Sabahın yedisinde Aslı'nın odama dalıp "hayla uyuyor musun Güneş bugün büyük gün kalksana !"diye bagirmasiyla uyandım."kızım saat kac ya bu saatte insan uyandırılır mı? "diyerek yataktan gozlerimi ovarak kalktım .Aslı yatağımın köşesine oturarak" Bugün büyük gün Güneş sınav sonuçlarımız acıklancak çok heycanlıyım insallah ayni okul ve ayni bolum cikar senden ayrilmak istemiyorum " dedi simdiye kadar Aslı'dan hic ayrilmamistim onunla ayrılmak ooo düşüncesi bile kötü "insallah kuzum ya dun gece heyecandan uyuyamadım ya hayallerimiz gercekleşmesse "dedim Aslı gulerek "Olsun kankacım olmassa bir daha deneriz ayni okul ayni bolum cikana kadar zorlariz "dedi bende ona bakarak guldum bu kiz gercekten deli "Hadi kalkta sonuclara bakalim "dedi ikimizde ayaga kalkarak leptopun basina gectik once Aslı'ninkine girdik Beykent universitesi isletme bolumu burslu olarak kazanmisti.Bunu gorunce ayaga kalktim ve Aslı'yla deli gibi sarildik ve aglamaya basladik."Off aglattin beni ya hadi seninkinede bakalim"dedi ve ayrildik "Asli ben bakmasam korkuyorum "dedim. Aslı"Olur mu oyle sen bakamiyosan ben bakarim "dedi ve bilgisayarin basina o oturdu.Ben daha fazla dayanamiyarak arkami dondum birden ,Aslı'nın çığlığını duyunca hemen geri dondum Aslı "kazandik ikimizde ayni universiteyi ayni bolumu kazandik basardik Guneş hayallerimiz gercek oldu "diyerek bana sarildi o sirada goz yaslarimiz sel oldu.
*****
Okul için Aslı'nın annesınin İstanbuldaki arkadaşının evini kiralamıstık.Daha gitmeden kalacak yerimiz belli olmuştu .Her şeyimiz hazırdı herkesle vedalaşıp kapıda bekleyen taksiye bindik. Ankara'yi arkamda birakiyordum hayallerime hayallerimize gidiyorduk bizi neyin bekledigin bilmeden kosuyorduk resmen.Otogara geldik Aslıyla otobuse bindik uzun yolculuklari severdim bir de aksam olunca daha guzel oluyordu. Karanlığı pek sevmem aslinda ,karanlık ve kapalı alanlar nefesimi daraltıyor ama gece yolculugu araba ve gokyuzunun isisklariyla muhtesem oluyor.
Otobus İstanbula giris yapmisti burasi gercekten şahane bir şehir denizi bir kere yeter.Otogara geldiğimizde Aslı'nın annesinin arkadaşı bizi bekliyordu. Hemen yanina gittigimizde arabasiyla bizi kalacağımız evimize getirmisti.iki katlı bir daireydi bahceside vardı dısardan çok tatlı gorunuyodu biz ikinci katı kiralamıstık alt katta ise kimse oturmuyodu arada bi kadinin yigeni geliyomus o da pek kalmiyomus. Bizim icin yeterli bir evdi .İceri girdiğimizde cok guzel ve sade dosenmisti terasa acilan odayi ben almistim.Oda cok guzeldi tam benim istedigim gibi abartısız sade.
Güneş'in odası
Aslı ise arka bahçeye bakan odayı almıstı oninkide guzeldi zaten evde iki oda bir salon ve amerikan mutfak ve bir banyo vardı benim odamda birde teras vardı.
Aslı'nın odası
Salon ve mutfagimiz pek buyuk degildi ikimizeyeterdi isteSalon ve mutfak
Aslı yanima gelerek "Güneş bu ev tam bizlik değil mi ben çok beğendim" diyerek kendi etrafında döndü.Bende onun bu hallerine gulerek "evet arkadaşım çok güzel bende beğendim" dedim. Yol yorgunlugundan cok yorulmustuk direk yataklarimiza cekildik nede olsa yarin buyuk gun okulumuzun ilk gunu bakalım bizi neler bekliyo çok heyecanlıyım yatakta oyana buyana donerek sonunda kendimi karanlığa bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk ve son
Ficção AdolescenteHer sey o universiteyi kazanmamla basladi .simdiye kadar hic asik olmadim. beni istanbulda neler bekliyo hic bir fikrim yok. Hem mutluyum hem korkuyorum peki ben hayatla bas edebilcek miyim ?