и затова всеки ще си има стая. Yunho,San,Mingi и Jongho вие сте в десния коридор ,а Wooyoung и Yeosang вие сте в левия коридор.
Децата се разделиха. Wooyoung и Yeosang тръгнаха по левия коридор заедно с баща си. А останалите с майка си в десния.
* При Wooyoung и Yeosang*
Момчета стигнаха.
- Yeosang твоята стая е тази.- каза и посочи стаята от ляво.
- Благодаря Ви.
- Хей викай ми татко.
- Благодаря татко.
Момчето влезе.
- Бонбонче ти си ето в онази стая.- каза посочвайки стаята в дъното на коридора. Момчето стисна юмруче и се запъти към стаята. Беше го страх,но искаше да покаже обратното. - После ще дойда бонбон.
Момчето влезе в стаята.
* При другите*
- Така това е стаята ти Yunho. Тази е твоята Mingi. А онези двете в края на коридора са вашите San и Jongho. Тази в дясно е на San ,a другата е на Jongho.
- Добре- казаха момчета в един глас.
- После ще ви проверя сладури.- каза Hwa и тръгна на някъде.
Гл. Т. Yeosang
Когато влязох видях стаята на мечтите си. Бе пълна с дронове, скейтбордове и други джаджи. А стаята бе огромна. Веднага почнах да разглеждам. Дали тези неща са мой. Тогава видях едно писмо. Отворих го.
" Разбрахме че обичаш дронове, скейтбордове и всякакви други джаджи. Затова ти взехме и вече са твой. С обич мама и татко"
Много се зарадвах и започнах да подскачам из цялата стая. Много съм доволен.
Гл. Т. Wooyoung
Влязох и не повярвах на очите си. Стаята бе черна, имаше пияно в единия край, огромен гардероб, огромно легло и.......бяло КОТЕ.
- ААААААААААА- изписках от щастие.
Най-много ме зарадва леглото. Защото когато бяхме в сиропиталището аз спях на земята защото нямаше легло за мен. Но сега имам свое собствено огромно легло. Скочих на леглото и тогава забелязах едно писмо. Отворих го.
" Здравей Woo. Харесва ли ти стаята. Всичко вътре е вече твое. Радвай му се. С обич мама и татко"
Прегърнах писмото,а котето дойде при мен, гушнах и него.
Гл. Т. Yunho
Влязох в стаята. Бе голяма и пълна с видео игри и касетки с филми. Пристъпих към леглото и видях писмо. Отворих го.
" Здравей мъник. Разбрахме че си геймър и че обожаваш да танцуваш. Е едната изненада я видя и се надяваме да ти хареса, а другата е че сме ти уредили учител по танци. След като скоро ще си първи клас ще учиш в танцовото училище. С обич мама и татко"
- Благодаря Ви мамо и тате- казах си тихо.
Гл. Т. Mingi
Стаята бе тъмно синя. Бе огромна и най-вече имаше голямо легло. Ще мога да спя свободно. Тогава видях едно писмо. Отворих го.
" Mingki това е твоята стая. Но не само това е изненадата ни за теб. Записан си на уроци по танци. Надявам се да ти хареса. Обичаме те. От мама и татко."
Усмихнах се и легнах на леглото и заспах.( Обичайно за минги)
Гл. T. San
Влязох в стаята. Бе лилава и имаше МНОГО играчки.
-Иеееееее.- казах и се хвърлих на леглото. Видях едно писмо. Отворих го.
" Sani това е твоята стая. Знаем че обичаш плюшки. Това е най-малкото което направихме но е от сърце. С обич мама и татко"
- Благодаря Ви.
Гл. Т. Jongho
Стаята бе червена и много елегантна. Точно по моя тип. Видях едно писмо. Отворих го.
" Мили ни Jongho. Ти си едно много добро дете. Не си много притенциозен и обичаш простите и изчистени неща. Но ние те обичаме такъв какъвто си. С обич мама и татко"
- Благодаря Ви.
Ето я втора глава. Скоро идва трета част.
YOU ARE READING
Mafia family
FanfictionСкъпи избрах си деца. - Добре осиновяваме ги. ⛓️ ⛓️ - КАКВО!!! ⛓️ ⛓️ - Няма да стрелям!!! ⛓️ ⛓️ - Убий го!! ⛓️ ⛓️ - Ти като най-голям поемаш управлението. ⛓️ ⛓️ - ПОМОЩЩЩЩ!!! ⛓️ ⛓️ - Направихме най-голямата грешка в живота ни. ⛓️ ⛓️ - НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ...