Nefes alabilen biri için

739 26 3
                                    

Stefan oldukça şaşırır.fakat damon bir o kadar darahattır.

-Karga pek hoş durmamış öyle değilmi ?Sisle yapabildiklerimi görene kadar bekle.

-Ne zaman geldin ? 

-Okuldaki ilk gününü kaçıramazdım. :) saçların farklı.hoşuma gitti.

-15 yıl oldu damon.

-Tanrıya şükür.doksanlı yıllara bir gün daha dayanamazdım.ya o korkunç dağınık halin ? sana yakışmıyordu.ahah unutma stefan önemli olan modadan uzak durabilmektir...

-Peki neden burdasın?

-Küçük kardeşimi özledim.

-Sen küçük kasabalardan nefret edersin.sıkıcıdır.sana göre bir şey yoktur.

-Kendimi meşgul edecek birşeyim vardı.

-O kıza hala yaşıyor. beceriksizliğin yüzünden.

-Ahh :) bu senin için sorun teşkil edebilir.

-Neden burdasın?

-Bende aynı şeyi sana soracaktım.Her nasılsa içimden cevabın sadece küçük bir kelime olduğu geçiyor.Elena.:)

BU SIRADA ELENA VE BONNİE OLAY YERİNDEDİRLER.

-Manline coffeeye gidiyoruz.Gelişmeleri ordan takip edeceğiz.

-Ben jeremy 'i eve götüreceğim.

-Elena medyum olmama ihtimal yok.Buna eminim.Ama her ne gördüysem yada gördüğümü sanıyorsam içimden bir his..

-Bonnie ne ?

-Bu sadece bir başlangıç

STEFAN VE DAMON

-Ondan oldukça etkilendim.Elena'dan :) Neredeyse kathrine 'in tıpatıp aynısı.İşe yarıyormu stefan?onun yanında onun dünyasında olmak? Kendini canlı gibi hissettiriyormu ?

-O kathrine değil.

-Umalım öyle olsun.Nasıl sonlandığını ikimizde biliyoruz.Söylesene en son ne zaman sincaptan daha güçlü bi canlının tadına baktın ?

-Ne yaptığını biliyorum damon.İşe yaramayacak.

damon stefanın koluna vurur

-Öyle mi ?Hadi ama hiç mi istemiyorsun?

-Kes şunu

Bir daha vuru

-Hadi ama yapalım birlikte.Bir kaç kız görmüştüm.Yada asıl sadede gelelim.Doğrudan elenaya gidelim.

Stefan damonı iter.

-Kes şunu

-Kanının tadı nasıldır düşünsene !

stefanın yüzü taşlaşmaya başlar

-Ben yapabilirim.

-Sana kes demiştim. 

diyip stefan damonun üzerinden atlar ve beraber açık pencereden aşağı düşerler.Stefan kalktğında damon yanında değildir .köşede dikilip

-Etkilendim.6 veriyorum.stil eksikliği  var ama şaşırıdm doğrusu.suratını öyle yapıp konuşmada.oldukça iyidin güzeldin hahaahha

-Hepsi sadece eğlence ve oyun gibi geliyor değilmi damon?Ama gittiğin her yerde insanlar ölüyor.

-Bu normal

-Burda değil.İzin vermeyeceğim

-Bunu bir davet olarak kabul ediyorum.

-Damon.Lütfen.Bunca yıldan sonra biraz ara veremezmiyiz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Vampire DiariesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin