Biztonság

9 1 1
                                    

🚪🤗

Húha, őszintén szólva fogalmam nincs mit kéne írnom ilyen cím alatt. Eszembe jut pár dolog, de azokat biztosan nem fogom kivitelezni, ezért hát passzolnék. Persze azt meg szintén nem akarok, mert azért valamit csak kéne írni.

Na értitek.

Gondok vannak.

🤔🤔🤔

Ez 👆 én vagyok harmadmagammal ezerrel gondolkozva a probléma megoldásán.

...

Biztonság.. Hmm.. Safe, security... Valami biztonságot nyújtó, b-t jelentő dolog vagy személy...

Egy hely? ... Neeeeem.

Személy? Nemtudooom

Öhmmm..............

Safe.. mint széf. ! Megvan az ötlet!!

Nya olvassátok!

-_-_-_-_-_

Egy, egy biztonságos bankról és Neal Caffreyről szóló történetet fogok elmesélni.

Egy figura (főszereplő) a White Collar (nagy svindli) című sorozatból.
Ha nem láttad a sorit, akkor is elolvashatod, remélem élvezni fogod, viccesre tervezem, és persze érthetőre mindenki számára.

A sorozatot ajánlom mindenkinek!! Nézzétek egy előzetest!

Tudom, ezt az Odaát-hoz (supernatural) nem írtam, de arra is vonatkozik. Azt is ajánlom ezerrel!

_-_-_-_-_-_-


"A Secret Security H1w2Q újabb széfét készül bemutatni New Yorkban. Eddig ezt tartják a legbiztonságosabb széfnek. Noha ma majd mindenképpen kiderül, hogy ez sem védi meg mindenkitől az emberek pénzét..."

Olvasgatta az újságot egy fiatalember, Neal Caffrey. Annyit érdemes tudni róla, hogy maga is megjárta már a börtönt, illetve meg is szökött onnan.

"Mi érdekeset találtál?" Kérdezi meg Burke ügynök látva a felügyelete alá rendelt bűnözőt elmerülni a lapok közt. Most ért vissza egy megbeszélésről, míg Neal kint várt rá az utcán.

"Áh, semmit." Néz fel rá mosolyogva. "Csak éppen most tudtam meg, hogy van egy új széf. Azt írják ez az eddigi legbiztonságosabb. Persze mindegyik feltörhető valahogy." Vonja meg a vállát.

"Eszedbe se jusson!"

"De ugyan mi?" Játékosan mosolyog.

"Tudod te, hogy miről beszélek. Ne mosolyogj így, ezentúl jobban fogok figyelni rád. Egy tapottat sem mozdulsz mellőlem a tudtom nélkül."

"Te, Peter..." Néz Caffrey egy pillanatra a földre, várva, hogy a másik teljesen ráfigyeljen. "Ott van a feleséged!" Kiabál egy nőre mutatva az utca másik oldalán. Az ügynök odakapja a fejét, és bár valóban megpillantja álmai asszonyát, tudja, hogy ez csak elterelés volt. Visszafordulva mindösszesen Caffrey hűlt helyét látja.

"A fenébe, Neal." Mormogja magában. Tudja, hogy megtudja találni, hiszen a bűnös tanácsadó bokáján nyomkövető van.

/Lehet ezt így érteni?/

Ezzel Neal is tisztában van, ugyanakkor nagyon vicces volt ily módon meglógni felügyelője elől. Előkapja telefonját a zsebéből és felhívja legjobb bűnpartnerét.

"Moz, szevasz. Lenne egy új feladatom számunkra." Köszön.

"Ez csodás. Épp most készültem elmerengni az élet értelmetlenségén, unalmamban. Na mesélj, mond hogy valami jót fogtál ki!" Lesz izgatott Mozzie.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 18, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

20dayswritingchallengeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora