Hot Chocolate And Tea Lady - Ramlah Rashid

31 5 0
                                    

-Setiap nafasku, ada KAMU, hidup dan matiku juga untuk KAMU-


Condition : 8/10

Terbitan : Buku Prima

Contact Number : 01120752120

Sipnosis:

Pertemuan pertama di pantri membuatkan Adam Aiman menyangka Shaza Amira sebagai tea lady baru meskipun penampilan gadis itu langsung tidak menyamai pekerjaan itu. Dengan pakaian muslimah moden yang trendy dan berjenama, Shaza Amira layak dianggap seorang pengurus muda atau anak pengarah syarikat. Tetapi kerana ego berdepan gadis yang cerdik dan cantik, Adam Aiman sengaja menyakiti lebih-lebih lagi apabila mengetahui gadis itu adik tirinya. Shaza Amira mengikut sahaja rentak abang tirinya, saling membenci dan berdengki.

Setelah lama mengenali keperibadian Shaza Amira, diam-diam Adam Aiman jatuh cinta dan berangan-angan mahu memperisterikan adik tirinya itu. Tetapi, tidak diangankan Adam Aiman, Shaza Amira masih merindui kekasih awalnya. Mulut masih berkata tidak cinta, tetapi hati masih mengenang Zafriel. Mereka berjumpa tanpa disangka lalu cerita lama disambung dengan sengaja. Sengketa angkara orang ketiga harus dilupakan.

Cinta Zafreil pada Shaza Amira membenihkan dendam dalam hati Elsa. Bukan kerana cinta plastiknya pada Zafriel membuatkan Elsa nekad menghapuskan Shaza Amira, tetapi kerana impian jahatnya, kakak tirinya, mesti mati!


Preloved NovelsWhere stories live. Discover now