Bölüm 1 ⚔️

140 13 69
                                    








Başlangıç tarihinizi buraya bırakabilir misiniz? 😊😊.

İyi okumalar. 🌺





"Nereye gidiyoruz?". Genç adam kahverengi saçlarını sol eli ile geriye doğru taradı ve yanındakine sordu.

"Liderin odasına gidiyoruz. Bize söyleyeceği şeyler varmış. Yine her zamanki konulardır. Duvarlara yazı yazmayın." Konuşan siyah saçlı genç cümlesinin sonunda gözlerini devirdi ve kahverengi saçlı oğlana baktı.

"Yine mi? Alışmış olması gerekirdi. Biraz belalıyız. Bunu tüm şehir biliyor zaten! Onun için çağırmamıştır belki de Jungkook."

"Gidince göreceğiz." Jungkook nefesini dışarı vermiş ve arkadaşı ile yoluna devam etmişti.

Sonunda liderin odasına geldiklerinde kahverengi saçlı oğlan kapıyı çaldı ve içeriden "gel" komutunu duyduktan sonra içeri girdiler. İçeride arkadaşları da vardı. Jungkook kaşlarını çattı. Ne olduğunu şuan sorgulayamazdı. Ama durumun duvar boyamadan ibaret olmadığını anlatmıştı çünki burada duvar boyama gibi olaylara katılmayan arkadaşları da vardı.

Içeri giren genç oğlanlara baktın ve gözlerini tekrar lidere çevirdin. Neden burada olduğunu bilmiyordun. Sen sadece kendi halinde çizim yapar tek arkadaşın ile gizli yerlere giderdin. Yan tarafında duran arkadaşının koluna dokundun ve kaşlarınla gelenleri gösterdin. Tanıyordunuz ikinizde. Arkadaşın onlara baktıktan sonra sana baktı ve bilmiyorum anlamında dudaklarını büzdü. Kahverengi saçlı oğlanın gözleri ikiniz üzerinde dolaşmıştı.

"Buraya bakın."

Liderin sesiyle bakışlarını lidere çevirdin. Sonunda açıklanacaktı demek ki.

"Şimdi eminim ki hepiniz neden buraya sizi, hepinizi çağırdığımı merak ediyorsunuzdur. Ve hayır Jungkook duvar boyamanız için çağırmadım."

Liderin cümlesi ile konuşmak için elini kaldıran Jungkook cevabını almış ve elini geri indirmişti.

"Konuya giriyorum. Uzatmaya gerek olduğunu da düşünmüyorum. Beni bölmeyin ve ben sözlerimi bitirdikten sonra soru soracaksanız sorun. Siz veletlerin sesini duymak istemiyorum ben konuşurken. Evet. Dünyadaki durumu biliyorsunuz. Nedenini bilmediğimiz, nereden geldiğini bilmediğimiz bir virüs. Dünyadaki insan nüfusunun yarısından fazlasını yok eden bir virüs. Durumlar anlayacağınız üzere çok ciddi. "

Lider derin bir nefes almış ve devam etmişti. Siyah gözlüklerini de takmıştı bugün.

" Sizin duvarları boyamanız ile resim yapmanız ile veya şarkı söylemeniz ile bu dünya kurtulmuyor. Biliyorum ki hepinizin dövüş yetenekleri var. İster doğuştan gelen ister büyüklerinden eğitim aldıktan sonra oluşmuş yetenekler. Ve bu yeteneklerinizi insanlık için kullanmanızı istiyorum. Dışarıdaki, hala yaşamaya çalışan insanları arayacaksınız ve buraya güvenli bir şekilde getireceksiniz."

Lider oturduğu koltuktan kalkmış ve odada tur atmaya başlamıştı. Herkesin önünden geçerken de gözlerine bakıyordu. Göz göze geldiğin zaman sırtını dikleştirdin ve kendinden emin bir duruş sergilemek için ciğerlerini oksijenle doldurdun.

" Çok fazla kaybımız oldu. Ama insanlığın tamamen yok olmasına izin veremeyiz. Kendinizi insanlık adına adayacağınıza söz veriyor musunuz?"

İçerideki kişilerden sesler gelmişti. Lider elini kaldırdı ve içerideki seslerin kesilmesini sağladı. Başın yere eğikti. Düşünüyordun. Önünde bir çift ayakkabı görünce başını kaldırdın. Lider önünde duruyordu. Ciddi bir şekilde ismini ve soyismini söyledi.

 Derniére Ville  [Jeon Jungkook OC] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin