Bölüm 3 ⚔️

69 11 35
                                    






(Müzik bölümle alakalı da olabilir alakasız da olabilir. Bilemedim. İsterseniz dinleyebilirsiniz. 😊)


İyi okumalar 😊.


(Şuana kadar okuyan, oy veren ve yorum yapan herkese teşekkür ederim canlarr. 😊❤️)

"Koca... Bir sürü mü?" Jungkook konuştuğun için elini tekrar ağzına kapattı ve başını olumlu anlamda salladı. Namjoon bir alt kata inerken içeri giren koca sürüyü görmüştü ve diğerlerine haber veremeden saklanmıştı ama sonra bir şekilde Seokjin'e kırmızı sinyal göndermiş ve kötü bir şeylerin olduğunu anlamasını sağlamıştı. Seokjin de şans eseri Jungkook ile karşılaşmış ve onu uyarmıştı. Şimdi ise buradaydınız.

Jungkook seni ve kendini kıyafetlerin arkasına çekti tekrar, burada görünmezdiniz, nefesi de boynuna değiyordu ama o bunun farkında değildi zaten. Bunu da düşünemezdi şimdi.

"Ne demek keltoşlar alışveriş merkezini bastı? Hani kimse yoktu yahu? Biz gelirken sessizdi ya her taraf." "Biraz sessiz olsana. Seni uyarmadım mı ben, ne diye konuşuyorsun?" Seun ve onun ardından Taehyung'un sesini duydun. Gözlerini devirdin. Şu durumda bu yapılacak şey miydi?

"Şimdi alışveriş merkezinden çıkamayacağımız için onlarla savaşmak durumunda kalacağız. Bu yüzden kendini iyi hazırla. Silahın hazırda dursun. Çok şansımız yok. Birileri çok hızlı geliyor çünki. Bu yüzden attığını vurmalısın. Nereden vuracağımızdan emin değilim.. Ama ilk alnının ortasına ateş et. " Jungkook kendini ve seni geriye çekerken kısık ses ile konuştu. Ona hak vererek elini çantanın kenarına attın. Silahın orada olmalıydı.

Duyduğunuz sesler ile ikinizinde gözleri mağazanın kapısına çevrildi. Cam kırılmıştı. Aklına gördüğün rüya geldiğinde korku ile hafif geri çekildin ama yanlışlıkla Jungkook'a çarptın. Bir an için onun orada olduğunu unutmuştun.

Bir kolunu beline sardı ve seni iyice kendine çekti. Yaratıkların ne tür yaratıklar olduğunu bilmediğiniz için görünmemeniz her halükarda iyi olurdu.

'Lütfen kimseye bir şey olmasın...'

"Ah!" Gözlerini korku ile açıp hafif öne çıktın, Seun ayağı takılınca yere düşmüştü. Zaten Jungkook da seni tam bu amaç ile tutmuştu. Olur da düşersen diye. Ama anlaşılan Taehyung Seun'u tutmamıştı.

"S*kt*r." Taehyung hızlıca öne çıktı ve yere eğilip Seun'u tuttu. Birkaç dakika boyunca hiçbir ses duymadığınız için rahatladınız ama sonra içeri giren yaratık ile kalbin çok hızlı atmaya başlamıştı. Çığlık atacaktın ama Jungkook ağzını kapattığı için sesin çıkmamıştı. Seni sıkıca tutuyordu.

Göz bebeklerin titriyordu korku ile. Gözlerini hızlıca yaratığa çevirdin ve inceledin. Daha önce filmlerde gördüğünüz zombilere benziyordu ama gözleri kırmızı olanından.

Taehyung hızlıca başını kaldırmış ve yaratık ile göz göze gelmişti. Seun'un önüne geçti ve silahını çıkarttı çantasının kenarından. Yaratık ona doğru koşmaya başlayınca ne yapacağını şaşırmıştı ama arkasında koruması gereken bir kız olduğu için yutkundu ve silahına dayandı. Ateş ettiğinde birkaç saniye herkesin gözleri kapanmıştı. Ses çıkmadığında gözlerini açtın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 21, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 Derniére Ville  [Jeon Jungkook OC] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin