***Merhabalar sevgili okurların ben *ŞİFANUR URAL* yeni bir kitap yazmak için ilk adımımı attım, ve ilk adımımda sizlerin desteğinize, yorumlarınıza ihtiyacım var. Umuyorum ki zamanla çok büyük bir Aile oluruz sizleri çok çok seviyorum♡♡'') ***^^ -şifa nur♡Yeni Bir Başlangıç'a adım atığını zaneden Leman bir kaosun ortasına düştüğünün fark eder ama bu yoldan kaçış geri dönüş yoktu her şey Yiğit ile birlik olmasıyla başladı.
***
Leman Mardinde yaşayan 17 yaşında, lise öğrencisi. Sarışın, kısa boylu, hafif sarıya kaçan uzun saçaları, mavi gözleri, gamzeli.. hayata yanlış yerden yanlış başlamış bir genç kız. Bu uzun çıkmaz yola yeni bir hayat için girmiş.
onun için hayat güzel, akışında istediği gibi gitmeliydi ama her şey istenilen gibi olmuyor, onun için her şey bir anda yıkılmıştı ama hiç bir şey bir anda yıkılmazmış.
Bize öyle gelir yıkılan yıkılmıştır ve biz buna bir anda oldu deriz ama bilmeyiz ki olacağı varsa olurmuş....***
Bir karar bir insanın tüm hayatını değiştirebilirmiydi..?
Geçmişi unutturabilirmiydi..??
Bir gecede her şey yıkılabilirmiydi..?
Hayatının tümü yok olabilirmiydi..?
Peki ya gelecek için kurduğumuz hayaller..?
Ya Umutlarımız..
Geride bıraktıklarımız..?
Geçmişi unutmak kolay olacakmıydı.?
Ya da Geçmişi unutmak için Ömrüm yetermiydi..?
Yeni bir geleceğe adım atmak için her şeye razı olmalımıydım..?
♡Mutlu Kalın'') ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ ve MAVİ
Actionasi ve mavi.. Hatırlanmak güzeldir; Hatırlayan sen isen. Hatırlamak güzeldir; Hatırlanan sen isen. Tanzıtım; Herşey bir Hayalle başlar Yeni başlangıçlar