İyi okumalar. 😊.Nedeni bilinmeyen ve nereden geldiği sır olan bir salgından sonra dünyadaki insan nüfusunda ciddi bir düşüş yaşandı. Belli başlı bölgelerde salgına yakalanmadan yaşamaya çalışan insanlar, salgının insanları dönüştürdüğü bir takım "yaratıklar" yüzünden hayatlarını kaybettiler.
Bu dünyada güçlüler ve güçsüzler var. Koruyanlar ve korunması gerekenler.
Hayatta kalma, yaşama kararlılığı olan bir insan topluluğu en düzenli olan şehire yerleşti ve orada yaşama çabalarını sürdürdüler. Güvenli bir şehirde, yaşama güvenleri olmayan insanlar. Günlerce, haftalarca ya da aylarca şehirde güvenli bir şekilde yaşayamazlar. Erzaklar bitiyor ve açlık seviyesi artmaya başlıyor.
Dışarısı hiç güvenli değil. Sayıları, türleri, saldırganlık seviyeleri bilinmeyen yaratıklar. Dünyanın her yerindeler. İnsanlar grup oldu ve dağıldılar. Şanslı olanlar yaşadı. Şanslı olmayanlar ise kayıp.
Bitkiler. İnsanların yeni arkadaşları ve silahları. Dünyada çıkan salgından sonra mutasyona uğrayan ve silahlara dönüşen canlılar. İnsanlarla tamamen yakın ilişki içerisindeler. Güvenliler ve sadıklar. Ama onlar da yok olabiliyorlar. İnsanlar bu güzel canlıları yok etmelerine rağmen bitkiler onlar için bir kurtuluş yolu.
Etrafı büyük surlarla kaplı bir şehir. Son şehir. İnsanlığın kalıntılarının bulunduğu son yer. Koskoca dünyada artık insanlar için ayrılan küçük bir yer.
İnsanlar iyi değil. Kimisi aç gözlü kimisi nefret dolu. İnsanlar arasında topluluklar oluşuyor. İnsanların yeni düşmanları sadece yaratıklar değil. İnsanlar da artık insanlara karşı. Yaşama mücadelesi sürüyor.
Bu şehrin en önemli grubu. Arayışçılar. Doğruyu söylemek gerekirse insanlar Arayışçılar olmadan hiçbir halt yapamazlar. Canlı kalmalarının tek sebebi.
Yok olmanın eşiğinde bir dünya. İçleri nefret, hırs ve kötülük dolu insanlar bir yana iyi insanların da olduğu topraklar. İnsanlığın en büyük düşmanı yaratıklar ve en yakın dostları bitkiler. Bu dünyada hayatta kalabilir misin?
"Seni ne pahasına olursa olsun koruyacağım. Ben ölsem bile ölmene izin vermeyeceğim. Seni seviyorum ve bu senin yaşaman için en büyük sebebin. Benim için hayatta kal."
Jeon Jungkook × Sen
Merhaba arkadaşlar. Bir kurguya başlıyorum. Gördüğünüz gibi kurgunun ana karakteri sizsiniz. Tabiki istediğiniz kişiyi hayal edebilirsiniz. İsterseniz de ana karakterin yerine kendinizi koyun. Yeni bir maceraya kapıları açıyoruz.
İyi okumalar 😊😊. Hayatta kalmak için yeteri kadar şanslı mısınız? Yoksa gücünüze mi güveniyorsunuz? Görelim. 💪🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derniére Ville [Jeon Jungkook OC]
FanficYok olmanın eşiğine gelmiş bir dünya. Ortaya çıkan bir salgından sonra neredeyse tükenmeye yüz tutmuş insan nesli. Karşılarındaki yaratıklar tam olarak neler, ne kadar güçlüler bilmiyorlar. İnsanların düşmanları insanlar ve bu düşmanlara eklenen yen...